Розробки уроків - Інформатика 3 клас за підручником Г В. Ломаковської - 2015

ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 2 КЛАС

Урок 4. НОСІЇ ПОВІДОМЛЕНЬ

Цілі:

навчальна: ознайомити з поняттям носіїв повідомлень та їх видами;

розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, проектор або мультимедійна дошка, робочий зошит, підручник.

Програмне забезпечення: комп'ютерна програма розвитку логічного мислення.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання.

2. Повторення правил з техніки безпеки в комп’ютерному кабінеті.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота в парах

Розгадайте кросворд.

Відповідь. 1. Книга. 2. Зошит. 3. Диск. 4. Плівка. 5. Сувої.

Ключове слово — НОСІЇ.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель по черзі показує учням підготовлені заздалегідь носії інформації, наприклад книгу, диск, флеш-накопичувач, ручку, телефон, і просить відповісти на запитання.

— Чи знайомий вам цей предмет?

— Як він називається?

— Чи використовуєте ви його у своєму житті чи навчанні? Опишіть, як саме.

— Чи може цей предмет зберігати повідомлення?

— Отже, на сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з предметами, які допомагають нам зберігати повідомлення. Тема нашого уроку — «Носії повідомлень».

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Способи подання повідомлень.

2. Стародавні носії повідомлень.

3. Сучасні носії повідомлень.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Буратіно потягнувся, раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів — мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати, треба нам навшпиньки стати.

Подивитись навкруги, знову встати — ось ключі!

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: с. 23, запитання і завдання 1, 2.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання (на повторення)

Заповни таблицю. Запиши, для чого призначений кожен пристрій.

4. Завдання для розвитку логічного мислення

1) Перемістіть один сірник так, щоб вийшла правильна рівність:

Відповідь. 1 + 6 = 7.

2) Сума двох чисел дорівнює семи, а їх різниця дорівнює трьом. Знайдіть ці числа.

5. Робота за комп'ютером. Інструктаж з техніки безпеки

Працюємо з навчальною програмою для розвитку пам’яті та логічного мислення.

VІІ. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

Полетів метелик вгору, полетів метелик вниз.

Клас він облетів по колу, сів на парту, сів на ніс.

В іншу сторону по колу політав — і до вікна.

Хай літає він на волі. До уроку нам пора!

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель роздає дітям аркуші зі спрощено намальованим чоловічком, але без обличчя. Діти самі домальовують обличчя, яке відображає їх настрій та емоції на уроці.

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити