Поурочні плани для учнів 1 класу до підручника О. Карп'юк за новою програмою

Урок 24

Тема: День Народження.

Мета:

— Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми.

— Навчати монологічного й діалогічного мовлення.

— Навчати рахувати до семи англійською.

— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух, комунікативні здібності учнів

— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

— Виховувати культуру спілкування

ХІД УРОКУ

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання

-Good morning, Good morning, Good morning to you! Good morning, Good morning, It's nice to see you!

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми поговоримо про свято, яке ви всі, мабуть, дуже люблять. Поговоримо про день народження. І навчимося, вітати один одного з цим святом англійською мовою.

А для цього нам потрібно буде вивчити деякі нові слова і цифри. Let's start our lesson.

3.Фонетична зарядка.

1)Практикування у вимовлянні звуків [8] та [б].

Учитель нагадує, як правильно вимовляти звук [8]: висунувши кінчик й без участі голосу; потім учні тренуються у вимовлянні звука [б], який вимовляється так само, але за участю голосу.

2)Вивчення скоромовки.

Учні слухають вірш і рахують, скільки разів вони почули звук [б], скільки звук [8] і скільки — звук [s]. Потім повторюють слова скоромовки за вчителем звертаючи увагу на вимовляння цих звуків.

Т: This is the sixth snoozing zebra at the zoo.

4.Уведення в іншомовну атмосферу.

Т: Look! (Дістає ляльку.) This is Sue. She has her birthday today. У неї сьогодні день народження. Say, "Happy birthday, Sue!" Учні повторюють хором.

Т: Now imagine that today is your birthday. Say "Happy birthday" to each other!

Учні вітають один одного з днем народження.

ІІ Основна частина уроку

  1. Презентація нових ЛО.

1)Впр. 1 (с. 52).

Т: Look at the picture on page 52 (показує відповідну сторінку).

We can see a present (указує на подарунок). Repeat: present.

We can see a candle (указує на свічку). Repeat: candle.

We can see a cake (указує на торт). Repeat: cake.

We can see a cake with number six (указує на цифру шість на торті) and we can see a cake with number seven (указує на цифру сім на торті).

Point to the present/cake/candle/seven/six.

Учні спочатку повторюють за вчителем, а потім вказують на зображення тих предметів (цифр), які він називає.

2)Впр. 2 (с. 53).

Т: Look at the picture on page 53 and name the members of the family. Назвіть членів родини на малюнку на сторінці 53. Whose birthday is this? Чий це день народження? It's the boy's birthday. Хлопчика. How old is the boy? Скільки йому виповнилося? Let's count the candles on the cake. Давайте порахуємо свічки на торті: one, two, three, four, five, six, seven candles. The boy is seven today! Хлопчику сьогодні сім років!

And how many presents has he got? А скільки в нього подарунків? Давайте порахуємо. Let's count the presents: one, two, three, four, five, six, presents. What do the family say to the boy? А про що говорять хлопчику його рідні? They say, "Happy birthday!"

3)РЗ, впр. З (с. 44).

T: Ask each other: "How old are you?" and answer: "I am six/seven". Учні виконують завдання в парах.

4)Впр. З (с. 53).

Учні слухають аудіозапис діалогу, а потім (за допомогою вчителя) інсценують його у парах.

  1. Активізація ЛО теми.

1)РЗ, впр. 1 (с. 44).

Учні самостійно знаходять на малюнку цифри та ланцюжком їх називають.

2)РЗ, впр. 2 (с. 44).

Учні самостійно домальовують картинки, обводять контури цифр та називають зображені предмети і цифри.

Учитель стежить за правильністю виконання завдань.

3.Фізкультхвилинка.

4.Аудіювання.

Учитель роздає учням картки з малюнком (Н02) і читає діалог. Учні повинні домалювати свічки на торті (їхня кількість і колір повинні відповідати змісту діалога і розфарбувати подарунки. По закінченні роботи учні ланцюжком розповідаю скільки свічок та подарунків вони намалювали.

Т: Listen and draw.

— Hello, Steve! Happy birthday!

— Oh, thank you, Tim.

— This is for you!

— It's nice, thank you!

— How old are you today, Steve?

— I am seven.

— Oh, great!

— Oh, how many presents you have!

— Yes, this red box is from Mum and Dad, this white box is from my sister Jar blue box is from my granny and these three green boxes are from my friends.

— Oh, a chocolate cake! It's with candles!

— Yes, two red candles, three blue candles, one green and one yellow, seven candles altogether. Well, would you like to see my new robot? Let's go!

— Учитель віддає команди, а діти виконують рухи. Т: Hands up! Clap! Clap! Clap! Hands down! Shake! Shake! Shake! Hands on hips! Jump! Jump! Jump! Hip! Hop! Stop! Stop! Stop!

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: Що за тема була в нас сьогодні на уроці? Що ви навчилися бажати чи запитувати? Що найбільше вам сподобалося?

  1. Закінчення уроку.

Т: Goodbye! Ps: Goodbye!





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити