Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 4 клас - Посібник для вчителя - 2015 рік

УРОК 16. РЕКЛАМА І ЗДОРОВ'Я

Мета

Пояснити, що реклама - це комерційні хитрощі заради продажу товару; вчити вибирати товар не за рекламою, а за його необхідністю та користю; формувати звичку критично ставитися до реклами.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

• пояснити, як реклама може нашкодити здоров’ю;

• назвати рекламні хитрощі;

• пояснити різницю між комерційною та соціальною рекламою;

• продемонструвати соціальну рекламу.

Обладнання і матеріали

• одноразові склянки і ложечки для чотирьох дегустаторів;

• картки з завданнями: «РЕКЛАМА ЗАГАРТОВУВАННЯ», «РЕКЛАМА ВВІЧЛИВОСТІ», «РЕКЛАМА ЗАНЯТТЯ СПОРТОМ».

Що підготувати заздалегідь

Принести кільком учням упаковку полуничного йогурту різних виробників.

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання

8 хв.

Інформаційне повідомлення

5 хв.

Робота в групах

6 хв.

Руханка

3 хв.

Робота над притчею

4 хв.

Практична робота

10 хв.

Підсумкове завдання

4 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати вивчене на попередньому уроці:

- Як шкідлива звичка може перерости в залежність?

- Чому це небезпечно?

- Як бути, коли товариші пропонують тобі почати палити?

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. Прочитати в підручнику на с. 70 текст «Вплив реклами на рішення людей». Виконати стартове завдання на с. 70 підручника. Йогурти покласти в одноразові склянки, пронумерувавши їх. Дати дегустаторам одноразові ложечки, спробувати йогурт і оцінити по чотирьохбальній системі, як вказано у підручнику. Співвіднести зразки з упаковками йогурту і зробити висновки.

Висновок: той, йогурт, який рекламувався, не є смачнішим за інші.

Інформаційне повідомлення (розказати про сутність реклами)

Прочитати текст у підручнику на с. 71 «Ціна реклами».

Пояснити слова М. Твена «Багато дрібниць стали важливими речами завдяки рекламі». (Без них можна було обійтися, але реклама переконала людей в тому, що ці речі необхідні).

Порівняти ціни йогуртів і з’ясувати, чи дійсно рекламовані товари дорожчі, бо вартість реклами входить у ціну товару.

Виконати завдання 1 в зошиті на с. 32.

Робота в групах (познайомити з рекламними хитрощами)

Прочитати в підручнику на с. 72 текст «Критичне ставлення до реклами».

- Яка мета реклами?

- Чи дійсно рекламований товар має тільки позитивні якості?

- Чи правильно чинить той, хто одразу поспішає купити рекламований товар?

- Чи можна сказати, що ця людина піддалася на рекламні хитрощі?

Об’єднати дітей у 4 групи. Кожній групі дати завдання пригадати, в рекламі якого товару зустрічали такі рекламні хитрощі: ефект зірки, ефект експерта, ефект популярності, ефект розпродажу. Діти користуються роз’ясненням у підручнику на с. 72.

Презентувати реклами.

Виконати завдання 2 в зошиті на с. 32.

Висновок: мета реклами - продати якомога більше товарів.

Руханка (виконати рухливі вправи)

- Реклама, про яку ми говорили, - це комерційна реклама. А є ще соціальна, яка рекламує не товар і не з метою продати, а рекламує якісь цінності. Зараз ми будемо рекламувати здоровий спосіб життя.

Діти стають у коло, один учень виходить в центр і рекламує певні рухливі вправи. Діти виконують за ним ці вправи. Наприклад: «Робіть присідання, і у вас будуть стрункі ноги і міцні м’язи».

Робота над притчею (довести, що реклама іноді може нашкодити)

Прочитати притчу в підручнику на с. 73.

- Яку роль для черепахи відігравав її панцир?

- До якої хитрості вдалася лисиця, щоб з’їсти черепаху?

- Чому їй це вдалося?

Висновок: варто жити своїм розумом, щоб не нашкодити собі, попавшись на хитрощі реклами.

Практична робота (вчити розрізняти комерційну і соціальну рекламу)

Прочитати текст «Комерційна реклама і здоров’я» в підручнику на с. 74.

- Чи завжди рекламований товар принесе користь здоров’ю?

- Наведіть приклади реклами товару, що не є корисним для здоров’я.

- А для чого ж тоді його рекламують?

- А що рекламує соціальна реклама?

Об’єднати дітей у три групи. Роздати картки з завданнями: «РЕКЛАМА ЗАГАРТОВУВАННЯ», «РЕКЛАМА ВВІЧЛИВОСТІ», «РЕКЛАМА ЗАНЯТТЯ СПОРТОМ». Діти мають створити соціальну рекламу у вигляді плаката, листівки чи відеоролика (інсценівки).

Презентація реклами.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Чи траплялось вам або комусь із вашої родини купувати товар, спокусившись рекламою?

2. Виконати завдання 3 в зошиті на с. 33.

3. Що із рекламних хитрощів на вас найбільше діє?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.