Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ

Урок 21. ІЛЮСТРУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ

Цілі:

навчальна: формувати вміння додавати графічні об'єкти на слайд та форматувати їх; закріпити поняття основних об'єктів презентації;

розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість народною культурою та предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник.

Програмне забезпечення: середовище створення комп'ютерних презентацій PowerPoint.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів та обладнання до уроку.

3. Перевірка присутності учнів.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

— Розгадайте ребуси, і ви дізнаєтесь, чого не вистачає на слайді.

Відповідь. Зображення, малюнок, фотографія.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Презентація допомагає розповідати про події, новий цікавий матеріал. Але краще сприйняти інформацію людина зможе, якщо доповідь ілюструвати, тобто додати до неї фото, рисунки, зображення. Як це зробити — ми вивчимо сьогодні на уроці.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Алгоритм додавання зображень до презентації.

2. Робота із зображенням: зменшення та переміщення графічних об’єктів на слайді.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Взимку холодно у лісі. Всі дерева голі й лисі.

Білка ж гарне хутро має, ще й зарядка зігріває.

Зранку хутко із дупла — зігріватись до тепла.

Поскакає по гілках, побігає по стежках,

На всі боки прогиналась, лосів в лісі роздивлялась.

Плечі добре розрівняли і за парти посідали.

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 99, запитання і завдання 1-4.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткові завдання

1) У чотириповерховому будинку Валя живе вище за Люду, але нижче від Наталки, а Даша живе нижче від Люди. Хто на якому поверсі живе?

2) Розгадайте закономірність і продовжте ряд.

3) Старшому братику 11 років, а меншому — 7. Через скільки років їм разом буде 26 років?

4. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

1) С. 99, працюємо за комп’ютером.

2) Робота з презентацією-твором з програми читання

Учитель надає учням презентацію з титульним слайдом і декілька зображень до твору, які треба додати на слайди в правильній послідовності відповідно до змісту твору.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Раз, два, три! Очі догори!

На чотири, п’ять і шість

Треба міцно їх стулить.

Знову очі догори, рахуємо: раз, два, три!

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

1. Перегляд та визначення кращих презентацій

2. Фронтальне опитування

1) Що вивчили на уроці?

2) Чого навчились під час роботи за комп’ютером?

3) Що сподобалось на уроці?

4) Що було важко на уроці?

5) Як додати до презентації зображення?

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити