Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

ПОШУК ДАНИХ В ІНТЕРНЕТІ

Урок 14. МАНДРУЄМО ІНТЕРНЕТОМ

Цілі:

навчальна: сформулювати поняття браузера; ознайомитися з вікном браузера; формувати вміння зберігати дані, знайдені в Інтернеті;

розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник, презентація з теми.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Повторення правил з техніки безпеки в комп’ютерному кабінеті.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота в парах

1. Розгадайте, який пристрій увімкнено в розетку?

2. Розгадайте ребус.

Відповідь. Посилання, пошук.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Минулого уроку ви ознайомились з поняттям сайту, веб-сторінки та посилання. Але для того, щоб переглядати веб-сторінки, потрібна спеціальна програма. Чи знаєте, як вона називається? Якщо ні, то сьогодні на уроці дізнаємось.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Поняття браузера

2. Алгоритм збереження даних на комп’ютері.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Хто старався — притомився. Я прошу, щоб він підвівся.

З рук струсили слабкість й втому, побілили стіни дому,

Постругали ми дошки, забивали в них цвяшки.

Фарбували ми підлогу, брудні руки в нас від того,

Їх ми добре вимиваєм, і за парти всі сідаєм.

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 67, запитання і завдання 1, 3.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткові завдання

Розгляньте вікно сайту та впишіть відповідні назви.

• Посилання

• Ключові слова

• Короткий опис

• Назва сайту

• Назва пошукової системи

4. Завдання для розвитку логічного мислення

1) Футбольний клуб придбав для футболістів 22 футболки з номерами від 1 до 22 відповідно. Скільки разів зустрічається цифра 1 у номерах на футболках?

Відповідь. 13.

2) Розставте знаки між числами так, щоб вийшла правильна рівність.

9 3 9 = 5 5 5

Відповідь. 9 - 3 + 9 = 5 + 5 + 5, 15 = 15.

5. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

Працюємо за комп’ютером, с. 65 підручника.

6. Додаткове завдання за комп'ютером

1) Завантажити сайт «Світ казок» http://kazki.org/.

2) Ознайомитись з розділами сайту (українські народні казки, казки народів світу, авторські казки).

3) Зберегти рисунки з прочитаних казок в окрему папку.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Роботу нашу знов кидаймо,

Подалі погляд направляймо.

Роздивившись те, що далі,

Знов поглянем на деталі.

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Гра «Ланцюжок»

Назвіть по черзі, як можна застосовувати знання, здобуті на попередніх уроках, в Інтернеті?

— За допомогою смайлів визначте свій настрій на уроці.

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити