ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 4 клас - Посібник для вчителя - 2015 рік

УРОК 16. РЕКЛАМА І ЗДОРОВ'Я

Мета

Пояснити, що реклама - це комерційні хитрощі заради продажу товару; вчити вибирати товар не за рекламою, а за його необхідністю та користю; формувати звичку критично ставитися до реклами.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

• пояснити, як реклама може нашкодити здоров’ю;

• назвати рекламні хитрощі;

• пояснити різницю між комерційною та соціальною рекламою;

• продемонструвати соціальну рекламу.

Обладнання і матеріали

• одноразові склянки і ложечки для чотирьох дегустаторів;

• картки з завданнями: «РЕКЛАМА ЗАГАРТОВУВАННЯ», «РЕКЛАМА ВВІЧЛИВОСТІ», «РЕКЛАМА ЗАНЯТТЯ СПОРТОМ».

Що підготувати заздалегідь

Принести кільком учням упаковку полуничного йогурту різних виробників.

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання

8 хв.

Інформаційне повідомлення

5 хв.

Робота в групах

6 хв.

Руханка

3 хв.

Робота над притчею

4 хв.

Практична робота

10 хв.

Підсумкове завдання

4 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати вивчене на попередньому уроці:

- Як шкідлива звичка може перерости в залежність?

- Чому це небезпечно?

- Як бути, коли товариші пропонують тобі почати палити?

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. Прочитати в підручнику на с. 70 текст «Вплив реклами на рішення людей». Виконати стартове завдання на с. 70 підручника. Йогурти покласти в одноразові склянки, пронумерувавши їх. Дати дегустаторам одноразові ложечки, спробувати йогурт і оцінити по чотирьохбальній системі, як вказано у підручнику. Співвіднести зразки з упаковками йогурту і зробити висновки.

Висновок: той, йогурт, який рекламувався, не є смачнішим за інші.

Інформаційне повідомлення (розказати про сутність реклами)

Прочитати текст у підручнику на с. 71 «Ціна реклами».

Пояснити слова М. Твена «Багато дрібниць стали важливими речами завдяки рекламі». (Без них можна було обійтися, але реклама переконала людей в тому, що ці речі необхідні).

Порівняти ціни йогуртів і з’ясувати, чи дійсно рекламовані товари дорожчі, бо вартість реклами входить у ціну товару.

Виконати завдання 1 в зошиті на с. 32.

Робота в групах (познайомити з рекламними хитрощами)

Прочитати в підручнику на с. 72 текст «Критичне ставлення до реклами».

- Яка мета реклами?

- Чи дійсно рекламований товар має тільки позитивні якості?

- Чи правильно чинить той, хто одразу поспішає купити рекламований товар?

- Чи можна сказати, що ця людина піддалася на рекламні хитрощі?

Об’єднати дітей у 4 групи. Кожній групі дати завдання пригадати, в рекламі якого товару зустрічали такі рекламні хитрощі: ефект зірки, ефект експерта, ефект популярності, ефект розпродажу. Діти користуються роз’ясненням у підручнику на с. 72.

Презентувати реклами.

Виконати завдання 2 в зошиті на с. 32.

Висновок: мета реклами - продати якомога більше товарів.

Руханка (виконати рухливі вправи)

- Реклама, про яку ми говорили, - це комерційна реклама. А є ще соціальна, яка рекламує не товар і не з метою продати, а рекламує якісь цінності. Зараз ми будемо рекламувати здоровий спосіб життя.

Діти стають у коло, один учень виходить в центр і рекламує певні рухливі вправи. Діти виконують за ним ці вправи. Наприклад: «Робіть присідання, і у вас будуть стрункі ноги і міцні м’язи».

Робота над притчею (довести, що реклама іноді може нашкодити)

Прочитати притчу в підручнику на с. 73.

- Яку роль для черепахи відігравав її панцир?

- До якої хитрості вдалася лисиця, щоб з’їсти черепаху?

- Чому їй це вдалося?

Висновок: варто жити своїм розумом, щоб не нашкодити собі, попавшись на хитрощі реклами.

Практична робота (вчити розрізняти комерційну і соціальну рекламу)

Прочитати текст «Комерційна реклама і здоров’я» в підручнику на с. 74.

- Чи завжди рекламований товар принесе користь здоров’ю?

- Наведіть приклади реклами товару, що не є корисним для здоров’я.

- А для чого ж тоді його рекламують?

- А що рекламує соціальна реклама?

Об’єднати дітей у три групи. Роздати картки з завданнями: «РЕКЛАМА ЗАГАРТОВУВАННЯ», «РЕКЛАМА ВВІЧЛИВОСТІ», «РЕКЛАМА ЗАНЯТТЯ СПОРТОМ». Діти мають створити соціальну рекламу у вигляді плаката, листівки чи відеоролика (інсценівки).

Презентація реклами.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Чи траплялось вам або комусь із вашої родини купувати товар, спокусившись рекламою?

2. Виконати завдання 3 в зошиті на с. 33.

3. Що із рекламних хитрощів на вас найбільше діє?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.