Англійська мова. 4 клас (за підручником О. Карп’юк) - плани-конспекти уроків англійської мови

Календарно-тематичне планування до підручника англійської мови 4 клас "English" автор О. Карп'юк

 

Тема уроку (скоригована)

Мовленнєві функції

Експоненти функцій (засоби вираження)

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Домашнє

завдання

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я та друзі», «Шкільне життя», Introduction "Personal Information"

Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL (13 годин)

 

Давайте знайомитися!

Вміти:

• привітатися; прощатися;

• представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось /щось;

• запитувати / повідомляти про вік;

• запитувати / повідомляти про місце проживання

Hello! Ні!

Nice to meet you.

Good morning.

Do you remember me?

What is your name?

The ABC,

numbers 1-10,

personal pronouns

Ех. 1, р. 4

Ех. 2, 3, 4, р. 4-5

 

Ех. 5, р. 5

Ех. 1, 4, р. 4-5

 

Давайте рахувати!

What is your name?

Who is this boy/girl?

How old is he/she?

Numbers 1-100

Ех. 2, р. б

Ех. 1, р. б

Ех. 5-6, р. 7

 

Revise numbers Ex. 1-6, р. 6-7

 

Давай знайомитися! Звідки ти родом?

What is your name?

I'm... I'm from...

Who is it?

What is your e-mail?

Colours, sounds, letters

Ех. 1, р. 8

 

Ех. 4, р. 9

Ех. 3,5, р. 9

Ex. 3, р. 8; Ex. 5, р. 9

 

Здрастуй, школо!

 

The pencil case is on the shelf.

What do you need...?

I need...

Verbs, school things,

Prepositions: on, in, under, near; prepositions of time

Ех. 1, р. 10

Ех. 2,7, р. 10, 12

Ех. 2-6,

р. 10-12

Ех. 5, р. 11

Read

Ex. 5, р. 11; Ex. 7, p. 12

 

Готуємося до школи

 

How are you?

Are you ready for school?

Verbs of movement, school things

Ех. 1, р. 13

Ех. 2, р. 13

Ех. 2-5, р. 13-14

 

Ex. 1,2, p. 13; Ex. 5, p. 14

 

Йдемо до магазину

 

School Bazaar,

Clothes for You

School things, food

Ех. 1, р. 15

Ех. 2, 4, р. 16-17

Ех. 3, р. 16

Ех. 3, р. 16

Ex. 1, p. 16; Ex. 3, p. 16

 

Моя шкільна форма

 

What colour is your school uniform?

Where are you from?

Can you spell your name?

School things, food, colours

Ех. 1, р. 18

Ех. 2, 3, р. 18

Ех. 5, р. 19

Ех. 2,3, р. 18

Ex. 3; p. 18

 

Заняття розпочинаються

 

Are you going to study...? Yes, 1 am. No, 1 am not.

School subjects, school activities

Ех. 1, р. 20

Ех. 2,3, р. 20-21

 

Ех. 4, р. 22

Ex. 4, p. 22

 

Мій улюблений предмет

 

I like Maths

School subjects

Ех. 1, р. 23

Ех. 3, 4, 5, р. 24

Ех. 6, р. 24

Ех. 2, р. 23

Ex. 2, p. 23

 

Чим ти займаєшся у вівторок?

 

We do sums in Maths.

We have a test on Maths

Prepositions

Ех. 1, р. 25

Ех. 2, 3, р. 25-26

Ех. 5, р. 26

Ех. 1, р. 25

Ex. 1, 2, p. 25

 

Як вчаться мої однолітки в Англії

 

English primary school

Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

Ех. 1, р. 27

Ех. 4, р. 28

Ех. 3, р. 28

Ех. 1, р. 27

Ex. 1, p. 27; Ex. 5, p. 29

 

Мій розпорядок дня. Годинник

 

What time is it? It's half past two

Time words

Ех. 2, р. 30

Ех. 1, 4, р. 30-31

Ех. 3, 5, р. 31

 

Ex. 2, p. 30; Ex. 4, p. 31

 

Тепер ти можеш...

 

Узагальнення вивченого лексико- граматичного матеріалу

Закріплення лексичних одиниць за темою

Ех. 1, р. 32

Ех. 3, р. 33

Ех. 4, р. 33

Ех. 2, р. 32

Read

Ex. 2, p. 32

Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок і дозвілля», «Свята і традиції»

Тема 2: Unit 2 FREE TIME (10 годин)

 

Мої друзі та їхні захоплення

Вміти:

• запитувати про предмети; повідомляти про щось;

• виконувати / віддавати вказівки (команди];

• описувати когось / щось;

• запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання;

• робити пропозицію та реагувати на неї

What is your favourite toy / sport?

Sport activities

Ex. 1, p. 34

Ex. 4, 6, 7, p. 36-38

Ex. 5, p. 37

Ex. 3, p. 35

Read

Ex. 3, p. 35

 

Розпорядок дня.  

Годинник

What is your favourite part of the day?

I like evening best

Morning, afternoon, evening

Ex. 2, p. 39

Ex. 3, p. 41

Ex. 5, p. 42

Ex. 6, p. 43

Ex. 6, p. 43; Ex. 5, p. 42

 

У вільний час я люблю

I always / often / sometimes / never...

Always, often, sometimes, never

Ex. 2, p. 44

Ex. 1, 3, p. 44-45

Ex. 4, p. 45

Ex. 3, p. 45

Read

Ex. 3, p. 45

 

Мої захоплення та захоплення моїх друзів

Are you good at...?

Hobbies

Ex. 2, p. 46

Ex. 3, 4, p. 47-48

Ex. 5, p. 48

Ex. 2, p. 46

Read

Ex. 2; p. 46

 

У парку розваг

I'm riding a bike

A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert island

Ex. 1, 2, p. 49-50

Ex. 3, p. 51

 

Ex. 4, p. 51

Read

Ex. 4, p. 51

 

Я люблю відпочивати у парку

Is he riding a bike now?

Revise the words

Ex. 1, p. 52

Ex. 2, 3, p. 52-53

 

Ex. 4, p. 54

Read

Ex. 1, p. 52

 

Давай грати у комп'ютерні ігри

Do you like...?

Does she / he like...?

I like/don't like...

He / She likes / doesn't like...

Revise the words

Ex. 1, p. 55

Ex. 2, p. 55

Ex. 3, p. 56

Ex. 4, p. 56

Read

Ex. 1, p. 55; Ex. 2, p. 55

 

Ним ти зараз займаєшся?

What is Bill doing?

What are you doing?

Revise the words

Ex. 1, p. 57

Ex. 3, 4, p. 58-59

 

Ex. 5, p. 59

Ex. 1, p. 57; Ex. 5, p. 59

 

Мої улюблені фільми

What film can you see...?

Revise the words

Ex. 1, p. 60

Ex. 2, 4, p. 61,63

Ex. 3, p. 62

 

Ex. 1, p. 60; Ex. 3, p. 62

 

Тепер ти можеш...

Revision

Revise the words

Ex. 1, p. 64

Ex. 3, p. 65

Ex. 3, p. 65

Ex. 3, p. 64

Read

Ex. 2, p. 64

Тематика ситуативного спілкування: «Свята та традиції»

Тема 3: Unit 3 LET'S CELEBRATE (10 годин)

 

Готуємо разом

• Реагувати на репліки вчителя та однокласників;

• визначати час / проміжки часу;

• просити повторити інформацію;

• висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо;

• висловлювати прохання та реагувати на нього;

• вміти: описувати предмети / людей;

• давати елементарну характеристику комусь / чомусь;

• визначати час / проміжки часу

What shall I do?

Will you help?

Food, go shopping

Ex. 1, p. 66

Ex. 2, p. 66

Ex. 3, p. 67

Ex. 4, p. 68

Ex. 1, 2, p. 66; Ex. 4, p. 68

 

У магазині

What day is it today?

When is Sport?

It is on....

Which lesson do you like?

A barof...;

a bag of...;

a bottle of...;

food

Ex. 1, p. 69

Ex. 2, 3, 4, p. 69-70

 

Ex. 5, p. 71

Ex. 4, p. 70

 

Готуємося до свята

How many...? How much...?

Food, fruit and vegetables

Ex. 1, 6 p. 72,74

Ex. 3, p. 73

 

Ex. 2, p. 72

Read

Ex. 2, p. 72

 

У нас свято!

I don't like...

He doesn'tlike....

Food

Ex. 1, p. 75

Ex. 2, p. 75

Ex. 4, 6, p. 76,78

Ex. 5, p. 77

Ex. 1, p. 75

 

У магазині іграшок

Can I have this postcard?

Toys

Ex. 1, 3, p. 79-80

Ex. 2, p. 79

Ex. 4, p. 81

Ex. 4, p. 81

Read

Ex. 4,5, p. 81

 

Коли у тебе день народження?

 

How many days / seasons / months / weeks are there?

Calendar words, ordinal numbers

Ex. 1, 2, p. 82

Ex. 3, p. 83

Ex. 5, p. 84

Ex. 3, p. 83

Read

Ex. 5, p. 84

 

День народження

What day is it today?

Calendar words, ordinal numbers, special occasions

 

Ex. 4, p. 87

Ex. 5, p. 87

Ex. 1, 2, 3, p. 85-86

Read

Ex. 3, p. 86

 

Свята

My favourite holiday is...

Holidays, romantic, celebrate

Ex. 1, 3, p. 88,89

Ex. 2, 5, p. 88,90

Ex. 6, p. 90

Ex 4, p. 89

Read

Ex. 3, 4, p. 89; Ex. 7, p. 91

 

Ніч перед Різдвом

My favourite holiday is...

Fireplace, list, hang, tradition

Ex. 1, p. 92

Ex. 2, 3, 4, p. 92-93

Ex. 3, p. 93

Ex. 2, p. 92

Read

Ex. 2, p. 92

 

Тепер ти можеш...

Revision

Revise the words

 

Ex. 1, p. 94

Ex. 4, p. 95

Ex. 5, 7, p. 96-97

Read

Ex. 7, p. 97

Тематика ситуативного спілкування: «Природа 1 навколишнє середовище»

Тема 4: Unit 4 THE WORLD OF NATURE (10 годин)

 

Яка сьогодні погода?

Вміти:

• представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу;

• описувати когось/щось;

• запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання;

• повідомляти про смаки, уподобання;

• виражати своє ставлення до когось / чогось;

• запрошувати на свято, в гості тощо; реагувати на чиєсь запрошення;

• робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків;

• називати когось/щось;

• запитувати / повідомляти про вік;

• запитувати / повідомляти про місце проживання

It's wet. My favourite season...

Wet, foggy, frosty, leaves

Ex. 1, p. 98

Ex. 2, 4, p. 98-99

 

Ex. 3, 5, p. 98-99

Read

Ex. 5, p. 99

 

Пори року

It was warm. Describing the weather

Months, seasons

Ex. 1, p. 100

Ex. 2, 3, p. 101

 

Ex. 3, p. 101

Read

Ex. 1, p. 100; Ex. 4, p. 102

 

Ось і зима прийшла до нас!

It was warm. Giving and following instructions. Describing the weather

Winter activities

Ex. 1, p. 103

Ex. 3, 4, p. 104

 

Ex. 1, 5, p. 103, 105

Read

Ex. 2; p. 103; Ex. 4, p. 104

 

Погода в Англії

Adjectives: comparatives

Weather words

Ex. 1, p. 106

Ex. 4, p. 108

Ex. 3, p. 107

Ex. 5, p. 108

Read

Ex. 1, p. 106; Ex. 5 p. 108

 

Наша домівка — планета Земля

Adjectives: comparatives and superlatives

Poles, the Earth, desert, tropical forest

Ex. 1, 2, p. 109

Ex 3, p. 109-110

Ex. 4—6, p. 111

 

Read

Ex. 2, 3, p. 109

 

Планета Земля

Adjectives: comparatives and superlatives

North, top, bottom, ice, camel

Ex. 1, p. 112

Ex. 6,7, p. 115

Ex. 3,4, p. 113-114

Ex. 2, 4, p. 112, 114

Ex. 3, p. 113

 

На фермі

The house was old. It is new now.

Farm animals

Ex. 1, p. 116

Ex. 2,3, p. 116-117

Ex. 4, p. 117

Ex. 5, p. 118

Ex. 3, p. 117; Ex. 5, p. 118

 

На фермі

Adjectives:

comparatives and superlatives

Field, drive a car, fat /thin

Ex. 1, p. 119

Ex. 4, 6, p. 120, 121

Ex. 5, p.121

Ex. 2,5, p. 119-121

Ex. 2, p. 119

 

Цікавий світ тварин

Wild animals and insects.

Adjectives:

comparatives and superlatives

Wh- questions

Ex. 1-2, p. 122

Ex. 6, p. 125

Ex. 4,5, p. 124-125

Ex. 3, p. 123

Ex. 3, p. 123

 

Тепер ти можеш...

Revision

Revision

 

Ex. 1, 2, p. 126

Ex. 4, p. 127

Ex. 3, p. 127

Ex. 5, p. 127

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я, друзі (місце проживання)», «Помешкання»

Тема 5: Unit 5 MY CITY- MY HOME (10 годин)

 

Наша домівка

Вміти:

• просити повторити інформацію;

• висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо;

• висловлювати прохання

• та реагувати на нього; представляти співрозмовників / третіх осіб;

• запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу;

• описувати когось / щось;

• запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання;

• повідомляти про смаки, уподобання;

• виражати своє ставлення до когось / чогось

There is /are...

In my bed room...

Furniture

Ex. 1, p. 128

Ex. 2, p. 128

Ex. 5, p. 129

Ex. 2, 3, p. 128-129

Ex. 3, p. 129

 

Англійські домівки

Where do you live?

Upstairs, downstairs

Ex. 1, 2, p. 130

Ex. 3, p. 131

 

Ex. 2, 4, p. 130-131

Ex. 5 p. 11; Ex. 7, p. 12

 

Подорож містом

Vicky lives at 10 Green Street

Kinds of houses

Ex. 1, 2, p. 132

Ex. 3, 5, p. 133

 

Ex. 2, p. 132

Ex. 2, p. 132

 

Лондон — столиця Великої Британії

London is the capital

Bridge, city, town, underground

Ex. 1, p. 134

 

Ex. 3, p. 136

Ex. 2, 4, p. 134-136

Ex. 1,2, p. 134

 

Подорож містом

Is there a... in your town?

Supermarket, gallery, circus, theatre

Ex. 1, p. 137

Ex. 2-4, p. 137-138

 

Ex. 2, p. 137-138

Ex. 2, p. 137

 

Подорож містом

Where is...?lt is...

Kinds of houses

Ex. 1, 2, p. 139-140

Ex. 4, 5, p. 141-142

Ex. 4, p. 141

Ex. 3, p. 140

Ex. 3, p. 140

 

Вулиця, на якій я живу

Is there a school in your street?

Kinds of shops

Ex. 1, p. 143

Ex. 3, 4, p. 144-145

 

Ex. 3, p. 144-145

Ex. 3, p. 144-145

 

Як зорієнтуватися у незнайомому місті

Excuse me, where is the cinema?

Giving and following instructions

Ex. 1, 2, p. 146-147

Ex. 2, 3, p. 146-147

 

Ex. 4, p. 148

Ex. 4, p. 148

 

У подорож із картою

Wh- questions; Let's go to...

 

Ex. 1, p. 149

Ex. 2, 3, p. 149-150

Ex. 4, p. 151

 

Ex. 1, p. 149; Ex. 3, p. 150

 

Тепер ти можеш...

Wh- questions

Irregular verbs

 

Ex. 1-4, p. 152-155

Ex. 5, p. 155

Ex. 3, p. 154

Ex. 3, p. 154

Тематика ситуативного спілкування: «Подорож»

Тема б: Unit 6 ON THE MOVE (10 годин)

 

Люблю подорожувати

Вміти:

• запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання;

• повідомляти про смаки, уподобання;

• виражати своє ставлення до когось / чогось;

• запрошувати на свято, в гості тощо;

• робити пропозицію та реагувати на неї;

• повідомляти про когось /щось;

• називати дії;

• описувати погоду;

• розповідати про пори року; запитувати про погоду;

• давати характеристику порам року / погодним явищам

I like travelling.

Transport

Ex. 1, p. 156

Ex. 6, p. 159

Ex. 5, p. 158

Ex. 2, 3, p. 157-158

Ex. 2, p. 157; Ex. 7, p. 159

 

На вокзалі

I like travelling.

Arrive, leave, platform, information desk

Ex. 1, p. 160

Ex. 2, 3, 5, 6,

p. 160-162

 

Ex. 2,

p. 160-161

Ex. 2, p. 160

 

Люблю подорожувати

 

Ticket, passenger, suitcase

Ex. 1, 2, p. 163

Ex. 5, p. 165

Ex. 3, 4, p. 164-165

Ex. 2, p. 163

Ex. 2, p. 163

 

На вокзалі

Did you buy the...?

Luggage, ticket office, timetable board, bus station, airport

Ex. 1, 2, p. 166

Ex. 3, 4, p. 167-168

Ex. 5, p. 168

 

Ex. 4, p. 168

 

Міські види транспорту

How can I get to the railway station?

Tram, underground, trolleybus

Ex. 1, p. 169

Ex. 2, 4, p. 169-170; Ex. 6,7, p. 173

Ex. 3, p. 170

Ex. 2, p. 169

Ex. 5, p. 171

 

В аеропорту

 

Journey, voyage, to board, beforehand

Ex. 1, p. 174

Ex. 3, p. 176

 

Ex. 1, p. 174

Ex. 1, p. 174

 

Видатні місця Лондону

I have been to London. I have done many interesting things

A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal

Ex. 1, p. 179

Ex. 5, p. 180

 

Ex. 1,4,5, p. 179,180

Learn the irregular verbs; Ex. 3, p. 179

 

Мої враження від подорожі

Have you ever been...?

Irregular verbs

Ex. 1, p. 181

Ex. 4, 5, p. 183

 

Ex. 1, p. 181

Ex. 1, p. 181

Have you visited the London Eye?

Irregular verbs

Ex. 1, p. 184

Ex. 1, 4, p. 184-185

Ex. 2, 3, p. 185

Ex. 1, p. 184

Ex. 1, p. 184

 

Тепер ти можеш...

Revision

Revision

 

Ex. 2, 7-9, p. 186,189

Ex. 6, p. 189

Ex. 3, 4, 5, p. 187-189

Ex. 5, p. 188-189

 

До уваги вчителів

У календарно-тематичному плані не зазначені:

  • уроки узагальнення, повторення та систематизації лексико-граматичного матеріалу;
  • розвиток компетенцій аудіювання, говоріння, письма, читання;
  • розвиток мовленнєвих компетенцій;
  • розвиток соціокультурних компетенцій;
  • контроль говоріння, аудіювання, письма, читання наприкінці І та II семестрів;
  • тематичні контрольні роботи та інші види контролю та самоконтролю учнів.

Дати проведення визначаються учителем в індивідуальному порядку та відповідно до календарних строків проведення поточного навчального року.

Нумерація уроків у зв'язку з цим відсутня, тільки зазначена кількість уроків за кожною темою, відповідно до кількості уроків у підручнику.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити