Система уроків для 3 класу за програмою «Сходинки до інформатики» до підручника Г.В. Ломаковська

Система уроків для 3 класу

Урок 2. Як підготувати комп'ютер до роботи

Мета:

- закріпити знання про техніку безпеки в комп’ютерному класі;

- розглянути правила підготовки комп’ютера до роботи;

- розвивати пам’ять і логічне мислення;

- виховувати дисциплінованість, обережність.

Обладнання: комп’ютери, наочність, ребуси, кросворд, роздатковий матеріал.

Тип уроку: комбінований урок.

План уроку:

I. Організаційна частина.

II. Перевірка домашнього завдання.

III. Вивчення нової теми.

IV. Робота з підручником.

V. Фізкультхвилинка.

VІ. Робота із зошитом.

VІІ. Практична робота з програмою Калькулятор.

VІІI. Підсумки уроку:

ІХ. Домашнє завдання:

Хід уроку:

I. Організаційна частина.

- готовність учнів до уроку;

- присутні на уроці.

II. Перевірка домашнього завдання.

- Які правила поведінки в комп’ютерному класі ви знаєте?

Гра “Техніка безпеки"

Правила гри: учні хлопають в долоні, якщо правило необхідно виконувати і не хлопають, якщо в КЕОТ цього робити не можна.

1. Можна чи не можна: - працювати з мокрими руками;

2. Можна чи не можна: - починати роботу тільки з дозволу вчителя;

3. Можна чи не можна: - бігати по класі і штовхатися;

4. Можна чи не можна: - самостійно ремонтувати комп’ютер;

5. Можна чи не можна: - повідомляти вчителя про неполадки комп’ютера;

6. Можна чи не можна: - класти сторонні речі на клавіатуру чи системний блок;

7. Можна чи не можна: - натискати клавіші на клавіатурі без дозволу вчителя.

III. Вивчення нової теми.

Сьогодні ми будемо самостійно вмикати комп’ютер. Для цього уважно подивіться на системний блок та на монітор. Знайдіть кнопки, які слід натиснути, щоб увімкнути монітор і системний блок.

Після завантаження комп’ютера на екрані монітора з’являється робочий стіл. Це означає, що комп’ютер готовий до роботи.

У лівому нижньому кутку екрана знаходиться кнопка Пуск. Якщо підвести до неї вказівник й клацнути ліву кнопку миші, відкриється головне меню.

Підвести вказівник до рядка Усі програми. Відкриється список програм. Переведіть вказівник на слово Стандартні. Відкриється нове меню. Вибери в ньому програму Калькулятор і клацни ліву кнопку миші.

Після закінчення роботи з комп’ютером зносу клацни на кнопку Пуск. Вибери напис Завершення роботи та клацни ліву кнопку миші.

IV. Робота з підручником.

1. Обчислити за допомогою калькулятора.

2. Знайди 1 відмінність між малюнками.

V. Фізкультхвилинка.

Все у лиски вже в порядку.

Вийшла лиска на зарядку.

Лапки вгору, лапки вниз,

Подивилась вона скрізь.

І на місці пострибала,

Й присідала, і вставала.

Головою прокрутила,

Вітрячка вона зробила,

Потім лапки опустила

І взялась собі за діло.

VI. Робота із зошитом.

1. Вкажіть, де знаходиться кнопка ввімкнення комп’ютера.

2. Закінчіть речення так, щоб утворилось істинне висловлення.

3. Вкажіть цифрами у кружечках послідовність дій для запуску програми Калькулятор.

4. Запишіть послідовність натискання кнопок калькулятора для обчислення виразу (278 - 28) : 5 + 110

VII. Практична роботи з програмою Калькулятор.

Працювати з Калькулятором дуже просто. Наприклад, слід обчислити значення виразу: 9-5+12. Підведи вказівник до кнопки і клацни ліву кнопку миші. На екрані калькулятора з’явиться «9». Так само натисни кнопку та кнопку Потім та кнопки

Тепер натисни кнопку

Якщо твої дії були правильними, то на екрані калькулятора побачиш число 16. це результат обчислення.

Щоб очистити екран калькулятора, натисни кнопку

Якщо помилково було введено не ту цифру, натисни кнопку та виправ помилку.

VІІI. Підсумки уроку:

- Що нового дізналися на уроці?

- Як підготувати комп’ютер до роботи?

- Як працювати з Калькулятором?

IX. Домашнє завдання:

- На малюнку зображено вікно програми Калькулятор. Напишіть призначення вказаних кнопок.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити