АНГЛІЙСЬКА МОВА
ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
5 клас

ТЕМА: У ШКОЛІ ТА ВДОМА

UNIT 8. EVERYDAY ACTIVITIES

 

УРОК 91 (7—8)

Підтема: Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі...

Мета:  Активізувати лексико-граматичний матеріал за темою уроку.

Продовжувати формувати навички аудіювання.

Вдосконалювати мовленнєві вміння учнів.

Учити висловлювати свою точку зору, відстоювати свою думку.

Виховувати любов до навчання.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, кросворд (НО).

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim 1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Good morning, pupils! I am glad to see you. Today we are going to discuss your school life. You’ll listen to a story, practice making up dialogues and speaking about your favourite subjects.

Warming up 2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Т: Let us start with a crossword puzzle. Who will be the first to do it?

HO:

Solve the crossword puzzle.

Across:

Mathematics

Art

Down-.

History

Music

Literature

Geography

 

image30

 

Учні змагаються, хто швидше розгадає кросворд.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on Homework

1. Перевірка домашнього завдання.

Т: Your homework was to write about your favourite school day. I guess it is when there are few lessons, and they are not difficult. Am I right? Read your stories, please. Учні за бажанням або на вимогу вчителя читають повідомлення про свій найулюбленіший робочий день.

Listening Comprehension

2. Подання тексту для аудіювання. Впр. 1 (с. 124).

1) Етап підготовки до аудіювання.

Учні розглядають малюнки на с. 124, читають про себе запитання, готуючись до сприйняття тексту. Учитель звертає їхню увагу на дошку, де записано:

Polynesia, Polynesian;

The Pacific Ocean;

Ita Такі;

Tara Tariki.

Учитель пояснює значення цих слів.

2) Етап аудіювання.

Учні прослуховують текст в аудіо-запису або з голосу вчителя.

My name is Tara Tariki. Pm Polynesian. I live on a little island of Ita Такі. It is in the Pacific Ocean.

I’m 14. I go to school on the island. I like all the subjects. I like learning new things. My favourite subject is Nature Studies. I also like gymnastics and volleyball. We have to do homework every evening.

At home I like cooking and making clothes. At the weekend on Saturday I have dancing classes. I love dancing and listening to music.

3) Перевірка розуміння змісту тексту для аудіювання. Впр. 1 (с. 124).

Учні відповідають на запитання в режимі Р  Class.

Retelling      3. Переказ прослуханого тексту з опорою на запитання.

Висловлювання учнів про їхні улюблені шкільні предмети (троє-четверо — за бажанням).

Lexical and   Grammar Revision

4. Активізація лексико-граматичного матеріалу за темою уроку.

1) РЗ, впр. 1 (с. 90)  — Робота в парах.

Учні реконструюють діалог. Учитель пропонує одній парі з кожного ряду відтворити його.

2) РЗ, впр. 2 (с. 90) — підготовка до виконання домашнього письмового завдання. Учні працюють самостійно, дописують пропущені у тексті слова. Потім читають текст вголос (по абзацу).

 

ІII. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework  

1. Домашнє завдання.

1) Впр. 2 (с. 124), прочитати текст.

2) РЗ, впр. 3 (с. 90), відповісти на запитання Дмитра, написати про свій урок англійської мови.

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Т: Your homework will be to read ex. 2 on p. 124. You’ll also answer Dmytro’s questions and write about your English lessons. By the way, did you like our today’s lesson? Why? Or why not?






Personalised Essay Writing Service for You

Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити