Усі уроки хімії 8 клас - 2016 рік

ТЕМА 3. КІЛЬКІСТЬ РЕЧОВИНИ. РОЗРАХУНКИ ЗА ХІМІЧНИМИ ФОРМУЛАМИ

УРОК 37 УЗАГАЛЬНЮЮЧЕ ПОВТОРЕННЯ

Цілі:

-   Формування ключових компетентностей: саморозвитку й самоосвіти — вміння розв'язувати задачі; інформаційної — вміння робити висновки та узагальнення; соціально-трудової — вміння застосовувати набуті знання на практиці, використання взаємоопитування і самоперевірки; комунікативної — вміння працювати в парах.

-   Формування предметних компетентностей: повторити й закріпити знання з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами»; виховувати інтерес до вивчення хімії.

Обладнання: роздавальний матеріал, мультимедійний проектор, комп'ютер.

Тип уроку: УП.

Форми роботи: робота в парах, прийоми «Самоперевірка», «Взаємоопитування».

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

(Основні поняття проектують на екран.)

 Прийом «Взаємоопитування»

Учні в парах ставлять питання один одному за основними поняттями, вивченими протягом теми.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні на уроці ми з вами ще раз пригадаємо матеріал, вивчений протягом усієї теми.

V. РОБОТА В ПАРАХ

(Необхідні схеми проектують на екран.)

Клас працює в парах над завданнями уроку.

1. Обчислити відносні густини газів один за одним.

 

Якого газу

За яким

 

Азот

Амоніак (NH3)

Карбон(ІІ) оксид

Кисень

     

Повітря

     

2. Заповнити в таблиці клітинки, позначені знаком питання (роздавальний матеріал).

Речовина

М(реч.), г/моль

V (реч.), моль

m (реч.), г

Ж (молек.)

F (газу), л

Na2O

?

0,03

?

?

 

К2СО3

?

?

27,6

   

PH3

?

2,5

?

?

?

CuSO4

?

?

?

3,01 ∙ 1024

 

SiH4

?

?

?

?

3,36

Перевірку виконаного завдання проектують на екран.

Прийом «Самоперевірка»

Під час перевірки аналізують запитання, які виникли під час розв’язування завдань.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити