Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

ПОШУК ДАНИХ В ІНТЕРНЕТІ

Урок 12. ГЛОБАЛЬНА МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ

Цілі:

навчальна: сформулювати поняття Інтернету як комп'ютерної мережі; ознайомити зі службами Інтернету; повторити пристрої комп'ютера;

розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник, презентація з теми.

Програмне забезпечення: комп'ютерна гра «Комета».

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Повторення правил з техніки безпеки в комп’ютерному кабінеті.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота в парах

Розгадайте кросворд.

Відповідь. 1. Монітор. 2. Сканер. 3. Принтер. 4. Системний. 5. Мікрофон. 6. Колонки. 7. Мережа. 8. Джойстик.

Ключове слово — Інтернет.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Бесіда

— Чи любите ви подорожувати?

— Розкажіть, куди саме ви подорожували.

— Чи можна подорожувати, не виходячи з кабінету?

— Чи можна підготуватися до подорожі? Визначити місце, вибрати транспорт, заказати путівку, навіть купити речі в подорож?

— Як це можна зробити?

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Поняття Інтернету.

2. Служби Інтернету.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Взимку холодно у лісі — всі дерева голі й лисі. Білка ж гарне хутро має, ще й зарядка зігріває. Зранку хутко із дупла — зігріватись до тепла. Поскакає по гілках, побігає по стежках,

На всі боки прогиналась, лосів в лісі роздивлялась. Плечі добре розрівняли і за парти посідали.

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 58, запитання і завдання 2, 3, 5.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання

Викресли пристрої, які НЕ потрібні для роботи в мережі Інтернет.

4. Завдання для розвитку логічного мислення

1) Розв’яжіть задачу. У змаганнях беруть участь 8 бігунів. Тільки 6 з них добіжать до фінішу. Номери на їхніх спинах у сумі становлять 32. Які бігуни зійдуть з дистанції?

2) У Буратіно було три цілих яблука, чотири половинки та вісім четвертинок. Скільки всього яблук було в Буратіно?

5. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

Працюємо з програмою Ради Європи «Будуємо Європу для дітей і разом з дітьми». (http://www.wildwebwoods.org/) с. 57 підручника.

1) Ознайомся з правилами гри.

2) Під’єднай у грі комп’ютер до мережі.

3) Завітай у е-міста Комета як гість.

4) Подорожуй по грі, виконуй завдання, ознайомся з додатковими фактами про Європу та її країни.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Поглянемо вправо, поглянемо вліво,

І вгору, й додолу, і навкруги,

Від праці очі нехай відпочинуть,

Зарядку для них я зроблю разів три!

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»

Учитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і старанно». Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і відповідають: «Мені сподобалось...».

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити