АНГЛІЙСЬКА МОВА
ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
5 клас

ТЕМА: МИ УКРАЇНЦІ

UNIT 10. WE ARE UKRAINIANS

 

УРОК 110 (6)

Підтема: Моя Батьківщина.

Мета:  Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

Продовжувати формувати навички усного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Удосконалювати техніку читання.

Учити отримувати детальну інформацію під час читання тексту.

Виховувати почуття патріотизму, гордості за свою країну.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, мапа України.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: The topic of our lesson today is «My Native Place». Many people think that the place they live in is the best place in the world. Don’t you agree with them? Listen to a poem one boy wrote about his Motherland.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учитель звертає увагу учнів на дошку, де записано вірш, і декламує його, учні хором повторюють, потім читають самостійно.

MY NATIVE LAND

My land is so beautiful and free.

My land is the dearest I can see.

When down the river I go boating,

And birds are flying high above,

I hear a song, and it is flowing

To those trees, the land I love.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання.

РЗ, впр. 3 (с. 107).

Учень (за вибором учителя) читає текст про українські свята, решта перевіряють правильність виконання. Потім учні ланцюжком читають свої відповіді на запитання.

Vocabulary  

2. Активізація лексики за темою.

1) Відпрацювання ЛО розділу «New Vocabulary» (с. 151).

Т: You heard most of the words of your «New Vocabulary» on page 151. Let us make sure you know them. What is our topic today? (Our native place). What region do you live in? What well-known people lived (visited, were born) in your native place? What is your native place famous for? Are you proud of your country?

Бесіда у режимі T  Р1  Р2  Р3...

2) Узагальнення вживання лексики.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 107).

Учні виконують вправи в робочих зошитах. Учитель вибірково перевіряє й оцінює кілька робіт.

Reading      

3. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 150).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Т: Now you will work in pairs. Your task is to read each other two readers’ letters to «English Bridge». After that you’ll discuss what you have read.

2) Reading. Етап читання.

Учні працюють у парах: читають один одному листи дітей, звертаючись по допомогу до вчителя, якщо виникають труднощі.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту прочитаного тексту.

Впр. 2 (с. 151).

Учні продовжують працювати в парах, ставлячи один одному запитання і відповідаючи на них. Учитель слухає одну-дві пари.

Vocabulary   Practice

4. Перевірка знання фактичного матеріалу за темою.

Впр. 3 (с. 151).

Робота з мапою. Учні біля мапи підтверджують або спростовують твердження товаришів, аргументуючи свою відповідь.


III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework  

1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 3 (с. 108), розповісти про місто.

Summarizing       

2. Підведення підсумків уроку.

Т: Do you remember the words we have learned today? Can you tell me about your native place? Try, please.

Кілька учнів по черзі розповідають про своє рідне місто.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити