Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

МУЛЬТИМЕДІА

Урок 14. ПОНЯТТЯ ПРО МУЛЬТИМЕДІА. ОБ'ЄКТИ МУЛЬТИМЕДІА

Цілі:

навчальна: сформулювати поняття мультимедіа; розглянути алгоритм копіювання об'єктів мультимедіа з фотокамер, мобільних телефонів на комп'ютер, призначення мультимедійних програвачів; формувати вміння переглядати та прослуховувати об'єкти мультимедіа на комп'ютері за допомогою Програвача Windows Media;

розвивальна: сприяти всебічному розвитку учнів; формувати вміння проводити дослідження, аналізувати, робити висновки й узагальнення;

виховна: підвищувати інформаційну культуру учнів, виховувати уважність, самостійність та наполегливість.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, ребус «Мультимедіа», папка Мультимедіа з аудіо- та відеофайлами, стікери.

Програмне забезпечення: Медіапрогравач Windows.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Вправа «Очікування від уроку»

На дошці намальований нотний стан та скрипковий ключ. Учні отримують стікери, на яких записують свої очікування від сьогоднішнього уроку та прикріплюють свої «ноти» на імпровізований нотний стан.

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Як ви вже здогадалися, наш урок якимось чином буде пов’язаний з музикою. Прочитайте тему уроку, назва якого зашифрована в ребусі:

— Дайте відповідь на запитання: як пов’язані між собою істоти та предмети, зображені на ребусі? (Відповіді учнів.)

— Так, йдеться про дитячий мультфільм «Вінні-Пух і всі, всі, всі» (виняток становить Тигра — один із героїв однойменного американського мультсеріалу).

Пропоную вам переглянути уривок з цього чудового мультфільму. (Перегляд фрагмента мультфільму: файл День рождения Иа — Винни-Пух.mр4)

— Мабуть, ви вже звикли до того, що комп’ютер дає нам можливість не лише друкувати, рисувати, виконувати обчислення, але ще й слухати музику та переглядати відео.

— Сьогодні ми розглянемо, що входить до поняття мультимедіа, за допомогою яких програм ми можемо переглядати відеофільми та прослуховувати музичні записи.

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Поняття про мультимедіа.

2. Пристрої для роботи з об’єктами мультимедіа.

3. Мультимедійні програвачі.

IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: § 14, обговорюємо: №№ 3, 4, 5; працюємо в парах: №№ 3, 4.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання.

Гра «Незакінчене речення»

1) До мультимедійних об’єктів зараховують ... (текст, зображення, аудіо, відео, анімацію).

2) Мінімальний набір мультимедійного обладнання складається з ... (звукової карти, колонок або навушників).

3) Мультимедійні пристрої під’єднуються до комп’ютера за допомогою. (USB-кабелю, кард-рідеру).

4) Програми для перегляду та прослуховування мультимедійних даних називаються. (мультимедійними програвачами).

5) Мультимедійний програвач, що належить до складу стандартних програм операційної системи Windows. (Програвач Windows Media).

3. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Завдання за підручником: § 14, діємо: вправа 1, 3.

VI. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ Рефлексія

— На початку уроку свої сподівання про урок ви записали на стікерах- «нотках» та помістили на «нотний стан». Якщо ви вважаєте свою роботу на уроці успішною та корисною, не забудьте забрати свою «нотку» з класної дошки.

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 14, працюємо в парах: № 2.

2. Додаткове завдання. Скласти список про галузі використання мультимедіа.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити