СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ 3 КЛАС

Урок 2

Тема. Як підготувати комп'ютер до роботи. Калькулятор. Програма «Математичний космодром»


Мета.

1. Закріплення знань про правила безпечної роботи з комп'ютером в інформативному класі.

2. Познайомити із способом підготовки комп'ютера до роботи.

3. Ознайомити з можливостями та правилами роботи з програмою «Калькулятор».

4. Ознайомити з програмою «Математичний космодром» і сформувати навички роботи з нею.

5. Розвивати обчислювальні навички та логічне мислення.

6. Виховувати комп'ютерну грамотність у дітей.

Тип уроку. Урок пояснення нових знань.

Обладнання. ПК із завантаженою програмою «Калькулятор», «Сходинки до інформатики 3-4 клас», гра «Математичний космодром», калькулятор, малюнки із зображенням космодрому на космічних кораблів.

Хід уроку

І. Організація початку уроку.

1. Перевірка обладнання.

2. Повторення правил техніки безпеки. Робота в групах (по 4-5 чол.)

- Згадайте ,які правила безпечної роботи в інформаційному класі та за комп'ютером вивчили на минулому уроці?

3. Підведення підсумків роботи.

- Запис правил на дошці, доповнення їх з практичним показом.


ІІ. Актуалізація опорних знань.

- Давайте, повторимо складові комп'ютера.

Розшифруй слова

НІ   ТОР   МО

А   И   М   Ш

ТЕМ   СИС   НИЙ

ОК   БЛ

УРА   КЛА   АТ   ВІ

 


IIIПовідомлення теми і завдань уроку.

- Сьогодні ми навчимося готувати комп'ютер до роботи, вмикати його, знаходити та користуватися програмою «Калькулятор», виконувати обчислювальні дії за програмою «Математичний космодром».


IVВивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

- Діти, давайте уявимо, що ми є працівниками центру управління космічними польотами. Спробуємо відправити ракету в космос.

- Що потрібно для того, щоб запустити космічний корабель? (Потрібні: ракета, прилади для запуску ракети, вміння керувати, організованість.)

- А тепер навчимося користуватися приладами для запуску ракет.

- Які це прилади? (Комп'ютер.)

2. Робота за підручником (ст. 6)

- Опрацювання статті «Як підготувати комп'ютер до роботи». (1-2 абз.)

3. Практична робота.

- Вмикати комп'ютер кнопкою «Пуск».

4. Продовження бесіди.

- Щоб запустити ракету в космос потрібно виконати складні математичні обчислення.

- Який прилад допомагає людям їх виконувати? (Персональний калькулятор)

- Хто з вас бачив калькулятори, користувався ними?

- Такий самий калькулятор є у комп'ютері.

- Зараз навчимося ним користуватися.

5. Робота за підручником (ст. 6, 4-5 абзац).

6. Практична робота.

1) Знаходження програми «Калькулятор» на комп'ютері,

2) Виконання завдань з підручника (ст. 7)

3) 3акріплення умінь.

- Обчислити вирази:

17 + 14 − 3       2 · 3 + 6              12 : 4 + 5

4) Складіть ще 2 вирази самостійно та розв'яжіть їх.

7. Фізкультхвилинка.

Раз-підняти руки вгору,

Два-нагнулися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

Три, чотири-рівно стати,

Будем знову починати.

Нахилилися вперед, назад,

Вправо, вліво - щоб нічого е боліло.

10, 9, 8, 7 - час у космос нам усім.


V. Робота за програмою «Математичний космодром».

1 група.

1. Повторення правил роботи за програмою «Математичний космодром». (Учні, під керівництвом вчителя, працюють 10 хвилин).

 



2   група.

1. Робота за підручником (ст. 7). Завдання для розумників і розумниць.

2. Не відриваючи олівця від паперу і не проходячи двічі однією і тією самою лінією, спробуй накреслити такі фігури:


 

 

 

 

Через 10 хвилин групи міняються місцями.


VI. Узагальнення знань учнів.

- Молодці! Всі плідно попрацювали в центрі управління польотами.

- Чи всі відправили ракети в космос?

- Як це зробили?

- Як увімкнути комп'ютер?

- Як знайти програму «Калькулятор»?


VIІ. Підсумок уроку.

-  Що сподобалось на уроці?

-  Що видалося важким?

-  Де будете застосовувати отримані знання?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити