СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ 3 КЛАС

Урок 23

Тема. Команди виконавцю. Програма «Навантажувач»


Мета:

1. Продовжити знайомство з поняттями «команди», «виконавці».

2. Розвивати логічне і алгоритмічне мислення.

3. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання. Програма «Навантажувач».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

У кабінеті інформатики учень увімкнув комп’ютер і почав діставати зі свого портфеля обід , який потім з’їв.

- Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то як?

- На уроці неуважний учень заснув і ліг на клавіатуру. Потім він прокинувся, згадав про роботу. Чи порушив він правила техніки безпеки?


ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Розминка.

Відгадайте загадки:

·  В теплий дощик народився,

Парасолькою накрився,

Може б, з лісу пострибав,

Якби другу ногу мав.   (Гриб.)

·  Навесні я вас радую,

Влітку прохолоджую,

Восени годую,

А взимку зігріваю. (Дерево.)

·  Хто повільно так повзе –

На собі свій дім везе. (Равлик.)


ІІІ. Актуалізація знань

Відомі нам поняття «команди» і «виконавець». Що вони означають?


ІV. Вивчення нового матеріалу.

ü  Вступна бесіда.

Одного разу зібралось троє чоловіків. Один був письменником, другий – композитором, третій – художником. Їм дали команду зобразити котика. Кожен з них робив це по – своєму.

Що у них вийшло?

Як виконав цю команду письменник? Композитор? Художник?

Чим користувався кожен з них? (Словами, звуками, фарбами.)

А як би це зробив артист? Покажіть.

А лікар? Які команди може виконати лікар?

Чи всі команди може виконати виконавець?


V. Ознайомлення з новим матеріалом.

Сьогодні ми про це дізнаємось. Тема нашого уроку «Команди виконавцю.»

1)    Робота з підручником, ст. 52 – 53.

- Розгорніть підручник на ст. 52, самостійно знайдіть відповідь на питання:

«Чи всі команди може виконати виконавець?»

Перевірка правильності відповідей учнів.

2) Складання алгоритму.

3) Фізкультхвилинка.

Трава низенька – низенька.

(Роблять присідання)

Дерева високі – високі.

(Піднімають руки вгору)

Вітер деревце гойдає – колише.

(Обертаються)

То вліво, то вправо нахиляє.

(Нахили вліво, вправо)

То вгору, то назад.

(Потягуються вгору, назад)

То вниз нагинає .

(Нахиляються вперед)

Птахи летять – відлітають,

(Махають руками)

І учні навколо школи оббігають.

Ми можемо зараз це зробити? Чому?


VІ. Повторення правил роботи за комп’ютером.


VІІ. Робота з програмою «Навантажувач».

Пояснити виконання завдання за підручником, ст. 52 – 53.


VІІІ. Релаксація.

Закрити очі (рахувати до трьох), відкрити їх і подивитися далеко – далеко (рахувати до п’яти). Повторити 5 разів.


ІX. Узагальнення вивченого матеріалу.

- Діти, уявіть виконавця та придумайте команди, які він не зможе виконати.


X. Домашнє завдання.

Ст. 52 – 53, виконати завдання з розділу «Для розумників і розумниць». 


XІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Де ми можемо використати набуті знання?



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити