УРОКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
7 клас

І семестр

ТЕМА «МЕДИЦИНА. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ»

 

УРОК 47

Тема. Домашнє читання, «Пригоди Тома Сойєра»

 

Мета:

·       проконтролювати навички читання та непідготовленого усного мовлення за текстом позакласного читання;

·       практикувати у вживанні нових лексико-граматичних структур у словосполученнях і реченнях з оповідання;

·       продовжувати формувати лексичні й граматичні навички учнів;

·       сприяти розвитку уваги, спостережливості, самостійного мислення, навичок аналізу та самоаналізу.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу. Привітання

 

II. Підготовка до іноземного мовлення

Фонетична й мовленнєва зарядка.

 

IIIОсновна частина уроку

а) Фонетичне опрацьовування нових лексичних одиниць

·       miserable              

·       suffering

·       investigate

·       loose

·       groan

·       yawn

·       forgive

·       tremble

b) Запропонуйте власні назви до чотирьох частин тексту

A gloomy Monday morning for Tom Sawyer.

The greatest pretender.

In the search of symptoms.

Tom Sawyer forgives everybody.

Tom’s going to pass away.

Tom’s behaviour and Aunt Polly’s heart.

Another tense situation at home.

A slight consolation.

What becomes of telling lies.

Aunt Polly as the home dentist.

A good lesson at home.

c) Describe Tom’s actions for missing school on Monday.

Detection of colicky symptoms.

Loose upper front tooth.

Keeping the variant with the tooth in reserve.

Enthusiastic groaning.

He forgives everybody before going.

Quite natural groans.

His sore toe is dead.

His toe seemed dead and it hurt so that he never noticed his tooth at all.

His tooth aches perfectly awful.

d) Retell the story as if you were Tom Sid Aunt Polly.

e) In small groups prepare some questions to be asked for other groups and be ready to answer the question yourselves.

Why did Monday morning find Tom miserable?

Was school for Tom a real suffering?

Why did Tom want to be sick?

In what way did the boy study his system? Why?

How did his imagination work?

Why did the boy cause the commotion in the house?

Were Tom’s words and actions natural?

Did Aunt Polly believe his arguments?

How did Aunt Polly solve the problem? Describe her actions.

Are there any other ways of missing school?

 

IV. Завершальна частина уроку

Домашнє завдання

Вживання і контрастування різних граматичних часів.

Підсумки уроку

Учитель підбиває підсумки уроку та оцінює роботу учнів.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.