Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 4 клас - Посібник для вчителя - 2015 рік

УРОК 32. ЗВИЧКИ І ЗДОРОВ'Я

Мета

Вчити, як сформувати корисні звички; познайомити зі звичками успішних людей; виховувати бажання працювати над собою.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

• назвати власні корисні та шкідливі звички;

• розказати, як сформувати корисну звичку;

• назвати п’ять звичок успішних людей;

• продемонструвати план роботи над формуванням корисної звички.

Обладнання і матеріали

• картки зі звичками: «ЗВИЧКА ДБАТИ ПРО СВОЄ ЗДОРОВ’Я», «ЗВИЧКА ЦІНУВАТИ ЧАС», «ЗВИЧКА ВІРИТИ В СЕБЕ», «ЗВИЧКА УЧИТИСЯ В ІНШИХ І ДІЯТИ РАЗОМ», «ЗВИЧКА САМОВДОСКОНАЛЮВАТИСЯ»;

• аркуші паперу формату А-5 за кількістю учнів.

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання

5 хв.

Робота в групах

10 хв.

Інформаційне повідомлення

2 хв.

Робота в парах

8 хв.

Руханка

2 хв.

Практична робота

10 хв.

Підсумкове завдання

3 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати вивчене на минулому уроці:

- За які добрі справи вас вже поважають люди?

- Що ви скажете про людину, яка взагалі не ставить собі мети?

- Які риси допомагають досягти мети?

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. Прочитати в підручнику на с. 132 притчу «Притча про бур’яни і звички». Виконати стартове завдання на с. 132:

- Як слова дідуся пов’язані зі звичками? (Шкідливі звички, як і бур’яни, приростають до людини самі собою. Формування ж корисних звичок вимагає немалих зусиль від людини).

- Чим корисні звички відрізняються від шкідливих? (Корисні допомагають людині, шкідливі - шкодять. Щоб з’явились корисні звички, треба прикладати зусилля, шкідливі приростають швидко і непомітно).

- Які звички є найбільш шкідливими? (Паління, вживання алкоголю, наркотиків).

Висновок: щоб не приросли шкідливі звички, ніколи не починай робити того, що шкодить твоєму здоров’ю і може перерости у звичку.

Робота в групах (познайомитися зі звичками успішних людей)

- Ми назвали найбільш шкідливі звички, які ведуть людину до страшного життя. А є корисні звички, які ведуть людину до успіху.

Прочитати в підручнику на с. 133 «П’ять звичок успішних людей». Об’єднати дітей у 5 груп. Роздати картки зі звичками: «ЗВИЧКА ДБАТИ ПРО СВОЄ ЗДОРОВ’Я», «ЗВИЧКА ЦІНУВАТИ ЧАС», «ЗВИЧКА ВІРИТИ В СЕБЕ», «ЗВИЧКА УЧИТИСЯ В ІНШИХ І ДІЯТИ РАЗОМ», «ЗВИЧКА САМОВДОСКОНАЛЮВАТИСЯ». Кожна група має розказати про цю звичку і показати інсценівку, що підтверджує дієвість звички.

Під час демонстрації роботи картки зі звичками закріплюються на дошці.

Висновок: якщо хочеш стати успішною людиною, формуй в собі ці корисні звички.

Інформаційне повідомлення (розказати, як навчитися формувати звичку)

Прочитати в підручнику на с. 134 текст «Як сформувати корисну звичку».

- Які однакові звички є у членів вашої сім’ ї?

- За який час можна сформувати звичку?

Робота в парах (вчити аналізувати свої звички)

Об’єднати дітей у пари. Прочитати завдання в підручнику на с. 134. Діти обговорюють один з одним свою звичку. Заслухати розповіді 2-3 учнів.

Виконати завдання в зошиті на с. 59. (1 - «ЗВИЧКА», 2 - дбати про здоров’я, вірити в себе, учитися в інших, діяти разом, самовдосконалюватися, не відкладати справи, ставити мету і досягати її, тримати речі у порядку).

Руханка (виконати рухливі вправи)

Діти стають в парах, тримаючи один одного за руки. Вчитель називає звичку. Якщо вона корисна, діти піднімають руки вгору, промовляючи «Це корисно!». Якщо шкідлива - відпускають руки, повертаються один до одного спиною, промовляючи «Це шкідливо!».

- Чистити зуби.

- Гризти нігті.

- Застеляти ліжко.

- Приймати душ.

- Вітатися.

- Посміхатися людям.

- Ходити насупленим.

- Мити за собою посуд.

- Читати лежачи.

Практична робота (працювати над формуванням корисної звички)

Об’єднати дітей у групи по 4 учні. Прочитати в підручнику на с. 135 завдання до практичної роботи. Роздати кожному аркуш формату А-5. Діти обговорюють і записують корисні та шкідливі звички в два стовпчики. Аналізують їх. Далі працюють в зошиті на с. 60 - записують звичку, яку хочуть виробити в собі. Діти кожної групи обговорюють між собою план досягнення звички, допомагають один одному скласти план роботи над звичкою. Відмітку про виконання слід буде ставити протягом літніх канікул. Обговорення.

Висновок: щоб виробити в собі корисну звичку, слід прикласти зусилля. Але потім ця звичка відпрацює за затрачені зусилля користю для здоров’я.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Пригадайте 5 звичок успішних людей.

2. Чому корисну звичку важче виробити?

3. Що потрібно для того, щоб виробити корисну звичку?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.