УРОКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
7 клас

І семестр

ТЕМА «АНГЛІЙСЬКА МОВА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС»

 

УРОК 10

Тема. Спілкування. Переваги та недоліки комп’ютера

 

Мета:

·       формувати навички вживання тематичних ЛО в усному мовленні учнів у граматичних структурах Present і Past Simple Tense;

·       навчити учнів правильного вживання мовленнєвих штампів;

·       практикувати в непідготовленому ММ і ДМ з допомогою проблемних завдань;

·       вдосконалювати навички аудіювання, читання та усного мовлення за темою;

·       розвивати спостережливість, кмітливість і пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу. Привітання

 

II. Підготовка до іноземного мовлення

Фонетична й мовленнєва зарядка.

 

IIIОсновна частина уроку

a) Перевірка виконання домашнього завдання. Впр. 1, с. 21.

How can people exchange information, ideas and emotions? What means of communication can you name?

Which of them are used at home, at work, in business?

What means of mass communication can you name?

How do artists communicate their ideas and emotions to the public?

Read the list of different means of communication and say where each of them can be used, how and what for.

b) Виконання впр. 2, c. 21—22 — look through and try to match the descriptions with the dates on this timeline.

mobile phone and the Internet pictographic writing

·       Morse telegraph

·       first telephone

·       first CD players

·       first radio

·       start of printing

c) Виконання впр. З, c. 22 — read the texts about computers and choose the best title for each of them.

Dangerous Habit

Ruiners of Lives

Great Invention

Problem Makers

d) Answer the following questions using the contents.

Text A

What is the doctor’s idea about computers?

Why did she stress that parents don’t need to worry?

What’s the computer impact on children’s social lives?

What does Margaret Shottonmean mean by saying “the inventors of tomorrow”?

Text В

Why are the parents worried?

How long do their children play the computer games?

What do the parents think about computers?

Text C

Do the teenagers have any problems with spelling?

How much texting and e-mailing do the teenagers do now?

Why did the girl use the text language in her essay?

 

IVЗавершальна частина уроку

Домашнє завдання

Впр. 4, с. 22.

Підсумки уроку

Учитель підбиває підсумки уроку та оцінює роботу учнів.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.