Поурочні плани для учнів 1 класу до підручника О. Карп'юк за новою програмою

Урок 13

Тема. Родина

Мета:

— Навчати монологічного й діалогічного мовлення.

— Ознайомити з новими ЛО, ознайомити з літерами Іі, J j

— Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух, розвивати навички письма та комунікативні здібності учнів

— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови..

— Виховувати культуру спілкування.

ХІД УРОКУ

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

Т: Good morning, children! How are you?

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ви вивчите нові слова, новий віршик, та дві наступні літери англійського алфавіту.

Let's start our lesson. Почнемо наш урок.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення вірша "Family Alphabet".

FAMILY ALPHABET A and В and C and D

I so love my family. D and E, D and E My dear, dear family G and H and I and J I love them every day. D and E, D and E My dear, dear family.

Учні повторюють слова вірша за вчителем, а потім хором розповідають,

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Вивчення літер англійської абетки: Іі, Jj.

1) Впр. 1 (с. ЗО).

Т: Подивіться на сторінку ЗО (показує відповідну сторінку). Ви бачите дві літери англійського алфавіту.

Listen to the song and say these letters. Послухайте пісню і назвіть їх.

Учні слухають фонетичну пісню і називають літери.

Т: Тож ми бачимо літеру Іі (указує) та IGUANA — ігуану (указує); а також літеру

J І (указує) та JAGUAR — ягуара (указує).

Слово IGUANA починається а І,- a JAGUAR — з J.

2)Впр. 2 (с. ЗО).
Гра "Air Writing".

Учитель демонструє на дошці написання Іі, Jj. Учні в повітрі нібито "пишуть" ці літери. Після цього ведучий (спочатку вчитель, а потім один з учнів) "пише" в повітрі одну з вивчених літер англійського алфавіту, а решта учнів називає її.

3)Впр. З (с. 31).

Учні поєднують зображення тварин із літерами, з яких починаються назви цих тварин, потім вимовляють ці слова і літери.

  1. Письмо. РЗ, впр. З (с, 25).

Учні самостійно прописують літери Іі, Jj та знаходять їх у рядах літер. Учи1: перевіряє охайність виконання завдання, переміщуючись класом.

3.Фонетична зарядка.

Вивчення скоромовки "From the Theatre to the Cinema". Учитель нагадує, як правильно вимовляти звуки .

Потім учні слухають скоромовку "From the Theatre to the Cinema" у виконанні вчителя . Після цього хором повторюють текст скоромовки за вчителем.

From the theatre То the cinema, From the cinema To the theatre.

4.Активізація ЛО теми.

1)Гра з м'ячем

Гра "Family Picture".

Учні на окремих аркушах паперу зображують когось із членів своєї родини. Потім по черзі виступають у ролі ведучого: демонструють свої малюнки класові. Інші учні ставлять загальні запитання, намагаючись здогадатися, кого з членів своєї родини намалював ведучий:

Is this your mother/sister/grandmother?

2)РЗ, впр. 1 (с. 24).

Учні розфарбовують малюнок і в парах інсценують діалог, що йому відповідає. Учитель стежить за правильністю вимови слів.

3)РЗ, вир. 2 (с. 24).

Учні самостійно домальовують портрети, а потім називають членів родини Бена.

4.Вивчення пісні. Впр. 4 (с 31).

Учні слухають пісню, потім повторюють її слова за вчителем і хором співають.

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Які слова, пов'язані з родиною, ви запам'ятали?Які нові літери вивчили?

Які слова з них починаються?

2.Закінчення уроку.

Т: Goodbye, children! Ps: Goodbye, teacher!





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити