Система уроків для 3 класу за програмою «Сходинки до інформатики» до підручника Г.В. Ломаковська
Система уроків для 3 класу
Урок 24. Виконавці
Мета:
- розглянути поняття «виконавець»;
- пояснити правила роботи із виконавцем «Садівник»;
- повторити поняття «команда»;
- розвивати пам’ять і логічне мислення;
- виховувати дисциплінованість, обережність.
Обладнання: комп’ютери, наочність, роздатковий матеріал.
Тип уроку: комбінований урок.
План уроку:
I. Організаційна частина.
II. Актуалізація опорних знань.
III. Вивчення нової теми.
IV. Робота з підручником.
V. Фізкультхвилинка.
VІ. Робота із зошитом.
VІІ. Практична робота на ПК.
VІІІ. Підсумки уроку.
ІХ. Домашнє завдання.
Хід уроку:
I. Організаційна частина.
- готовність учнів до уроку;
- присутні на уроці.
II. Актуалізація опорних знань.
- Діти, давайте пригадаємо, які бувають речення за метою висловлювання? (розповідні, питальні, окличні, спонукальні)
- З якою інтонацією вони вимовляються?
- Яким реченням є команда?
III. Вивчення нової теми.
Виконавець - це той, хто виконує команди.
Дресирований собака - виконавець. Він виконує ті команди, яких навчив його господар:
Граючи у футбол, ви теж виконуєте команди судді:
Комп’ютер - також виконавець. Він виконує команди, які даєте йому ви.
Наприклад:
Отже,
IV. Робота з підручником.
1. Елзік запитав у свого дядька: «Скільки вам років?» той відповів: «Якщо я проживу ще половину того, що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років». Скільки років дядькові Елзіка? (66)
2. Елзік отримав завдання: розставити між цифрами знаки додавання віднімання так, щоб результат дорівнював 9. Допоможіть йому.
V. Фізкультхвилинка.
VI. Робота із зошитом.
(Одна дитина біля дошки, інші - на листках)
1. Утворіть істинні висловлення, з’єднавши овал з відповідними прямокутниками.
2. Вставте пропущені знаки арифметичних дій так, щоб здобути число 0.
3. Накресліть малюнок, закодований за допомогою стрілок.
4. Визначте закономірність розташування фігур і домалюйте фігури, яких не вистачає
VII. Практична робота на ПК.
Сьогодні ви познайомитеся із комп’ютерним виконавцем на ім’я Садівник. Він саджатиме дерева з вашою допомогою. Садівник вміє виконувати такі команди:
Щоб дати команду Садівникові, треба підвести вказівник до кнопки з її назвою, що є на екрані монітора, і клацнути ліву кнопку миші. Спробуйте посадити разом із Садівником три саджанці.
VIII. Підсумки уроку:
- Що таке «команда»?
- Хто виконує команди?
- Назвіть виконавців та команди, які вони виконують.
IX. Домашнє завдання:
У Катрусі двоє братів. Молодшому - 7 років, а старшому - 11. Три роки тому їм разом було стільки, скільки Катрусі. Скільки років Катрусі зараз?