АНГЛІЙСЬКА МОВА
ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
5 клас

ТЕМА: ДОЗВІЛЛЯ

UNIT 7. HOBBIES AND PASTIMES

 

УРОК 79 (5)

Підтема: Захоплення для кожного.

Мета:  Повторити й узагальнити лексичний матеріал теми.

Продовжувати розвивати навички усного мовлення.

Тренувати учнів у читанні тексту за темою.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Підготувати учнів до написання листа другові про своє улюблене заняття.

Виховувати дбайливе ставлення до культурних цінностей.

Обладнання: Підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Good morning, pupils! The topic of our today’s lesson is «А Hobby for Everyone». We’ll read some readers’ letters and learn how to write a letter to a pen friend about your hobby or favourite pastime.

Warming up

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Впр. 4 (с. 107).

Учні виконують вправу за схемою Р  Class: відповідають на запитання, пов’язані з темою уроку.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання,

1) Впр. 1 (с. 106).

Учитель пропонує учням, спираючись на текст, знайти відповіді на запитання What does Petro Doroshenho collect? What is Borys Ivanchuks hobby?.

2) Учитель перевіряє наявність словникової роботи й проводить фронтальне опитування учнів.

Reading      

2. Тренування учнів у читанні.

1) Впр. 1 (с. 108).

Учні вголос у режимі Р1  Р2  Р3 читають листи однолітків про їхні захоплення.

2) РЗ, впр. 1 (с. 77).

Учні самостійно заповнюють таблицю, учитель просить одного з них прочитати виконане завдання вголос.

3) РЗ, впр. 2 (с. 78).

Учні знаходять слова, один з них читає їх уголос, решта класу перевіряє.

Speaking    

3. Тренування учнів в усному мовленні.

1) Впр. 2 (с. 109).

Учні працюють у групах по четверо-п’ятеро, ставлячи один одному запитання.

2) РЗ, впр. 3 (с. 78).

Учні продовжують працювати в групах, ставлячи запитання один одному та записуючи відповіді однокласників у таблицю.

Vocabulary Practice                                                   

4. Узагальнення теми «А Hobby for Everyone», підготовка до виконання домашнього завдання.

1) Впр. 3 (с. 109).

Учні працюють з Word-Мар, ланцюжком читають слова та словосполучення. Далі в парах ставлять запитання один одному та відповідають на них.

2) Впр. 3 (с. 114).

Учитель пропонує учням прочитати уривок з листа.

 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework  

1. Домашнє завдання.

1) Впр. 1 (с. 108), написати листа про своє хобі або захоплення.

2) Впр. 3 (с. 111), вивчити прислів’я.

Sumtnarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Т: Your homework will be to write a letter about your hobby or favourite pastime. Do you know what you will write about? I hope your letters will be interesting. And now let us play a game.

Гра «Hobbies».

Учитель називає будь-яке хобі, учні визначають, до якої з поданих категорій належить слово: «Learning things», «Doing things», «Making things», «Collecting things »

T: I name a hobby and you tell me to which category it belongs: «Learning things», «Doing things», «Making things», «Collecting things». Ready? Handicrafts — Making things...

 





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити