Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

ФАЙЛИ І ПАПКИ. ВІКНА ТА ОПЕРАЦІЇ НАД ВІКНАМИ

Урок 9. МЕНЮ. КОНТЕКСТНЕ МЕНЮ

Цілі:

навчальна: сформулювати поняття меню, контекстного меню; формувати вміння виконувати дії з об'єктами через контекстне меню;

розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник.

Програмне забезпечення: Калькулятор.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Повторення правил з техніки безпеки в комп’ютерному кабінеті.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота в парах

Розгадайте кросворд. Поясніть значення ключового слова.

Відповідь. 1. Лимон. 2. Персик. 3. Виноград. 4. Блюдце.

Ключове слово — МЕНЮ.

— Які види меню вам знайомі?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Комп’ютер має декілька видів меню. З одним із них — Головним — ми з вами знайомі. З меню правої клавіші миші ми з вами ознайомимось на уроці. Зберіть літери лише на зеленій стрічці — і ви отримаєте назву меню правої клавіші миші.

Відповідь. Контекстне.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Головне меню комп’ютера.

2. Меню програми.

3. Контекстне меню.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Ми по вулиці ідем, гарно всі себе ведем.

Ось і «зебра», зупинись. Вліво, вправо подивись.

Вільно скрізь, машин нема. Йду по «зебрі» прямо я.

До театру ми прийшли, тихо в зал усі зайшли,

Сіли на свої місця. Почалась вистава ця.

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 44, запитання і завдання 1, 2.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткові завдання

1) Розміркуйте над відповідями та заповніть таблицю.

Чи є меню...

Відповідь

розклад авіарейсів

список учнів класу

список покупок

розклад шкільних уроків

зміст книги

телефонний довідник

список продуктів для приготування борщу

каталог книг у бібліотеці

2) З’єднайте лініями пункти головного та контекстного меню.

Знайти файли

Скопіювати

Панель керування

Головне

Видалити

Відкрити

Документи

Створити

Контекстне

Завершення роботи

Усі програми

Довідка

4. Завдання для розвитку логічного мислення

Еллі подарувала Їжачкові, Лисичці та Зайчикові фігурки, схожі на них. Жоден із друзів не отримав іграшки, яка була б схожа на нього. Лисичка уважно розглядала, який подарунок отримав кожен із друзів. У Їжачка був зайчик. Які іграшки отримав кожен із друзів, якщо в Лисички не лисичка?

5. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

Працюємо за комп’ютером, с. 44 підручника.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Подивились вправо, вліво, вгору, вниз, собі на ніс!

Знову вправо, знову вліво і покліпали очима!

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Гра «Мікрофон»

Закінчіть висловлення.

— Я тепер знаю, що...

— Я тепер умію.

— Я ціную.

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити