Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

ПЕРЕДМОВА

Пропонований посібник призначений для вчителів, які викладають інформатику в 6 класі за програмою курсу «Інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів» (автори М. Жалдак, Н. Морзе, Г. Ломаковська, Г. Проценко, Й. Ривкінд, В. Шакотько) за підручником Інформатика. 6 клас (автори Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О. Г. Кузьмінська, Н. А. Саражинська).

Основна мета посібника — надати допомогу вчителеві в підготовці до проведення уроків. У наведених конспектах подається навчальна, розвивальна та виховна мета, тема, тип уроку. Передбачено місце для запису програмного забезпечення, залежно від наявного програмного забезпечення в комп’ютерному кабінеті. Бажаною умовою є наявність у школі швидкісного каналу під’єднання до Інтернету.

Змістова частина конспектів уроків має заголовок «Хід уроку». Тут відображено етапи уроку; зміст навчального матеріалу, що виноситься на урок; систему типових завдань, необхідних для досягнення дидактичної мети.

Розробляючи плани-конспекти уроків, автор дбав про те, щоб систематично перевірявся рівень засвоєння учнями матеріалу, вивченого на попередніх уроках. Для цього в конспектах пропоновані різноманітні форми організації учнів на етапі актуалізації опорних знань: фронтальне опитування, самостійні роботи, тестування, встановлення відповідності тощо.

Значна увага приділена етапу мотивації навчальної діяльності учнів.

У посібнику наведено тексти всіх десяти практичних робіт, що передбачені програмою в 6 класі. Наведені тексти контрольних робіт.

Кожен урок проводиться з використанням комп’ютера. На початку навчального року учні створюють на дисках своїх комп’ютерів папки, у яких зберігатимуть власні роботи. Для організації практичної роботи учнів під час вивчення окремих тем автор використовує власні файли-заготовки. Відповідні матеріали учитель може готувати самостійно або скористатися авторськими файлами-заготовками, які розміщуватимуться на сайті видавництва «Основа». Слід ураховувати, що для учнів 6 класів час безперервної роботи перед екраном комп’ютера, визначений Державними санітарними правилами і нормами, становить 20 хвилин. Тому обсяг практичного завдання учитель добирає самостійно, виходячи з можливостей свого класу.

Проведення організаційного етапу, перевірки домашнього завдання та підбиття підсумків уроку вчитель планує залежно від особливостей класу, методів роботи, власного досвіду.

Автор сподівається, що вчителі не формально використовуватимуть матеріали посібника, а візьмуть їх за основу і творчо доповнять пропоновані поурочні конспекти, враховуючи особливості кожного класу та власні методи роботи.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити