Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ

Урок 25. ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМІВ

Цілі:

навчальна: відновити знання про алгоритми, середовище, виконавців та їх систему команд; формувати вміння виконувати команди за алгоритмом;

розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, мовлення, алгоритмічне та логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: вивчення нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник, презентація з теми.

Програмне забезпечення: середовище електронного виконавця Скретч.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів та обладнання до уроку.

3. Перевірка присутності учнів.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота в парах

Розгадайте ребуси.

Відповіді. Алгоритм, виконавець, команда, Скретч.

— Що позначають ці слова?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Фронтальне опитування

1. Які команди може виконувати виконавець собака?

2. Які команди може виконувати виконавець-робот підйомний кран? учень? матрос?

3. Чи зрозумілою буде команда собаці «вліво кермо»?

4. Чи виконає команду «іди до дошки» підйомний кран?

— Команди актуальні лише для тих виконавців, які їх розуміють, і лише у спеціальному середовищі.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Поняття алгоритму.

2. Середовища та команди виконавців.

3. Поняття проекту в електронному середовищі Скретч.

4. Алгоритм розміщення виконавця на сцені.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Ми по вулиці пішли, ось до лісу ми дійшли.

Потім ми лісочком йшли і грибочок там знайшли,

Нахилилися, підняли, у кошик поклали і рушили далі.

Ми лісочком йшли, йшли, раптом яблучко знайшли.

Дотягнулися, зірвали, у кошик поклали і рушили далі.

Ми лісочком йшли, пташеня знайшли.

Нахилилися, підняли, у гніздечко поклали і рушили далі.

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 119, запитання і завдання 3; с. 120 4-6.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткові завдання

1) Задача-фокус. Задумайте будь-яке двоцифрове число. Збільшіть число десятків задуманого числа у 2 рази. До добутку додайте 5, отриману суму помножте на 5, до нового добутку додайте 10. Додайте число одиниць у задуманому числі. Відніміть 35. (Після будь-яких правильних розрахунків учні завжди дістануть задумане ними число.)

2) У мене є чотири олівці: жовтий, синій, червоний і зелений. Намалюй їх, якщо відомо, що зелений олівець коротший від жовтого, жовтий коротший від синього, а зелений — довший за червоний.

3. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

1) Ознайомтесь із сайтом-підтримкою програми Скретч — http://info.scratch.mit.edu/uk/Support.

2) С. 118, працюємо за комп’ютером.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Очі заплющемо ми дуже щільно,

Щоб жоден промінець не було видно!

Тепер розплющимо, покліпаєм очима,

Подивимось по сторонам та навкруги.

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Фронтальне опитування

1. Що вивчили на уроці?

2. З якими командами Рудого кота ви ознайомились?

3. Чого навчились під час роботи за комп’ютером?

4. Що сподобалось на уроці?

5. Що було важко на уроці?

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити