Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ

Урок 27. АЛГОРИТМИ В НАШОМУ ЖИТТІ

Цілі:

навчальна: удосконалити навички створення та виконання алгоритмів; ознайомити з прикладами алгоритмів у житті;

розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, мовлення, логічне та алгоритмічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: закріплення нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник, презентація з теми.

Програмне забезпечення: середовище електронного виконавця Скретч.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів та обладнання до уроку.

3. Перевірка присутності учнів.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота в парах

На пошту прийшло декілька посилок, на яких не зазначений адресат. З’ясуйте, хто зі звірів отримає посилку.

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

План повторення теми

1. Алгоритм переходу вулиці без світлофора.

2. Алгоритм екскурсії на страусину ферму.

IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Буратіно потягнувся, раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів, мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати, треба нам навшпиньки стати.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 131, запитання і завдання 2; с. 132, запитання і завдання 4.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткові завдання

1) Намалюй фігуру за алгоритмом:

Відповідь. Фігура собачки.

2) До переправи через річку підійшли Мамонтеня, Їжачок та Левеня. Як човняру перевезти всіх тварин на інший берег річки в порядку збільшення ваги, якщо у човен до човняра може сісти хтось один? Напишіть алгоритм переправи тварин на інший берег річки.

3) Розставте знаки «+» та «-» між цифрами так, щоб вийшла правильна рівність.

1 2 3 4 = 5

Відповідь. 12 - 3 - 4 = 5, 5 = 5.

4. Робота з комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

С. 129-130, працюємо за комп’ютером.

VI. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Очі треба нам здорові, щоб світ дивиться кольоровий!

Подивились вправо, вліво, вгору, вниз, собі на ніс!

Знову вправо, знову вліво і покліпали очима!

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Фронтальне опитування

1. Що вивчили на уроці?

2. Наведіть приклади використання алгоритмів у повсякденному житті.

3. Чого навчились під час роботи за комп’ютером?

4. Як анімувати виконавця?

5. Що сподобалось на уроці?

6. Що було важко на уроці?

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити