Поурочні плани для учнів 1 класу до підручника О. Карп'юк за новою програмою

Урок 18

Тема: Світ іграшок

Мета:

— Ознайомити з новими ЛО.

— Ознайомити з числівниками one, two, three.

— Презентувати новий граматичний матеріал: утворення множини іменників.

— Навчати монологічного й діалогічного мовлення.

— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.

— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

— Розвивати комунікативні здібності учнів.

— Виховувати культуру спілкування

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання.

Т: Hello, my dear children!

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: На цьому уроці ми почнемо тему "Мої іграшки" — "My Toys". Ви вивчите нові слова, пограєте в ігри, виконаєте цікаві вправи. Let's start our lesson!

  1. Фонетична зарядка.

1)Розпізнавання звуків.

Учитель читає учням пари слів і просить сказати, чи однакові голосні звуки в цих

словах.

Т: doll — ball; fog — fall; cod — call; sock — salt; mock — mall.

2)Репродукція.

Учні повторюють слова зі звуками [d] та [о:] за вчителем, звертаючи увагу на довжину звуків та артикуляцію під час їх вимовляння.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення римування "Let's Play!".

Учитель пояснює незнайомі слова (засобами пантоміми та перекладу) та читає вірш ряде за рядком. Учні повторюють рядки вірша за вчителем, а потім хором розповідають.

LET'S PLAYS

One, and two, and three, and four Jane is sitting on the floor; She is playing with a doll And a pretty little ball.

One, and two, and three, and four .Jack is sitting on the floor; He is playing with a star And a pretty little car,

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА ¥РОКУ

1.Презентація нових ЛО.

1)Бесіда з учнями.

Г: Look! (Бере в руки ляльку.) This is a doll. Repeat after me: doll.

Учні повторюють.

T: (Бере в руки іграшкову машинку.) This is a car. Repeat after me: car.

Учні повторюють.

T: (Бере в руки іграшковий літак.) This is a plane. Repeat after me: plane.

Учні повторюють,

2)Впр. 1 (c. 40).

T: Подивіться на малюнки до вправи 1 на сторінці 40 (показує відповідну сторінку). What toys can we see? Які іграшки ми бачимо?

Ps: We can see a doll. We can see a car. We can see a plane.

T: Point to the doll/car/plane!

Учні називають і показують іграшки.

3)Впр. 2 (с. 40).

Т; Подивіться на малюнки до вправи 2 на сторінці 40. How many (скільки) do are there? One doll and two dolls. How many cars are there? One car and three ca Let's count together (показує кількість на пальцях): one doll, two dolls, three do! Now count the cars/planes. Порахуйтемашинки. Порахуйте літаки. Учні хором рахують машинки й літаки.

4)Впр. З . 41).

Т: Подивіться на малюнок на сторінці 41 і назвіть предмети, які ви знаєте.

Учні знаходять на малюнку знайомі предмети й називають їх англійською мовою

Т: How many dolls/balls/cars/planes are there?

Who are playing with these toys? Хто грає з цими іграшками? A girl and a b

What are they saying?.Listen and repeat.

Учні слухають і повторюють. Потім розігрують діалог у парах за ролями.

5)РЗ, впр. 1 (с. 32).

Учні самостійно домальовують, розфарбовують малюнки та по черзі називав предмети.

6)РЗ, впр. 2 (с. 32).

Учні домальовують малюнки, а потім називають предмети та їх кількість. Учитель стежить за правильністю виконання завдань.

  1. Аудіювання.

Учитель роздає учням картки з малюнками (НО) та читає речення. Якщо речення

відповідає малюнку, учні ставлять поряд з малюнком "галочку", а якщо не

відповідає, то хрестик.

Учитель читає двічі: після першого прочитання учні виконують завдання, після

другого — повідомляють, відповідає речення малюнку (кажуть "yes" або кивають)

чи не відповідає (кажуть "по" чи хитають головою).

Т: Listen and put a tick or a cross.

One — один. There are two dolls and one plane.

Two — два. There is a car and a ball.

Three — три. There are three planes and one car.

Four — чотири. There is one plane and one ball.

Five — п'ять. There are three dolls and two balls.

Six — шість. There are three balls and two cars.

  1. Фізкультхвилинка

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Отже, ми з вами добре попрацювали, і вже час прощатися. Чого ви сьогодні навчилися?

Що вам найбільше сподобалося чи не сподобалося на уроці?

  1. Закінчення уроку.

Goodbye





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити