Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ

Урок 19. ЯК ДОДАТИ СЛАЙДИ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Цілі:

навчальна: формувати вміння відкривати презентації, створювати нові слайди; сформулювати поняття шаблону; формувати вміння створювати слайди на основі шаблону; ознайомити з поняттям дизайну презентації;

розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник.

Програмне забезпечення: середовище створення комп'ютерних презентацій PowerPoint.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів та обладнання до уроку.

3. Перевірка присутності учнів.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота в парах

Порівняйте, на якому рисунку більше трикутників?

Розгадайте ребус.

Відповідь. Шаблон.

— Ви знаєте поняття шаблону ще з 2-го класу. Що таке «шаблон»?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Яке зображення буде доречним на слайдах презентації про школу? На якому фоні краще буде зробити презентацію про Новорічні свята? Чи доречними будуть сніжинки на слайдах презентації про весну? Шаблони презентацій полегшать нам роботу з дизайном презентацій. Як створювати презентації на основі шаблонів — ми вивчимо на уроці.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План закріплення теми

1. Відкриття презентації.

2. Додавання нового слайда.

3. Поняття шаблону.

4. Де беруться шаблони презентацій.

5. Створення презентації за шаблоном.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Звірі в лісі проживають і роботу також мають.

Тож виходять на полянку і зарядку роблять зранку.

Встали й ми побіля парт. Встали всі! Мерщій на старт!

Лапки вгору, лапки вниз, землі-матінці вклонись.

Сонцю руки простягни, до проміння поверни.

А тепер прогнімо спини і замремо на хвилину.

Розігнулись, пострибали, потім трішки політали і за парти посідали.

VI. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 91, запитання і завдання 2, 4, 5.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткові завдання

1) Розв’яжіть задачу-жарт. Десять зайців мали мух. Кожна мала двоє вух. Кожна мала десять хат. Кожен заєць — п’ять зайчат. Кожне мало по морквині і великій капустині. А в капусті — сім листів. Скільки в мух було хвостів?

Відповідь. 10 хвостів.

2) Розставте знаки « + » та «-» між цифрами так, щоб вийшла правильна рівність:

4 7 4 = 1 4 1

Відповідь. 4 + 7 + 4 = 14 + 1, 15 = 15.

4. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

1) С. 90-91, працюємо за комп’ютером.

2) У вказаній вчителем папці зберігаються шаблони презентацій та матеріал до них: вірші про пори року та фотоматеріали про зиму, весну, літо та осінь. Необхідно створити презентацію за шаблоном та помістити на слайди відповідний матеріал (рисунок та вірш).

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Очима швидко обертаймо, головою не хитаймо.

Ліворуч — раз, два, три, чотири. Праворуч — стільки ж повторили.

По колу очі обертаймо, і все навколо розглядаймо.

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

1. Перегляд та визначення кращих робіт.

2. Фронтальне опитування

1) Що робили на уроці?

2) Чого навчились під час роботи за комп’ютером?

3) Що сподобалось на уроці?

4) Що було важко на уроці?

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити