УРОКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
7 клас

II семестр

ТЕМА «МИСТЕЦТВО ТЕАТРУ ТА КІНО»

 

УРОК 68

Тема. Преса про кіно та театр

 

Мета:

·       вдосконалювати навички писемного та усного мовлення з уживанням лексико-граматичних структур Present і Past Simple Active;

·       формувати навички вживання граматичних структур з модальними дієсловами та визначеннями якостей людини;

·       виховувати увагу, уміння чітко виконувати інструкції вчителя;

·       розвивати спостережливість, мовну здогадку, елементи аналізу та самоаналізу.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу. Привітання

 

II. Підготовка до іноземного мовлення

Фонетична й мовленнєва зарядка.

 

IIIОсновна частина уроку

a) Перевірка виконання домашнього завдання The development of film industry

b) Bпp. 1—3, c. 112 — choose one of the following topics to.

produce a commercial for newspaper magazine television

act out a puppet show

produce a film review magazine

c) Read the following extracts from film review magazine and comment on them.

...There are all kinds of movies. Movies that entertain, that frighten, that excite, that thrill, that move, that make you laugh and that make you think...

...Strong, extremely moving and beautifully directed and acted.

...An extremely good film, a throwback to an earlier kind of film- making that now almost seems brand-new.

... Routine scene follows all-star cast.

... Not a great film but touching, well-observed, unpretentious.

d) ’’The First-Night”

A prominent British playwright George Bernard Shaw visited the first-night performance of his new play. The show was a great success. After the play the spectators applauded for a long time and Bernard Shaw had to go to the stage. When the ovation died out one of the man from the gallery cried out very loudly, “Mr. Shaw, the play was bad!” Bernard Shaw thought for a second and replied. Children, what do you think of the playwright’s answer? Can you suggest your own variants? Do it in turns!

(The original answer was as follows.

“I am fully with you, sir, but what are we two against so many?”)

 

IVЗавершальна частина уроку

Домашнє завдання

Підготуватися до контролю знань за темою.

Підсумки уроку

Учитель підбиває підсумки уроку та оцінює роботу учнів.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.