АНГЛІЙСЬКА МОВА
ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
5 клас

ТЕМА: РОБОТА. ПРОФЕСІЇ

UNIT 4. PLENTY OF THINGS TO DO

 

УРОК 45 (8)

Підтема: Ми — актори.

Мета:  Закріпити граматичний матеріал: використання Future Simple, Past Simple.

Розвивати вміння аудіювання.

Продовжувати формувати навички усного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Навчати трансформувати текст, логічно будувати свої висловлювання.

Удосконалювати техніку читання.

Розвивати творчі здібності учнів.

Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Good morning, pupils! Today we are going to have a special lesson. You’ll become actors and actresses and act out the story «The Mouse And Its Tail».

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Виконання пісні.

Впр. 4 (с. 65).

Учні прослуховують пісню «Do It Now» в аудіо-запису або у виконанні вчителя і хором співають її.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання.

Т: Do you remember that you were fortune-tellers and listened to the text about palm reading? Do you believe that there are horoscopes?  Do you believe in things that bring good luck and bad luck?

1) Bnp. 2 (c. 64).

Учні ланцюжком читають і перекладають текст, відповідають на запитання.

2) РЗ, впр. 2 (с. 46).

Двоє-троє читають свої твори.

Listening Comprehension

2. Практикування учнів в аудіюванні та читанні казки. Впр. 1 (с. 66).

1) Прослуховування казки в аудіо-запису або з голосу вчителя.

Учні стежать по книжці за подіями.

2) Перевірка розуміння змісту тексту.

Впр. 2 (с. 67).

Учні виконують вправу усно, потім один з них читає правильні відповіді (Farmer — с; Cow d; Butcher a; Cat b), інші перевіряють. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3) Підготовка до переказу казки.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 46), 3 (с. 47).

Використовуючи текст, учні виконують вправи письмово і таким чином активізують структури Future Simple, Past Simple, потім ланцюжком читають речення. Учитель контролює правильність виконання завдання й у разі потреби виправляє помилки.

Dramatising                        

3. Інсценування казки «The Mouse And Its Tail».

1) Впр. 4a (c. 67).

Учитель поділяє учнів на групи по шестеро і розподіляє ролі. Потім починається робота в групах: учні готуються до інсценування казки.

2) Впр. 4b (с. 67).

Одна з обраних учителем груп інсценує казку перед класом. Інші учні уважно слухають і висловлюють свою думку щодо роботи однокласників.

 

ІII. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework                          

1. Домашнє завдання.

1) Впр. 3 (с. 67), переказати казку.

2) РЗ, впр. 4 (с. 47), письмово.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Учитель пояснює учням домашнє завдання.

Т: You were real actors and actresses today. Thank you for the show. Your homework for the next lesson will be to retell the story «The Mouse and Its Tail» and write the end of the story. Good luck.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити