УРОКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
8 КЛАС

II семестр

UNIT 5. THE UK AND UKRAINE

 

УРОК 70

Тема. Reserved Lesson. Use Your Brains! “A Chopin Waltz”

 

Мета: формувати навички вживання тематичних ЛO в усному мовленні учнів у граматичних структурах; навчити учнів правильного вживання мовленнєвих штампів; практикувати в непідготовленому ММ і ДМ за проблемними завданнями; вдосконалювати навички аудіювання, читання й усного мовлення з теми; розвивати спостережливість, кмітливість і пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу. Привітання

 

II. Підготовка до іноземного мовлення

Фонетична й мовленнєва зарядка.

 

III. Основна частина уроку

·       What? When? Why? How? (the brain quiz).

·       What part of fish is like the end of a book? The fin — ish.

·       What is that which nobody wishes to have and nobody likes to lose? A lawsuit.

·       What fish is most valued by a lady happily married? Her — ring.

·       When are roads like corpses? When they are men — ded.

·       What key in music will make a good office? A sharp major.

·       Why is a banker’s clerk necessarily well informed? Because he is continually taking notes.

·       What motive had the inventor of railroads in view? A loco — motive.

·       Why could a compliment from a chicken be an insult? Because it would be fowl language.

·       How many of your relations live on your property? Ten — aunts (tenants).

·       What is it that is sometimes with a head, without a head, with a tail, and without a tail? A wig.

·       Why is a selfish friend like the letter “P”? It is the first in pitv and the last in help.

·       Why are tallest people the laziest? Because they are always longer in bed than others.

“ШОПЕН”

(Максим Рильський)

Шопена вальс... Ну хто не грав його

І хто не слухав? На чиїх устах

Не виникала усмішка примхлива,

В чиїх очах не заблищала іскра

Напівкохання чи напівжурби

Від звуків тих кокетно-своєвільних

Сумних, як вечір золотого дня,

Жагучих, як нескінчений цілунок?...

 

A Chopin waltz... Who hasn’t played one once?

And who not listened ? Can there be lips

That never parted in a whimsical smile,

Or eye that not a spark lit for a moment

In half regret, half tenderly from love,

On hearing melodies a bit coquettish,

Or sad as twilight — close of golden day,

Or burning as a kiss that seems unending?...

(Transl. by G. Evans)

 

IV. Завершальна частина уроку

Підсумки уроку

Учитель підбиває підсумки уроку й оцінює роботу учнів.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити