АНГЛІЙСЬКА МОВА
ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
5 клас
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
І семестр Тема: Повторення |
||||
1(1) |
Дозвольте відрекомендуватися |
ЛО уроку |
Коротка форма дієслова to be. Особові займенники (об’єктний відмінок). Впр. 2 (с. 5) |
|
2(2) |
Я та мої друзі |
ЛО уроку |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple. Bпp. 1a, b, 2, 3 (c. 6), 4—6 (c. 7) |
|
3(3) |
Робочий день школяра |
ЛО уроку |
Present Simple. Структура It takes me... |
|
4(4) |
Літній відпочинок |
ЛО теми «Подорож» |
Час дієслів. Спеціальні запитання. РЗ, впр. 3 (с. 5) |
|
5 |
Початок навчального року. Контрольний урок |
Повторення та узагальнення лексики теми «Повторення» |
Дієслово to be. Present Simple, Objective Pronouns |
|
Тема: Знов до школи |
||||
6(1-2) |
Літні канікули |
ЛО теми «Літні канікули» |
Past Simple, вживання прийменників in, at |
|
7(1-2) |
Літні канікули |
Конструкції I was іп/ at..., I went to... |
Past Simple (negative and interrogative forms),повторення питальних слів |
|
8(3) |
Літні канікули |
ЛО теми «Summer Holidays» |
To be у Present/Past Simple |
|
9(4) |
Літні канікули |
ЛО теми |
Past Simple |
|
10 (5) |
У таборі відпочинку |
ЛО уроку |
||
11 |
Осінь. Урок позакласного читання |
ЛО тем «Пори року і погода», «Осінь» |
Структури Present Simple, Present Continuous |
|
12 (6—7) |
Осінь. Пори року |
ЛО теми «Пори року і погода» |
||
13 (8) |
Час іти до школи |
Прийменники часу in, on, at, модальне дієсловоshould |
||
14 (9—10) |
Згадуючи літо |
Past Simple. Впр. 1, 2 (c. 24) |
||
15 (9—10) |
Згадуючи літо |
1 Тут і далі: Погарська Т. В. Робочий зошит. Англійська мова. 5 клас (до підручника О. Д. Карп’юк). Харків: Ранок, 2006.
2 Тут і далі: Сонцева Ю. М., Погарська Т. В. Англійська мова. 5 клас: Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів (до підручника О. Д. Карп’юк) — X.: Ранок, 2006
Аудіювання |
Мовлення |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Introduction |
||||
РЗ1, впр. 1 (c. 4). Bпp. 1b (c. 4), 3 (c. 5) |
Впр. 1а (с. 4), 2а, b (с. 5) |
РЗ, впр. 2, 3 (c. 1). Впр. 1 (c. 4), 2b (c. 5) |
Впр. 4 (c. 5) |
|
«А Joke» |
Bпp. 2 (c. 6) |
РЗ, впр. 2 (с. 2) |
Bпp. 3 (c. 6), впр. 4— 6 (c. 7).P3, впр. 3 (c. 2) |
РЗ, впр. 4 (с. 3) |
Вірш |
Bпp. 4a (c. 9). P3, впр. 1 (c. 4) |
Впр. 1a, b (с. 8) |
РЗ, впр. 1, 3 (c. 4) |
Впр. 3 (с. 9) |
Bпp. la (с. 10) |
Bпp. 1b, c (c. 10), 2 (c. 11), пісня |
Впр. 1а (с. 10). РЗ, впр. 4 (с. 6) |
РЗ, впр. 1, 2 (c. 5) |
Впр. 3 (с. 11) |
Римування |
Test 12 |
Принести словниковий зошит |
||
Unit 1. Summer Is Over |
||||
Bпp. 2 (c. 13) |
РЗ, впр. 3 (с. 7), 4 (с. 8), Mind-Мар (с. 12), вірш |
Впр. 2 (с. 13) |
РЗ, впр. 1, 2 (c. 7) |
РЗ, впр. 3 (с. 7), 4 (с. 8) |
Впр. 3—5 (с. 14). РЗ, впр. 3 (с. 8) |
РЗ, впр. 3 (с. 8) |
РЗ, впр. 1, 2 (c. 8) |
Написати твір про літні канікули |
|
«Му Summer Holidays» |
Bпp. 1, 2 (c. 15). РЗ, впр. 1, 2 (c. 9) |
Впр. 3 (с. 15) |
||
Впр. 2, 3, 5 (с. 17), римування |
Впр. 1 (с. 16), 4 (с. 17) |
РЗ, впр. 1 (c. 9), 2, 3 (c. 10) |
РЗ, впр. 4 (с. 10) |
|
Впр. 2—5 (с. 19). РЗ, впр. 1 (с. 10), 3 (с. 11), римування |
Впр. 1 (с. 18) |
РЗ, впр. 2 (c. 10) |
Впр. 1 (с. 18) |
|
Вірш «Better Than Toys» |
Римування |
«The Wizard of Oz» (c. 158), «Some Good Advice» (HO),римування |
РЗ, впр. 1, 2 (c. 11), 3—4 (c. 12) |
«The Wizard of Oz» (c. 159) |
Bпp. 1 (c. 20) |
Впр. 1, 3 (с. 20), римування |
Bпp. 5 (c. 21). «The Wizard of Oz» (c. 158) |
Bпp. 4 (c. 21) |
Bпp. 2 (c. 20). P3, впр. 1—7 (c. 12) |
Bпp. 1 (c. 22) |
Впр. 3 (с. 20), 5 (с. 21), 2, 3 (с. 23) |
Bпp. 1 (c. 22), вірш |
РЗ, впр. 1 (c. 13), 2 (c. 14) |
РЗ, впр. 3 (c. 14). Написати про останній тиждень канікул |
Впр. 3 (с. 24) |
Римування |
РЗ, впр. 2, 3 (c. 14), 4 (c. 15) |
«The Crow and the Fox» (c. 159). Скласти 5—7 запитань |
|
Впр. 6 (с. 25) |
«The Crow and the Fox» (c. 159). Bпp. 4—6 (c. 25) |
РЗ, впр. 1 (c. 14), 5 (c. 15) |
Впр. 7 (c. 25). Проект |
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Тема: Я та мої друзі |
||||
16 (1—2) |
Початок навчального року |
ЛО теми |
Demonstrative Pronouns |
|
17 (1—2) |
Початок навчального року |
ЛО уроку |
Objective Pronouns, some, any. Present Continuous |
|
18 (3) |
Навчання у школі |
Objective Pronouns, some, any. Bпp. 3 (c. 29) |
||
19 (4) |
Хто ми? Які ми? |
ЛО теми |
||
20 (5) |
Дім, рідний дім |
ЛО теми |
Plural of Nouns |
|
21 (6—7) |
Друзі по листуванню |
|||
22 (6—7) |
Школа Англії й Україні |
Вирази I like/dislike school because... |
||
23 (8) |
Друг пізнається в біді |
ЛО теми |
||
24 (9—10) |
Школа та друзі |
|||
25 |
Контроль знань і вмінь учнів за темами «Знов до школи», «Я та мої друзі» |
Повторення ЛО розділів 1, 2 |
Узагальнення граматичних структур розділів 1, 2 |
|
Тема. Життя суспільства |
||||
26 (1—2) |
Є ідея! |
ЛО теми, структура It’s like а... |
Модальні дієслова сап, should, have to |
|
27 (1—2) |
Вивчати англійську — важливо |
Mind-Map |
Модальне дієслово have to/ has to. Bпp. 4 (c. 42) |
|
28 (3) |
Наші обов’язки |
Модальне дієслово have to/has to |
||
29 (4—5) |
Англійська мова — мова міжнародного спілкування |
Інтернаціональна лексика |
||
ЗО (4—5) |
Вивчаймо англійську! |
Словотворчі суфікси -er/or. Структури I think, as for me, in my opinion |
||
31 (6) |
Вивчаймо англійську! |
ЛО уроку |
Вираз It is difficult (for me) to... |
|
32 (7—8) |
Американський варіант англійської |
ЛО уроку |
Аудіювання |
Мовлення |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Unit 2. Meet My Friends |
||||
Bпp. 1 (c. 26), 2 (c. 27),лічилки |
Bпp. 1 (c. 26), 2 (c. 27), 3 (c. 28) |
Mind-Map (c. 26) |
РЗ, впр. 1, 2 (c. 16) |
Зробити словникову роботу. РЗ, впр. 3 (с. 16) |
Bпp. 4 (c. 28), «Guessing game» |
Вірш |
РЗ, впр. 1 (с. 16), 2, 3 (с. 17) |
Впр. 5 (с. 28) |
|
Текст «School in Japan» |
Bпp. 2 (c. 29). P3, впр. 1 (c. 17) |
Впр. 3 (с. 29) |
РЗ, впр. 2 (с. 18) |
|
Bпp. 2 (c. 30), 4 (c. 31). РЗ, впр.1 (c. 19), римування |
Bпp. 1 (c. 30), 3 (c. 31) |
РЗ, впр. 2 (с. 19), 3 (с. 20) |
РЗ, впр. 4 (с. 20), словникова робота (с. 31) |
|
Римування |
Bпp. 3 (c. 33). РЗ, впр. 4 (c. 20), загадка |
Bпp. 1 (c. 32), 4 (c. 33) |
Впр. 2 (с. 33). РЗ, впр. 1, 2 (с. 21) |
Впр. 1 (с. 32) |
Текст «Hello, I’m Andrew» |
Bпp. 1 (c. 34) |
Bпp. 4 (c. 34) |
Впр. 2 (с. 34). РЗ, впр. 3 (с. 23) |
|
Bпp. 4 (c. 35), «School Likes and Dislikes» (HO1) |
Bпp. 2 (c. 34), 3 (c. 35) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 22), 1, 2 (с. 23) |
Впр. 3, 4 (с. 35) |
|
Bпp. 1 (c. 36) |
Bпp. 2, 3 (c. 37) |
Bпp. 1 (c. 36). P3, впр. 3 (c. 24) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 24) |
Впр. 3 (с. 37). РЗ, впр. 4 (с. 25) |
Bпp. 1, 2 (c. 38). P3, впр. 1 (c. 25) |
Анкета «Are You a Good Student?» |
Впр. 3, 5 (с. 39). РЗ, впр. 2—4 (с. 26—27) |
РЗ, впр. 5 (с. 27) |
|
Римування «We Are the Best» |
Test 2 |
|||
Unit 3. I’ve Got an Idea |
||||
Bпp. 1 (c. 40), 2 (c. 41) |
Bпp. 3 (c. 42) |
РЗ, впр. 1—3 (с. 28) |
Словникова робота, с. 41. РЗ, впр. 4 (с. 29) |
|
Bпp. 5 (c. 42), римування |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 29) |
РЗ, впр. 4 (с. ЗО) |
||
Текст «Her First Day at School» |
Bпp. 1 (c. 43). P3, впр. 2 (c. 30) |
РЗ, впр. 4 (c. 31), римування |
Впр. 2 (с. 43). РЗ, впр. 1 (с. 30), 3 (с. 31) |
Впр. 3 (с. 43) |
Пісня «It’s English, English, English» |
Bпp. 2 (c. 45) |
Bпp. 1 (c. 44). P3, впр. 1 (c. 31) |
РЗ, впр. 2 (с. 32) |
Словникова робота, с. 45. Впр. 1 (с. 44) |
Bпp. 3, 4 (c. 45). РЗ, впр. 1 (c. 32) |
Bпp. 5 (c. 45) |
РЗ, впр. 2 (с. 32) |
РЗ, впр. 3 (с. 33) |
|
Римування «How’s His English? » |
Bпp. 2, 3 (c. 47) |
Bпp. 1 (c. 44), 1 (c. 46). P3, впр. 3 (c. 33) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 33) |
Впр. 1 (с. 46) |
Bпp. 1 (c. 48) |
Bпp. 3 (c. 48). P3, впр. 1, 2 (c. 34) |
Bпp. 2 (c. 48). P3, впр. 3 (c. 34) |
Впр. 4 (с. 49). РЗ, впр. 2 (с. 34) |
Впр. 2, 3 (с. 48) |
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
33 (7—8) |
Американський варіант англійської |
ЛО уроку |
||
34 (9) |
Важливість вивчення іноземних мов |
ЛО уроку |
||
35 (10) |
Потрібно та не потрібно |
to have to — узагальнення |
||
36 (11—12) |
Удосконалюй свою англійську |
ЛО теми |
||
37 |
Контроль знань і вмінь учнів за темою «Життя суспільства» |
|||
Тема. Робота. Професії. |
||||
38 (1—2) |
Давайте випустимо газету |
ЛО теми |
Future Simple, обставини часу |
|
39 (1—2) |
Майбутня професія |
ЛО теми |
Future Simple, to be going to |
|
40 (3) |
Мої плани на найближчий час |
ЛО уроку |
Past Simple, Future Simple |
|
41 (4—5) |
Домашнє читання «The Three Little Pigs» |
ЛО теми |
||
42 (4—5) |
Випуск газети |
ЛО уроку |
||
43 (6) |
Школа майбутнього |
ЛО уроку |
Could, can, shall/will be able to |
|
44 (7) |
Віра у пророцтва |
ЛО уроку |
Структури майбутнього часу |
|
45(8) |
Ми — актори |
ЛО уроку |
Future Simple, Past Simple |
|
46 |
Контроль знань і вмінь учнів за темою «Робота. Професії» |
|||
47 |
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|||
48 |
Семестрова контрольна робота з говоріння |
|||
49 |
Семестрова контрольна робота з читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Впр. 5 (с. 49) |
Впр. 6 (c. 49) |
Вірш «Fall Labours» |
РЗ, впр. 2, 3, 4 (c. 35) |
Впр. 5(с. 49). Скласти глосарій |
Впр. 1 (с. 50) |
Впр. 5 (c. 49), 3 (c. 51) |
Bпp. 1 (c. 50) |
Bпp. 2 (c. 51). P3, впр. 1—3 (c. 36) |
Впр. 3 (с. 51). РЗ, впр. 4 (с. 37) |
Bпp. 2 (c. 52) |
Bпp. 3 (c. 53) |
РЗ, впр. 1—3 (c. 37), 4 (c. 38) |
Впр. 3 (с. 53) |
|
Bпp. 2 (c. 54), 4a (c. 55),римування |
Bпp. 1 (c. 54) |
РЗ, впр. 1, 2 (c. 38). РЗ, впр. 5 (c. 39) |
Впр. 4b (с. 55) |
|
Bпp. 4b, c (c. 55) |
Test 3 |
|||
Unit 4. Plenty of Things to Do |
||||
Впр. 1 (c. 56), 2 (c. 57) |
Bпp. 3 (c. 58), пісня, гра |
РЗ, впр. 1—3 (c. 40) |
Словникова робота (с. 57) |
|
Римування «What Are You Going to Do at Two?» |
Впр. 4, 5 (c. 58) |
РЗ, впр. 1, 2 (c. 41) |
Казка «The Three Little Pigs» 1 ч.(c. 160) |
|
Пісня |
«The Three Little Pigs» (c. 160) |
Bпp. 1—3 (c. 59). РЗ, впр. 1—3 (c. 42), вірш |
«The Three Little Pigs» (c. 161). |
|
Інсценування «The Three Little Pigs» |
«The Three Little Pigs» (c. 161) |
РЗ, впр. 4 (c. 43) |
Інсценувати казку. Словникова робота (с. 60) |
|
Bпp. 2—4 (c. 61). РЗ, впр. 1 (c. 43), 1 (c. 44). Римування «Don’t Worry» |
Bпp. 1 (c. 60) |
РЗ, впр. 2, 3 (с. 43), 2, 3 (с. 44) |
Впр. 5 (с. 61). Проект |
|
Bпp. 5 (c. 71) |
Bпp. 1 (c. 62), 2, 3 (c. 63) |
РЗ, впр. 1—3 (с. 45) |
Впр. 4 (с. 63). Написати записку |
|
Текст «Palm Reading» |
Bпp. 1 (c. 64), 3, 4 (c. 65) |
Bпp. 4 (c. 63) |
РЗ, впр. 1 (с. 46) |
Впр. 2 (с. 64). РЗ, впр. 2 (с. 46) |
Впр. 1 (c. 66) |
Bпp. 4 (c. 67) |
Bпp. 2 (c. 64), 2 (c. 67). P3, впр. 2 (c. 46) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 46), 3 (с. 47) |
Впр. 3 (с. 67). РЗ, впр. 4 (с. 47). Переказати казку, написати продовження |
Test 4 |
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
50 |
Семестрова контрольна робота з письма |
|||
II семестр Тема: Життя суспільства |
||||
51 (1—2) |
Зимові канікули |
ЛО уроку |
Past Simple, Past Continuous |
|
52 (1—2) |
Які новини? |
ЛО уроку |
Past Continuous |
|
53 (3) |
Чим ми були зайняті? |
ЛО теми |
Past Continuous, Past Simple. Bnp. 2 (c. 75) |
|
54 (4—5) |
Як ми вчимося спілкуватись |
ЛО теми |
Past Continuous and other tenses |
|
55 (4—5) |
Як ми вчимося спілкуватись |
|||
56 (6) |
Поради тим, хто вивчає англійську |
ЛО уроку |
Imperative Mood, Present Simple |
|
57 (7—8) |
Де вчити англійську? |
ЛО уроку |
Структури I would like. I’d like to |
|
58 (7—8) |
Хелловін |
ЛО теми |
Структура I’d like to |
|
59 (9—10) |
Хелловін |
|||
60 (9—10) |
Чи є в тебе алібі? |
Past Continuous |
||
61 (11) |
Що винен — віддати повинен |
ЛО уроку |
Past Simple, Past Continuous |
|
62 (12—13) |
Послуга за послугу |
ЛО уроку |
||
63 (12—13) |
Вивчати англійську — необхідно! |
ЛО уроку |
||
Тема: Свята і традиції |
||||
64 (1—2) |
Ласкаво просимо до свята |
ЛО теми |
Past Continuous |
|
65 (1—2) |
Підготовка до свята |
Present Continuous, Present Simple, Future Simple, Past Simple |
||
66 (3) |
У гостях добре, а вдома все ж краще |
ЛО уроку |
Orders (the Imperative Mood) |
Аудіювання |
Мовлення |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Unit 5. What’s the News? |
||||
«Winter Holidays» |
Вірш «Frosty Windows» |
РЗ, впр. 1 — 4 (c. 51, 52) |
Словникова робота (с. 73) |
|
Bпp. 1 (c. 72), 2 (c. 73) |
Bпp. 3, 5 (c. 74). РЗ, впр. 2 (c. 52) |
Bпp. 4 (c. 74). P3, впр. 1 (c. 52) |
РЗ, впр. 3 (с. 53) |
Розповідь про зимові канікули |
Текст «Nastya Saves Her Sister» |
Римування |
Bпp. 1—3 (c. 75). РЗ, впр. 2 (c. 53) |
Впр. 1 (с. 75). РЗ, впр. 1 (с. 53), 2 (с. 54) |
Домашнє читання «The Fox and the Crane» (c. 162) |
РЗ, впр. 1 (c. 54), римування |
«The Fox and the Crane» (c. 162) |
РЗ, впр. 2, (с. 54), 3 (с. 55) |
Зробити словникову роботу (c. 76) |
|
Bпp. 2, 3 (c. 77), римування |
Bпp. 1 (c. 76) |
РЗ, впр. 1—3 (с. 55) |
Впр. 1 (c. 76) |
|
РЗ, впр. 3 (c. 56) |
Bпp. 1 (c. 78) |
Впр. 2 (с. 79). РЗ, впр. 1, 2 (с. 56) |
Впр. 3 (c. 79). «Му Recipe How to Learn New Words» |
|
Bпp. 1 (c. 80) |
Впр. 2 (c. 80). РЗ, впр. 1, 2 (с. 56, 57) |
РЗ, впр. 2 (c. 57) |
Твір «How I Learn English» |
|
Впр. 4 (с. 81) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 57, 58), 3 (с. 58) |
Bпp. 3 (c. 81) |
||
Bпp. 4 (c. 81) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 58) |
Bпp. 3 (c. 81) |
«А Scary Story» |
РЗ, впр. 4 (c. 59), 3 (c. 59) |
Гра «Do You Have an Alibi?» |
Bпp. 1 (c. 82) |
Впр. 2, 3, 5, 6 (с. 82—83). РЗ, впр. 2, 3 (с. 59, 60) |
РЗ, впр. 4 (c. 61) |
|
Bпp. 1 (c. 84), загадка |
Bпp. 2, 3 (c. 85). РЗ, впр. 3 (c. 61) |
Bпp. 1 (c. 84). P3, впр. 2 (c. 60) |
РЗ, впр. 1. (с. 60), 3 (с. 61) |
Підготуватися до контрольної роботи |
Текст «The Ant and the Dove» |
Bпp. 1 (c. 84) |
РЗ, впр. 1—3 (с. 61—62) |
||
Bпp. 1, 2 (c. 86). P3, впр. 4 (c. 61), вірш |
Bпp. 3 (c. 87) |
РЗ, впр. 4 (с. 61), 5 (с. 62) |
Впр. 5 (с. 87) |
|
Unit 6. Parties and Holidays |
||||
Questionnare «Are You a Party Person?». Bnp. 4 (c. 90), вірш |
РЗ, впр. 1 (c. 63) |
РЗ, впр. 2 (с. 63) |
Словникова робота (с. 89). РЗ, впр. 3 (с. 64) |
|
Bпp. 1 (c. 88), 2 (c. 89),римування |
Bпp. 3, 5 (c. 90) |
РЗ, впр. 1—3 (c. 64) |
«The Country Mouse and the City Mouse» (c. 162) |
|
Гра «Sledge Race», РЗ, 3-тя c. обкладинки |
«The Country Mouse and the City Mouse» (c. 162) |
Впр. 1, 2 (с. 91) |
Переказ або інсценування казки |
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
67 (4) |
На вечірці |
ЛО теми, Mind-Мар (с. 93) |
||
68 (5—6) |
На вечірці |
ЛО уроку |
Future Simple, to be going to, Present Continuous |
|
69 (5—6) |
Коли буде свято? |
Numerals |
||
70 (7—8) |
Свята в англомовних країнах |
ЛО теми |
||
71 (7—8) |
Свята в англомовних країнах |
Contrasting grammar tenses |
||
72 (9) |
День народження |
ЛО уроку |
||
73 |
Контроль навчальних досягнень |
|||
74 (10—11) |
Свята в Україні |
|||
Тема: Дозвілля |
||||
75 (1—2) |
Поговоримо про хобі |
ЛО теми, Mind-Мар (с. 102), New Vocabulary (с. 103) |
||
76 (1—2) |
Нам це подобається |
ЛО теми (с. 104) |
to be going to |
|
77 (3) |
Що ти збираєшся робити? |
Future Simple — to be going to |
||
78 (4) |
Незвичайні хобі |
ЛО уроку |
Артикль the |
|
79 (5) |
Захоплення для кожного |
|||
80 (6—7) |
Родинне хобі |
ЛО уроку |
||
81 (6—7) |
Про братів наших менших |
ЛО уроку |
Аудіювання |
Мовлення |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Впр. 2 (c. 92). РЗ, впр. 1, 2 (c. 65), пісня |
Bпp. 1 (c. 92) |
Bпp. 4a (c. 93). P3, впр. 2, 3 (c. 65) |
Словникова робота (с. 93). Впр. 1 (с. 92) |
|
Впр. 3 (c. 95). P3, впр. 1, 2 (c. 66). Гра «Find the Partner»,римування |
Bпp. 1 (c. 92), 1 (c. 94) |
РЗ, впр. 3 (с. 66). Написати обіцянки до Нового року |
||
Впр. 2, 3 (c. 95). P3, впр. 1 (c. 67), пісня |
«Brush up» (c. 95) |
РЗ, впр. 2, 3 (c. 67) |
Впр. 4 (с. 95). Розповідь про підготовку до вечірки |
|
Впр. 4 (с. 97) |
Впр. 1 (c. 96), 4 (c. 95) |
Bпp. 3 (c. 97) |
РЗ, впр. 3 (c. 68) |
Впр. 2 (с. 96). РЗ, впр. 2 (с. 68). Зробити «валентинку» |
«Holidays in Ukraine», пісня. Впр. 2 (c. 96), 4 (c. 97) |
Bпp. 2 (c. 96) |
РЗ, впр. 1—3 (c. 69) |
Підготувати розповідь про найближче свято |
|
Впр. 1 (с. 98) |
«The Nearest Holiday to Come»,вірш. Впр. 2 (c. 99) |
Bпp. 1 (c. 98) |
РЗ, впр. 1—3 (c. 70). |
Впр. 3 (с. 99) |
Впр. 3 (c. 99) |
Test 5 |
|||
Впр. 3 (c. 100). P3, впр. 1—3 (c. 71), 4—6 (c. 72), «My Favourite Hollyday» |
Bпp. 1, 2 (c. 100) |
Project «Му Personal List of Holidays» |
||
Unit 7. Hobbies and Pastimes |
||||
Впр. 1, 2 (c. 102 |
Bпp. 3, 4 (c. 104). РЗ, впр. 1, 2 (c. 73). Quiz «How Active You Are?» |
РЗ, впр. 3 (c. 74) |
Словникова робота (с. 103) |
|
Bпp. 5, 6 (c. 104), римування |
Bпp. 6 (c. 104). РЗ, впр. 1 (c. 74) |
РЗ, впр. 2 (c. 74) |
РЗ, впр. 3 (с. 75). Дати відповіді на запитання |
|
Римування «What Are You Going to Do at Two?» |
Bпp. 1, 2 (c. 105). РЗ, впр. 1 (c. 75), 3 (c. 76) |
РЗ, впр. 2 (c. 76) |
РЗ, впр. 3 (с. 76). Написати про свої плани |
|
Bпp. 2, 3 (c. 107). РЗ, впр. 1 (c. 76) |
Bпp. 1 (c. 106) |
РЗ, впр. 2, 3 (c. 77) |
Впр. 1 (с. 106), «Remember!» (с. 107) |
|
Bпp. 4 (c. 107), 2, 3 (c. 109).P3, впр. 3 (c. 78) |
Bпp. 1 (c. 108), 3 (c. 114) |
РЗ, впр. 1 (c. 77), 2 (c. 78) |
Впр. 1 (с. 108), 3 (с. 111) |
|
Впр. 1 (c. 110) |
Bпp. 3, 4 (c. 111) |
Текст «Beatrix Potter» (HO1) |
РЗ, впр. 1, 2 (c. 79) |
РЗ, впр. 3 (с. 79). Домашнє читання «ТоЬу» (с. 163—164) |
Poems about pets |
«My Pet», P3, впр. 1 (c. 80) |
«Toby» (c. 163) |
РЗ, впр. 2—3 (c. 80) |
Впр. 2 (с. 110) |
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
82 (8) |
Подарунок для принцеси |
ЛО уроку |
Present, Past, Future Simple; Present, Past Continuous |
|
83 (9—10) |
Захоплення моїх друзів |
|||
84 (9—10) |
Світ твоїх захоплень |
Bnp. 5 (c. 115) |
||
Тема: У школі та вдома |
||||
85 (1—2) |
Хатня допомога |
Впр. 1 (с. 116) |
Adverbs of frequency |
|
86 (1—2) |
Хатня допомога |
Reflexive Pronouns. «Remember!» (c. 117) |
||
87 (3) |
Ми можемо зробити це самостійно |
ЛО уроку |
Структура by oneself |
|
88 (4—5) |
Годинники та час |
ЛО теми, «New Vocabulary» (с. 121) |
Prepositions of time at, in, on |
|
89 (4—5) |
Бережи час |
ЛО уроку, «Remember» (с. 121) |
Структури It’s ... o’clock. There is (are) |
|
90 (6) |
Розпорядок дня |
ЛО уроку |
||
91 (7—8) |
Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі |
ЛО уроку |
||
92 (7—8) |
Школа у Великій Британії |
ЛО теми |
||
93 (9) |
Поцілунок принца |
ЛО уроку |
||
94 (10—11) |
Іди в гості сміло, якщо не чекає вдома діло |
Grammar Tenses |
||
95 |
Контроль знань і вмінь учнів за темами «Дозвілля», «У школі та вдома» |
|||
Тема: Я, моя родина та друзі. Здоров’я |
||||
96 (1—2) |
Що трапилось? |
ЛО теми, Mind-Мар (с. 130) |
||
97 (1—2) |
Бережи здоров’я змолоду |
|||
98 (3) |
У лікаря |
Present Simple, Past Simple |
||
99 (4) |
Стеж за своїм здоров’ям |
ЛО теми |
Modal verb should |
Аудіювання |
Мовлення |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Впр. 1 (с. 112) |
Впр. 4 (c. 111), 2 (c. 112) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 81) |
Впр. 3 (с. 112). РЗ, впр. 3 (с. 81) |
|
Впр. 1, 2 (c. 114). РЗ, впр. 1, (c. 81) |
РЗ, впр. 3 (с. 82) |
РЗ, впр. 2 (с. 82) |
РЗ, впр. 4 (с. 83). Усне повідомлення на одну з тем |
|
Bпp. 4 (c. 114) |
«Nick and the Mouse» |
Впр. 6 (с. 115). РЗ, впр. 5 (с. 83) |
||
Unit 8. Everyday Activities |
||||
Впр. 1 (с. 116), 2 (с. 117) |
Впр. 3 (c. 118) |
РЗ, впр. 1 (с. 84) |
РЗ, впр. 2, 3 (с. 84) |
|
Bnp. 4 (c. 118). Quiz «Are You a Super Helper?» |
РЗ, впр. 2 (с. 85) |
РЗ, впр. 1, 3 (с. 85) |
«An Old Tale» (с. 164) |
|
Bпp. 5 (c. 118), 1, 2 (c. 119).РЗ, впр. 2 (c. 86), римування |
«An Old Tale» (с. 164) |
РЗ, впр. 1, 3 (с. 86) |
Впр. 3 (с. 119) |
|
Загадка «Clocks and Watches» |
Римування |
Впр. 1 (с. 120). РЗ, впр. 3 (с. 87) |
Впр. 2, 3 (с. 121). РЗ, впр. 1 (с. 86), 2 (с. 87) |
Словникова робота (с. 121). РЗ, впр. 4 (с. 87) |
Текст «Big Ben» |
Впр. 4, 5 (c. 121). РЗ, впр. 2 (с. 88), вірш |
РЗ, впр. 1 (с. 88) |
РЗ, впр. 3 (с. 88) |
|
Впр. 3 (с. 123), вірш, римування |
Впр. 1 (с. 122), 2 (с. 123) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 89) |
Написати про свій найулюбленіший робочий день |
|
Впр. 1 (c. 124) |
РЗ, впр. 1 (с. 90). «Му Favourite Subject» |
РЗ, впр. 2 (с. 90) |
Впр. 2 (с. 124). РЗ, впр. 3 (с. 90) |
|
Впр. 3, 4 (c. 125) |
Questionnaire (HO ). РЗ, впр. 2 (с. 91) |
РЗ, впр. 1 (с. 91) |
РЗ, впр. 3 (с. 91) |
|
Впр. 1 (c. 126) |
Впр. 4 (с. 125), 2 (с. 126) |
Впр. 1 (с. 126) |
РЗ, впр. 1—3 (с. 92) |
РЗ, впр. 4 (с. 92) |
РЗ, впр. 4, 5 (с. 94) |
Впр. 4, 5 (с. 128). РЗ, впр. 1, 2 (с. 93), 4, 5 (с. 94) |
Впр. 2, 3 (с. 128), 7 (с. 129) |
Впр. 8 (с. 129) |
|
Test 6 |
РЗ, впр. 3 (с. 94) |
|||
Unit 9. Health and Body Care |
||||
Впр. 1 (c. 130), 2 (c. 131) |
Впр. 3 (с. 132) |
РЗ, впр. 1 (с. 95). Questionnaire «Are You Healthy?» |
Словникова робота (с. 131) |
|
Впр. 4 (с. 132) |
РЗ, впр. 3 (с. 95), 1, 2 (с. 96) |
Впр. 5 (с. 132). РЗ, впр. 2 (с. 95) |
РЗ, впр. 3 (с. 96) |
|
Впр. 1, 3 (с. 133) |
РЗ, впр. 1 (с. 96) |
Впр. 2 (с. 133) |
РЗ, впр. 2 (с. 97) |
|
Впр. 2 (с. 135) |
Впр. 1 (с. 134). РЗ, впр. 1 (с. 97) |
Впр. 3, 4 (с. 135). РЗ, впр. 2 (с. 97) |
РЗ, впр. 3 (с. 98) |
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
100 (5) |
Клуб здоров’я |
ЛО уроку |
||
101 (6) |
Одужуй швидше |
ЛО уроку |
||
102 (7) |
Здоров’я дорожче за багатство |
ЛО уроку |
Modal verb should |
|
103 (8—9) |
Ти і твоє здоров’я |
|||
104 |
Контроль навчальних досягнень |
|||
Тема: Ми — українці |
||||
105 (1—2) |
Познайомтеся з Україною |
ЛО теми, Mind- Мар (с. 144) |
||
106 (1—2) |
Традиції Великодня |
ЛО теми |
||
107 (3) |
Звичаї та традиції |
ЛО уроку |
Pronouns one of, some of, most of, all of, none of |
|
108 (4—5) |
Наша країна — Україна |
ЛО теми |
||
109 (4—5) |
Наша країна — Україна |
ЛО уроку |
||
110 (6) |
Моя Батьківщина |
ЛО уроку |
||
111 (7—8) |
Київ — столиця України |
ЛО теми |
||
112 (7—8) |
Ми — дружна родина |
ЛО уроку |
Ступені порівняння прикметників, would like to |
|
113 (9) |
Ми козацького роду |
ЛО уроку |
Past Simple |
|
114 |
||||
115 (10—11) |
Підводимо підсумки |
ЛО уроку |
||
116 |
Семестрова контрольна робота з читання |
|||
117 |
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|||
118 |
Семестрова контрольна робота з говоріння |
|||
119 |
Семестрова контрольна робота з письма |
Аудіювання |
Мовлення |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Впр. 2 (c. 136). РЗ, впр. 3 (с. 98) |
Впр. 1 (с. 136), 4а (с. 137) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 98) |
Впр. 3 (с. 136), 4Ь (с. 137) |
|
Впр. 1 (с. 138) |
Впр. 2, 3 (с. 139) |
Впр. 1 (с. 138) |
РЗ, впр. 1 (с. 99) |
РЗ, впр. 2, 3 (с. 99) |
Впр. 1 (с. 140), 3, 4 (с. 141) |
РЗ, впр. 1 (с. 100) |
РЗ, впр. 2 (с. 100) |
Впр. 2 (с. 140). РЗ, впр. 3 (с. 101) |
|
Впр. 1, 3 (с. 142). РЗ, впр. 1, 3 (с. 101), 4 (с. 102) |
РЗ, впр. 2 (с. 101) |
Впр. 5 (с. 143). Проект «You and Your Health» |
||
Впр. 2 (с. 142) |
Test 7 |
РЗ, впр. 5 (с. 102) |
||
Unit 10. We Are Ukrainians |
||||
Впр. 1 (c. 144), 2 (c. 145) |
Впр. 3, 4 (с. 146), вірш |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 103) |
Словникова робота (с. 145). РЗ, впр. 3 (с. 103) |
|
«А Ukrainian Song» |
Впр. 5 (с. 146), вірш |
РЗ, впр. 2 (с. 103) |
РЗ, впр. 1 (с. 103) |
РЗ, впр. 3 (с. 104) |
Вірш |
Впр. 1, 2 (с. 147) |
РЗ, впр. 1 (с. 104), «А Letter» (HO,) |
РЗ, впр. 2 (с. 105) |
Написати відповідь на лист Сонг Лін |
Впр. 2 (с. 149). РЗ, впр. 2 (с. 105) |
Впр. 1 (с. 148) |
РЗ, впр. 1 (с. 105) |
Словникова робота (с. 149). РЗ, впр. 3 (с. 106) |
|
Текст «Ukrainian National Symbols» |
Впр. За, b, 5 (с. 149) |
Впр. 4 (с. 149) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 106) |
РЗ, впр. 3 (с. 107) |
Впр. 2, 3 (с. 151) |
Впр. 1 (с. 150), вірш |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 107) |
РЗ, впр. 3 (с. 108) |
|
Впр. 1 (c. 152) |
Впр. 1 (с. 152), quiz |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 108) |
Словникова робота, впр. 2 (с. 152). РЗ, впр. 3 (с. 109) |
|
Впр. 3 (c. 153), пісня |
РЗ, впр. 2 (с. 109) |
РЗ, впр. 3 (с. 109) |
РЗ, впр. 1 (с. 109) |
РЗ, впр. 3 (с. 110) |
Впр. 1 (c. 154) |
Впр. 3 (с. 153), 2 (с. 155), 2 (с. 156) |
Впр. 1 (с. 154) |
РЗ, впр. 1 — 3 (с. 110) |
Впр. 1 (с. 154) |
РЗ, впр. 1 (с. 111) |
Test 8 |
Домашнє читання «The Brave Hunter» (с. 165) |
||
Впр. 1 (с. 156), молитва |
«The Brave Hunter» (с. 165) |
РЗ, впр. 2, 3 (с. 111), 4 (с. 112) |