Поурочні плани для учнів 1 класу до підручника О. Карп'юк за новою програмою

Урок 11

Тема: Моя сім'я

Мета:

— Ознайомити з новими ЛО.

— Навчати монологічного й діалогічного мовлення.

— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух, розвивати комунікативні здібності учнів.

— розвивати навички письма.

— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

— Виховувати поважне ставлення до членів своєї родини

ХІД УРОКУ

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання

Т: Good morning, children! Ps: Good morning, teacher!

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: На цьому уроці ми починаємо нову тему — "Моя сім'я". Ви вивчите нові слова та літери, відпрацюєте їх, виконуючи вправи, вивчаючи вірші і граючи в ігри.

Let's start our lesson. Почнемо наш урок.

  1. Фонетична зарядка.

Т: Прослухайте пари слів і визначте, чи однакові в них наголошені голосні:
саг — far; monkey — market; mother — father;

mug — rug; Sunday — Monday; brother — mother.

duck — dark;

Після кожної пари слів учні визначають, однакові в них наголошені голосні чи ні. Учитель допомагає за потреби.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення вірша "Mother, We Love You!".

MOTHER, WE LOVE YOU

Dogs have mother, Frogs have mother, Cats have mother too...

Boys have mother,

Girls have mother...

Mother, we love you!

Учитель розповідає вірш (можна ілюструвати його малюнками із зображенням цуценят, жабенят, кошенят, дітей) і пояснює нові слова. Учні повторюють рядки вірша за вчителем, потім хором розповідають.

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Презентація нових ЛО.

1)Впр. 1, с. 26.

Т: Подивіться на сторінку 26 (показує відповідну сторінку). Що ми бачимо?

We can see a family — родину, сім'ю. Repeat: family.

We can see a father — батька. Point to the father (указує на батька). Repeat: father.

We can see a mother — матусю. Point to the mother (указує на матір). Repeat : mother.

We can see a sister — сестру. Point to the sister (указує на сестру). Repeat :sister.

We can see a brother — брата. Point to the brother (указує на брата). Repeat: brother.

2) Бесіда з учнями.

Т (по черзі звертається до кожного з учнів): Do you have mother (father/ sister. brother)?

Учні відповідають за допомогою вчителя.

3)Впр. 2 (с. 27),

Т: Подивіться на малюнок і назвіть членів родини.

Учні знаходять на малюнку зображення членів родини й називають їх англійською мовою.

4) РЗ, впр. 1 (с. 20).

Учні поєднують відповідні малюнки, розфарбовують їх, а потім ланцюжком і називають членів родини, які зображені.

2.Аудіювання.

Учитель роздає картки (НО). Потім читає діалоги. Якщо речення відповідає малюнку картці, учні ставлять поряд з малюнком "галочку", а якщо не відповідає, то хрестик Учитель читає речення двічі: після першого разу учні виконують завдання, а після другого — повідомляють, відповідає речення малюнкам (кажуть "yes" або прос кивають) чи не відповідає (кажуть "по" чи хитають головою). Т (малює позначки "S" та "*" на дошці): Listen and put a tick or a cross.

One — один.

Is this your family? Yes, it is.

Two — два. Who are they? This is my mother and this is my father.

Three — три. Is this your Sister? No, this is my mother.

3.Розвиток умінь мовлення. Впр. З (с, 27).

Учні слухають запис діалогу, а потім (за допомогою вчителя) по черзі інсценують його у парах.

4.Фізкультхвилинка.

Учитель вимовляє римування, супроводжуючи нові команди жестами. Учні слухають і виконують відповідні рухи.

Clap, clap, clap your hands, Clap your hands together. Clap, clap, clap your hands, Clap your hands together.

Wink, wink, wink your eyes, Wink your eyes together. Wink, wink, wink your eyes, Wink your eyes together.

Spin, spin, spin around, Spin around together. Spin, spin, spin around, Spin around together.

Wash, wash, wash your face, Wash your face together. Wash, wash, wash your face, Wash your face together.

5.Письмо.

1) РЗ, впр. 2 (c. 20).

Учні самостійно виконують вправу.

2)РЗ, впр. З (с. 21).

Учні самостійно прописують по рядку літер, з яких починаються назви зображених істот.

Учитель перевіряє охайність виконання вправ, переміщуючись класом.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумків уроку.

Т: Яку тему ми почали вивчати? Які нові слова ви запам'ятали?

  1. Закінчення уроку.

Т: Goodbye! Ps: Bye





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити