Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 2 КЛАС

Урок 1. ЗНОВУ В КОМП'ЮТЕРНОМУ КАБІНЕТІ

Цілі:

навчальна: повторити правила поведінки в комп'ютерному кабінеті; повторити види сучасних комп'ютерів, пристрої, з яких складається комп'ютер, та їх застосування; пригадати алгоритм ввімкнення та вимкнення комп'ютера та правила запуску програми;

розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, логічне мислення, зв'язне мовлення, зацікавленість предметом «Інформатика»;

виховна: виховувати відповідальність, самостійність, уміння узагальнювати, міркувати; підвищувати інформаційну культуру учнів.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, плакати «Правила поведінки в комп'ютерному кабінеті», мультимедійна дошка, презентації «Як поводитись у кабінеті інформатики».

Програмне забезпечення: Tux Paint.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Повторення правил з техніки безпеки в комп’ютерному кабінеті.

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Робота в парах

Пройдіть по мотузці, зберіть частини прислів’я та прочитайте його з кінця на початок.

(!енкин алис і момузор дереП)

Відповідь. Прислів’я «Перед розумом і сила никне».

Розгадайте кросворд

Відповідь. 1. Колобок. 2. Ведмідь. 3. Незнайко. 4. Попелюшка. 5. Джеррі. 6. Вовк. 7. Маша.

Ключове слово — БЕЗПЕКА.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра «Снігова куля»

Учитель пропонує учням назвати, які бувають комп’ютери. Наприклад: перший учень називає стаціонарний комп’ютер; другий — стаціонарний комп’ютер, ноутбук; третій — стаціонарний комп’ютер, ноутбук, кишеньковий комп’ютер. Таку саму гру можна провести, пригадуючи основні пристрої комп’ютера.

ІV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ (З ДЕМОНСТРУВАННЯМ)

План повторення теми

1. Повторення правил з техніки безпеки.

2. Ознайомлення з підручником «Сходинки до інформатики. 3 клас».

3. Види сучасних комп’ютерів.

4. Пристрої, з яких складається комп’ютер.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Встало вранці ясне сонце, зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися, за промінчики взялися.

Будем дружно присідати, сонечко розвеселяти.

Встали — сіли, встали — сіли, от уже й розвеселили,

Нумо всі, нумо всі потанцюймо по росі!

VІ. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 10, запитання і завдання: 4-6.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткові завдання

Назвіть зайве слово. Поясніть, чому воно зайве.

Принтер, сканер, монітор, колонки.

Сканер, клавіатура, мікрофон, монітор.

Мікрофон, монітор, миша, принтер.

4. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

1) Ввімкніть комп’ютер.

2) Знайдіть значок програми Tux Paint та запустіть програму.

3) Виконайте практичне завдання з підручника на с. 9.

4) Вимкніть комп’ютер.

VІІ. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Кажуть очі, що втомились, в монітор вони дивились.

Я очам допоможу, вліво, вправо поводжу,

Потім проведу по колу — будуть очі всі здорові!

Учні виконують тільки рухи очима вправо та вліво, не рухаючи головою.

VIІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

Закінчіть речення.

— Сьогодні на уроці я пригадав...

— Було важко.

— Я зрозумів, що.

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити