Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

СТВОРЕННЯ ПРОЕКТІВ

Урок 30. ШУКАЄМО ЦІКАВІ ФАКТИ

Цілі:

навчальна: формувати навички роботи над навчальними проектами: вміння визначати мету та завдання проекту, знаходити потрібну інформацію та упорядковувати її; ознайомити учнів з пошуком цікавих фактів у різних джерелах інформації: книгах, журналах, Інтернеті; сформулювати поняттям плагіату та копірайту;

розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати інформаційну культуру, уміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів та обладнання до уроку.

3. Перевірка присутності учнів.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Самостійна робота

Подивіться уважно та визначте, який із жетонів пролізе в щілину автомату. Перевірте себе за допомогою лінійки.

Робота в парах

Розгадайте ребус.

Відповідь. Проект.

— Що таке «проект»? Які етапи роботи над проектом існують?

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Минулого уроку ви розпочали роботу над проектом. Які етапи ви виконали? (Визначили мету та завдання проекту.) Сьогодні ми збираємо матеріал для втілення проекту в життя.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Пошук інформації в бібліотеці (книгах).

2. Пошук інформації в Інтернеті. Браузери.

3. Правила збереження інформації на комп’ютері.

4. Поняття плагіату. Копірайт.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Руки вбік, угору, вниз. Раз, два, три — не помились!

Ми руками — хлоп, хлоп, хлоп, а ніжками — топ, топ, топ.

Як годинник, ось так: тік-так, тік-так.

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 150, запитання і завдання 2, 3.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткові завдання

1) Розшифруйте записи. Однакові фігури позначають однакові числа.

Відповідь. 55 + 56 = 111, 69 - 63 =6.

2) У бабусі 3 дочки, у кожної дочки по 3 сини, а в кожного сина по 3 сини. Скільки ж правнуків у бабусі? Намалюй родинне дерево прабабусі.

Відповідь. 27 правнуків у бабусі.

4. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

1) С. 148-149, працюємо за комп’ютером.

2) С. 149, запитання і завдання 1.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Нумо, хлопці і дівчата, всі сідайте, будем грати.

Очима намалюйте «5», — ось так розпочали ми грать.

Очима намалюйте «8», щоб очі відпочили зовсім.

І наостанок намалюйте коло, щоб ваші очі були вже здорові!

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Фронтальне опитування

1. Що вивчили на уроці?

2. Що таке «плагіат», «копірайт»?

3. Що сподобалось на уроці?

4. Що було важко на уроці?

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити