АНГЛІЙСЬКА МОВА
ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
5 клас

ТЕМА: Я, МОЯ РОДИНА ТА ДРУЗІ. ЗДОРОВ'Я

UNIT 9. HEALTH AND BODY CARE

 

УРОК 103 (8—9)

Підтема: Ти і твоє здоров'я.

Мета: Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал теми.

Закріпити й удосконалити вживання лексики у вивчених граматичних структурах.

Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Обговорити текст про надання першої допомоги.

Виховувати культуру мовлення.

Виховувати в учнів бережливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я рідних.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для рольової гри (НО).

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Hello, boys and girls! Our topic today is «You And Your Health». We are going to discuss the text about first aid. You’ll be able to role-play some situations. You’ll also do some exercises to prepare for the test next time.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Т: It is very important to be in a good mood. Jokes help us enjoy life. Let us work with some jokes.

РЗ, впр. 1 (c. 101).

Учні, працюючи в парах, визначають порядок реплік у жартах й інсценують їх.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання.

1) Впр. 2 (с. 140).

Обговорення тексту про надання першої допомоги.

Учитель викликає кількох учнів до дошки, ставить їм запитання й оцінює їхні відповіді.

Т: Did you know how to give first aid in some situations? Did the text help you? Is it important to know how to give first aid? Can it save a person’s life? Now tell me how to give first aid if your friend cuts his or her finger. And who knows what to do in case of dizziness?

2) РЗ, впр. 3 (c. 101).

Кілька учнів по черзі читають свої відповіді на запитання.

Grammar Practice

2. Повторення лексико-граматичних структур.

РЗ, впр. 2 (c. 101).

Учні в робочих зошитах визначають порядок слів у реченнях та ланцюжком читають їх.

Project Work                                           

3. Підготовка проекту «Ти і твоє здоров’я».

Учитель поділяє учнів на три групи для обговорення таких запитань:

Group 1 — впр. 11 (с. 142).

Group 2 — впр. 12 (с. 142).

Group 3 — впр. 13 (с. 142).

Т: You are to work in groups and discuss the questions. Your homework will be to make a project «You And Your Health». Your answers to the questions will be the contribution to the project.

Speaking                                                

4. Тренування учнів у діалогічному мовленні.

1) РЗ, впр. 4 (с. 102).

Учні працюють у групах по троє: відтворюють діалог. Учитель пропонує обговорити вчинок дівчат.

2) Рольова гра «At the Chemist’s». Впр. 3 (с. 142).

Т: Now you will work in pairs. You will role play two situations. Open your books at page 142 and look at exercise 3. One of you will be a customer and the other a chemist. You will change your roles in the second situation. Here are the role-cards for the customer and the chemist.

Учні працюють із роздавальним матеріалом, відтворюючи діалог у парах.

HO:

 

A. Make up a dialogue.

B. Make up a dialogue.

— Please, give me something for...

— What can I do for you?

— Do you have this medicine?

— Can I help you?

— How many times a day should I take it?

— What’s troubling you?

— Before or after meals?

— What do you complain of?

— How much is it?

— This medicine will be the best.

— Can you show me some toothbrushes?

— It will be ... hryvnyas.



 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework  

1. Домашнє завдання.

Впр. 5 (с. 143), зробити проект «You And Your Health».

Summarizing       

2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

Т: All right, I hope your heads don’t hurt and you’ve bought nice toothbrushes. Please, do your parts of the Project and revise the material we’ve studied for the test.






Personalised Essay Writing Service for You

Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити