ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я - Уроки для 4 класу - за підручником О.М. Кікінежді
ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
№ з/п |
Тема уроку |
№ с. |
Дата |
ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ |
|||
1. |
Цінність й неповторність життя і здоров’я людини. Безпека та небезпека для життя. |
5 |
|
Практична робота. Як діяти в небезпечній ситуації. |
|||
2. |
Цілісність здоров’я. Чинники здоров’я. |
8 |
|
3. |
Показники розвитку дитини. Практична робота. Визначення рівня фізичного розвитку. |
11 |
|
ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
|||
4. |
Збалансоване харчування. |
16 |
|
5. |
Вплив рухової активності на розвиток організму. |
21 |
|
6. |
Загартовування. |
24 |
|
7. |
Профілактика порушень зору, слуху, опорно-рухового апарату. Практична робота. Вправи для профілактики плоскостопості. |
29 |
|
8. |
Гігієна порожнини рота. Практична робота. Гігієнічний догляд за порожниною рота. |
32 |
|
9. |
Гігієна оселі. |
37 |
|
Практична робота. Складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі». |
|||
10. |
Організація самонавчання і взаємонавчання. Практична робота. Джерела допомоги під час самонавчання (батьки, родичі, вчителі, однокласники). |
39 |
|
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
|||
11. |
Традиції збереження здоров’я в родині. Спадковість і здоров’я. |
52 |
|
12. |
Знайомство з людьми. Дружба і здоров’я. Рольова гра «Будьмо знайомі!» |
55 |
|
13. |
Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Практична робота. Моделювання ситуацій відмови від небезпечних пропозицій. |
61 |
|
14. |
Вплив куріння, алкогольних, наркотичних і токсичних речовин на здоров’я. Практична робота. Проведення досліду про шкоду куріння. |
64 |
|
15. |
Вплив телебачення, комп’ютерів, мобільних телефонів на здоров’я. |
67 |
|
16. |
Вплив реклами на рішення і поведінку людей. |
70 |
|
17. |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення. Практична робота. Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри. |
72 |
|
18. |
Гуманне ставлення до людей з особливими потребами. Практична робота. Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами. |
74 |
|
19. |
Наодинці вдома. |
76 |
|
20. |
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів. |
79 |
|
21. |
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи |
81 |
|
22. |
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. |
83 |
|
23. |
Види перехресть. Рух майданами. |
86 |
|
24. |
Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). |
88 |
|
25. |
Групи дорожніх знаків. |
90 |
|
ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я |
|||
26. |
Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість. |
111 |
|
27. |
Бажання, можливості та обов’язки. Воля і здоров’я людини. |
113 |
|
28. |
Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. Практична робота. Виконання проекту: «Моя мета». |
115 |
|
29. |
Звички і здоров’я. Формування звичок. Практична робота. Виконання проекту з формування корисної звички. |
118 |
|
30 |
Розвиток творчих здібностей. Практична робота. Виконання проекту: «Здоров’я всьому голова!» |
120 |