АНГЛІЙСЬКА МОВА
ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
5 клас

ТЕМА: МИ УКРАЇНЦІ

UNIT 10. WE ARE UKRAINIANS

 

УРОК 113 (9)

Підтема: Ми козацького роду.

Мета:  Увести й відпрацювати новий лексичний матеріал.

Тренувати учнів в аудіюванні.

Продовжувати формувати навички усного мовлення.

Підготувати учнів до самостійної розповіді про історію українського козацтва.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Практикувати учнів у читанні.

Виховувати шанобливе ставлення до історії країни, в якій ми живемо.

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

T: Hello, everyone! Our topic today is connected with the past. We are going to find out who the Kozaks were and what their role was in the history of Ukraine.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Впр. 3 (с. 153).

Учні хором виконують пісню про дружбу.

Check on Homework

3. Перевірка домашнього завдання.

РЗ, впр. 3 (с. 110).

Учні по черзі повідомляють про ті місця, де вони хотіли б побувати.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Presenting Vocabulary                                 

1. Активізація лексики, уведення нової лексики.

«New Vocabulary» (с. 155).

Учитель просить учнів подивитися на розділи «New Vocabulary» та «Remember», читає слова й перекладає їх. Потім просить перекласти речення з новими словами:

During the Great Patriotic War our people fought against fascists. They fought for freedom of our country and they won a victory.

Listening Comprehension and Reading    

2. Подання тексту для аудіювання та читання. Впр. 1 (с. 154).

1) Pre-Listening Activity. Етап підготовки до аудіювання.

Т: We are going to listen to and then read the text «Who Were Kozaks?» on page 154. Look at the pictures. You can see Kozaks in their national dress. They were brave, loved freedom and fought for independence of their native land.

РЗ, впр. 1 (c. 110).

Учні повторюють стуктуру Past Simple.

2) While-Listening Activity and Reading. Етап аудіювання та читання.

Учні слухають текст в аудіо-запису або з голосу вчителя, стежать по книзі, вимовляють слова, потім ланцюжком читають текст уголос абзацами.

3) Post-Listening Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Впр. 2 (с. 155).

Робота в парах, учні вибирають потрібний варіант доповнення речення. Вчитель слухає одну-дві пари й оцінює їхню роботу.

РЗ, впр. 2, 3 (с. 110).

Учні виконують вправи в робочих зошитах, потім ланцюжком читають свої речення зі словосполученнями.

Retelling    

3. Підготовка учнів до переказу тексту.

Впр. 2 (с. 156).

Учні працюють у групах по троє-четверо: складають розповідь про українське козацтво.

 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework  

1. Домашнє завдання.

Впр. 1 (с. 154), переказати текст.

Summarizing       

2. Підведення підсумків уроку.

Т: What was interesting for you at the lesson today? What new facts have you learned?

Учні по черзі відповідають на запитання вчителя.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити