Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 4 клас - Посібник для вчителя - 2015 рік

УРОК 11. УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛІВ «ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ» І «ЗДОРОВЕ ТІЛО»

Мета

Закріпити отримані знання; продемонструвати знання правил здорового способу життя; провести самооцінку власного здоров’я.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

• розказати правила збереження зубів, зору, слуху;

• пояснити, як знадобилися знання, отримані у розділі;

• оцінити стан власного здоров’я і зробити висновки.

Обладнання і матеріали

• деформоване речення «ПОВІДНИЙДАЛЬВІ АЗ ЄТВО РОДОВ'ЯЗ ТІКИЛЬ ИТ МСА»;

• аркуші паперу за кількістю учнів;

• вирізане з паперу дерево і листочки за кількістю учнів.

Що підготувати заздалегідь

Уривок з мультфільму «Смішарики. Пін-код. Виправне харчування».

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання

4 хв.

Мозковий штурм

8 хв.

Робота в парах

4 хв.

Самооцінка

4 хв.

Руханка

2 хв.

Інсценування

10 хв.

Підсумкове завдання

8 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал)

1. Назвати тему і завдання уроку.

2. Прочитати заховану мудрість і пояснити, як її розуміють:

ПОВІДНИЙДАЛЬВІ АЗ ЄТВО РОДОВ'ЯЗ ТІКИЛЬ ИТ МСА!

(ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗА ТВОЄ ЗДОРОВ'Я ТІЛЬКИ ТИ САМ!)

Висновок: коли ти знаєш, що корисне для здоров’я і робиш це, то і будеш здоровим.

3. Переглянути уривок з мультфільму «Смішарики. Пін-код. Виправне харчування».

- Чому друзі мінялися продуктами? (Бо їли тільки те, що їм подобалось).

- Чому стали погано почуватися? (Бо їжа була одноманітною).

- Чому з часом їли з задоволенням і те, чого раніше не любили? (Перейшло у корисну звичку).

- До чого призводить відсутність вітамінів у харчуванні?

Висновок: потрібне збалансоване харчування.

Мозковий штурм (повторити вивчене в розділі)

- Назви три ознаки збалансованого харчування. (Різноманітність, регулярність, врахування віку та способу життя).

- Розкажи правило тарілки. (М'ясо займає 1/4 тарілки, гарнір - 1/4, овочі - 1/2 тарілки).

- Які напої корисні для здоров’я, а які шкідливі? (Корисні - сік, вода, молоко, какао, а шкідливі - кола, солодкі газовані напої).

- Як уникнути наслідків гіподинамії? (Робити зарядку, займатися спортом, активним відпочинком).

- Назви принципи загартовування. (Поступовість, систематичність, дозованість).

- Як зберегти зір?

- Як зберегти слух?

- Як турбуватися про зуби?

- Як турбуватись про гігієну оселі?

Робота в парах (пригадати складові здоров’я)

Об’єднати дітей у пари. Користуючись таблицею в підручнику на с. 50, встановити відповідність між складовими здоров’я:

фізичне - А

психічне - Г

соціальне - Б

духовне - В.

Самооцінка (перевірити стан власного здоров’я)

Роздати кожному учневі аркуш паперу. Запропонувати, користуючись правою частиною таблиці на с. 50 підручника, записати характеристику свого здоров’я у два стовпчики:

Мені властиво Мені не властиво

Діти читають слова в таблиці і записують їх у перший чи другий стовпчики:

Мені властиво Мені не властиво

Охайність... Висока працездатність...

Оцінити стан свого здоров’я.

Висновок: слід працювати над тими складовими, що є у другому стовпчику.

Руханка (виконати рухливі вправи)

Запропонувати дітям показати, як саме вони запобігають гіподинамії. (Учень показує певні вправи, а всі інші за ним повторюють).

Інсценування (повторити вивчене)

Об’єднати дітей у 4 групи. Прочитати завдання в підручнику на с. 50. Виконати його у вигляді інсценівки.

Демонстрація інсценівок.

Підсумкове завдання (закріпити і використати отримані знання)

1. Навіщо потрібне збалансоване харчування?

2. Які напої корисні для здоров’я?

3. Як стежити за здоров’ям ротової порожнини?

4. Закріпити на дошці вирізане з паперу дерево. Роздати дітям вирізані з паперу листочки і запропонувати записати те з вивчених правил, яке вже стало невід’ємною частиною життя і допомагає турбуватися про здоров’я. Кожен учень озвучує своє правило, вчитель приклеює листочок на дерево.

- Намагайтесь жити так, щоб жоден з цих листочків не падав з дерева! Щоб ваше здоров’я було завжди ось таким квітучим.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.