Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 4 клас - Посібник для вчителя - 2015 рік

УРОК 8. ГІГІЄНА ПОРОЖНИНИ РОТА

Мета

Познайомити з класифікацією зубів; розказати про роль зубів для людини; повторити правила догляду за ротовою порожниною; формувати звичку вживати продукти, корисні для зубів.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

• розказати про хвороби ротової порожнини;

• назвати групи зубів;

• назвати корисні та шкідливі для зубів продукти;

• продемонструвати правила догляду за зубами.

Обладнання і матеріали

• аркуші паперу зі словами «РІЗЦІ», «ІКЛА», «МАЛІ КУТНІ», «ВЕЛИКІ КУТНІ» за кількістю учнів;

• картки зі словами для роботи в групах

СИР

КЕФІР

ЩУКА

КАРАСЬ

МОРКВЯНИЙ САЛАТ

КАПУСТЯНИЙ САЛАТ

ГАМБУРГЕР

СОЛОДКА ВОДА

НЕОЧИЩЕНЕ НАСІННЯ

ЦУКЕРКИ;

• аркуші паперу формату А-4 за кількістю пар.

Що підготувати заздалегідь

Принести кожному учневі люстерко.

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання

3 хв.

Інформаційне повідомлення

5 хв.

Інсценування

8 хв.

Робота в групах

7 хв.

Руханка

2 хв.

Самоаналіз

4 хв.

Практична робота

7 хв.

Підсумкове завдання

4 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати вивчене на попередньому уроці:

- Чому треба піклуватися про зір?

- Як потрібно піклуватися про слух?

- Продемонструйте вправи для очей.

- Що з минулого уроку ви взяли собі за правило?

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. Виконати стартове завдання на с. 38 підручника - пригадати свої враження від відвідування стоматолога.

4. Виконати завдання 1 в зошиті на с. 18. (Посміхнулись гарно губи - тридцять два у роті зуби).

Інформаційне повідомлення (розказати про хвороби ротової порожнини)

Прочитати текст у підручнику на с. 38 «Захворювання ротової порожнини».

- Для чого потрібна зубна емаль?

- Чим її можна пошкодити?

- Яка ознака запалення ясен?

Розглянути малюнок 9 і пояснити, що карієс треба лікувати на ранніх стадіях (мал. 1, 2), коли він пошкодив лише зубну емаль.

Інсценування (познайомити з класифікацією і значенням зубів)

Прочитати в підручнику на с. 39 текст «Групи зубів». Розглянути таблицю 4 і малюнок, знайти групи зубів. Роздати дітям аркушики зі словами «РІЗЦІ», «ІКЛА», «МАЛІ КУТНІ», «ВЕЛИКІ КУТНІ».

Діти об’єднуються в 4 групи і готують інсценівку про призначення зубів своєї групи, їх кількість.

Презентувати роботи.

Робота в групах (вчити розрізняти корисні та шкідливі для зубів продукти)

Об’єднати дітей у 2 групи. Одній групі роздати картки і словами СИР, ЩУКА, МОРКВЯНИЙ САЛАТ, ГАМБУРГЕР, НЕОЧИЩЕНЕ НАСІННЯ, другій - КЕФІР, КАРАСЬ, КАПУСТЯНИЙ САЛАТ,СОЛОДКА ВОДА, ЦУКЕРКИ. Діти мають, користуючись таблицею 5 на с. 40 підручника, визначити, корисні для зубів ці продукти, чи шкідливі. Пояснити, чим саме.

Виконати завдання 2 в зошиті на с. 18.

Руханка (виконати рухливі вправи)

Пограти в гру «Що ви, зубки, любите?». Вчитель називає продукти. Діти відповідають: «Це ми любимо!», плескають у долоні. Або «Цього ми не любимо!», присідають.

(Кефір, молоко, цукерки, торти, смажене насіння, морква, нелущені горіхи, капуста, риба, сир, хот-дог, кола).

Самоаналіз (вчити контролювати здоров’я зубів)

Прочитати в підручнику на с. 41 текст «Догляд за порожниною рота».

За допомогою люстерка дослідити:

- ясна (здорові ясна блідо-рожевого кольору),

- зубну емаль (на ній не має бути плям),

- прикус.

Висновок: потрібно постійно стежити за зубами.

Практична робота (формувати звички, що допоможуть зберегти зуби)

Об’єднати дітей у пари. Роздати аркуші А-4. Користуючись текстом на с. 41, скласти пам’ятку для молодших школярів про основні правила догляду за порожниною рота:

1. Чистити зуби двічі на день.

2. Робити це 2-3 хвилини.

3. Міняти щітку 4 рази на рік.

4. Кожні півроку відвідувати стоматолога.

5. Користуватися пастою з фтором.

Виконати завдання в зошиті на с. 19.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Чому необхідно турбуватися про зуби?

2. Які корисні продукти ти вживаєш?

3. Користуючись пам’яткою, протестуйте себе. Якщо ви набрали 5 балів, то ви правильно турбуєтесь про свої зуби.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.