Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

ПОШУК ДАНИХ В ІНТЕРНЕТІ

Урок 13. ВСЕСВІТНЄ ПАВУТИННЯ

Цілі:

навчальна: сформулювати поняття сайту, веб-сторінки, адреси сайту, посилання; формувати вміння розкривати веб-сторінку за її адресою, визначати адресу розкритої веб-сторінки; формувати вміння працювати з програмою-браузером; повторити служби, які надає Інтернет;

розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник, презентація з теми.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Повторення правил з техніки безпеки в комп’ютерному кабінеті.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота в парах

Розгадайте ребуси.

Відповідь. Модем, магазин, новини, Інтернет, пошта.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Що об’єднує розгадані слова?

— Для чого потрібна мережа Інтернет?

— В Інтернеті розміщено дуже багато інформації. Для того щоб користуватись нею, треба знати адресу сайту, де вона розміщена. Сьогодні ми навчимося визначати адресу сайту та переходити на потрібну сторінку за вказаним посиланням.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Поняття сайту та веб-сторінки.

2. Адреса веб-сторінки.

3. Посилання.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Хмарка сонечко закрила, слізки дрібнії зронила.

Ми ті слізки позбираєм, у травиці пошукаєм.

Пострибаєм, як зайчата, політаєм, як пташата,

Потанцюємо ще трішки, розімнемо руки, ніжки.

Всі веселі, от чудово! За роботу сіли знову!

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 62, запитання і завдання 2, 4, 6.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання

Розставте номери назв частин вікна у відповідних кружечках.

1) Смуга прокручування

2) Адреса сайту

3) Гіперпосилання

4) Веб-сторінки сайту

4. Завдання для розвитку логічного мислення

1) Розставте знаки між числами так, щоб вийшла правильна рівність.

2 4 6 = 9 6 9

Відповідь. 2 + 4 + 6 = 9 - 6 + 9, 12 = 12.

2) Маринка запросила до себе Лесю:

— Ти легко знайдеш нашу квартиру. У коридорі побачиш четверо однакових дверей, які ведуть до квартир Бориса, Василя, Катрусі й нашої. Мої двері знаходяться зліва від дверей Бориса і Катрусі, але вони не крайні.

Знайдіть Маринчині двері.

5. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

Працюємо зі сторінкою Урядового сайту для юних громадян. (http:// children.kmu.gov.ua/). Працюємо за комп’ютером, с. 60 підручника.

1) Ознайомтеся з інформацію про владу, Уряд.

2) Знайдіть свою область на карті України, дізнайтеся більше про свою область, натиснувши на значок області.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Роботу нашу знов кидаймо,

Подалі погляд направляймо.

Роздивившись те, що далі,

Знов поглянем на деталі.

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

— Уявіть таку ситуацію. Друг порадив вам нову комп’ютерну гру та написав посилання на сайт, де її можна скачати. Опишіть, що ви зробите, щоб ознайомитися з новою грою.

Продовжте речення.

— На уроці я дізнався...

— Тепер я вмію.

— Але мені не сподобалось.

IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити