Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 4 клас - Посібник для вчителя - 2015 рік

УРОК 29. САМООЦІНКА І ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ

Мета

Визначити, як самооцінка впливає на поведінку людини; вчити адекватно оцінювати свої здібності, розрізняти впевненість і самовпевненість; формувати вміння поводитися гідно в будь-якій ситуації.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

• розказати, що таке самооцінка;

• назвати види поведінки;

• пояснити різницю між впевненістю і самовпевненістю;

• робити адекватну самооцінку.

Обладнання і матеріали

• паперові стрічки за кількістю учнів;

• деформоване речення «НАЛЕПОГВОЛИ ЦЮПРАЙ, І В БЕТЕ ОДНЕНОМІН ВЕС ЙДЕВИ»;

• картки «Завищена самооцінка», «Занижена самооцінка», «Реалістична самооцінка», «Агресивна поведінка», «Пасивна поведінка», «Гідна поведінка».

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання

6 хв.

Практична робота

4 хв.

Інформаційне повідомлення

4 хв.

Руханка

3 хв.

Робота в групах

7 хв.

Проблемне питання

4 хв.

Робота в парах

7 хв.

Підсумкове завдання

5 хв.

Стартові завдання (перейти до нового матеріалу)

1. Назвати тему і завдання уроку.

2. Прочитати текст «Що таке самооцінка» в підручнику на с. 120.

3. Виконати стартове завдання в підручнику на с. 120:

1 - завищена самооцінка, коли людина перебільшує свої досягнення,

2 - занижена самооцінка, коли людина недооцінює свої здібності,

3 - реалістична самооцінка.

4. Виконати завдання в зошиті на с. 54.

Практична робота (вчити робити самооцінку)

Роздати дітям паперові стрічки, покласти їх вертикально. Запропонувати поставити на стрічці кружечок на тій висоті, як кожен з них оцінює свою старанність у навчанні (поведінку, вміння товаришувати...). Пояснити, що найнижча оцінка внизу стрічки, максимальна - вгорі стрічки.

Потім діти мають обмінятися стрічками із сусідом по парті і вирішити, яка самооцінка - завищена, занижена чи реалістична.

Інформаційне повідомлення (пояснити, як самооцінка впливає на поведінку)

Прочитати текст у підручнику на с. 121 «Вплив самооцінки на поведінку».

- Чому шкідливо вважати себе нездібним?

- Прочитай пораду:

«НАЛЕПОГВОЛИ ЦЮПРАЙ, І В БЕТЕ ОДНЕНОМІН ВЕС ЙДЕВИ»

(«НАПОЛЕГЛИВО ПРАЦЮЙ, ІВ ТЕБЕ НЕОДМІННО ВСЕ ВИЙДЕ»)

Руханка (виконати рухливі вправи)

Пограти в гру, запропоновану в підручнику на с. 121.

Робота в групах (познайомити з видами поведінки)

Прочитати в підручнику на с. 122 текст «Види поведінки».

- Встановіть співвідношення між поведінкою і самооцінкою:

Об’єднати дітей у 3 групи. Запропонувати дітям життєву ситуацію (В бібліотеці вам дуже довго шукають книгу. Вас штовхнули у транспорті.). Діти першої групи мають відреагувати на неї агресивно, другої - пасивно, третьої - гідно.

Продемонструвати. Обговорити.

Висновок: гідна поведінка принесе позитивні емоції обом сторонам, що спілкуються.

Проблемне питання (визначити різницю між впевненістю і самовпевненістю)

- Як ви гадаєте, чи однакові риси характеру впевненість і самовпевненість? Поясніть різницю.

(Вислухати всі відповіді дітей).

Прочитати текст «Упевненість і самовпевненість» в підручнику на с. 123.

Робота в парах (вчити розрізняти впевненість і самовпевненість)

Об’єднати дітей у пари. Запропонувати прочитати в підручнику на с. 123 характеристики трьох дітей. Обговорити і визначити у кожного самооцінку, вид поведінки і впевненість чи самовпевненість.

(Марійка - реалістична самооцінка, гідна поведінка, упевненість,

Оленка - занижена самооцінка, пасивна поведінка, самовпевненість,

Юрко - завищена самооцінка, агресивна поведінка, самовпевненість).

Висновок: найбільшу повагу викликають такі діти як Марійка.

Виконати завдання в зошиті на с. 55.

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

1. Що таке самооцінка?

2. Проаналізуйте себе - на кого з дітей ви схожі: на Марійку, Оленку чи Юрка?

3. Закріпити на дошці картки «Завищена самооцінка», «Занижена самооцінка», «Реалістична самооцінка», «Агресивна поведінка», «Пасивна поведінка», «Гідна поведінка». Діти мають зняти ту картку, яку рису вважають шкідливою, і прокоментувати. На дошці має залишитися

- Намагайтеся досягти того, щоб мати реалістичну самооцінку і гідну поведінку.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.