Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

МУЛЬТИМЕДІА

Урок 16. ЗАСОБИ ПЕРЕГЛЯДУ ЗОБРАЖЕНЬ

Цілі:

навчальна: розглянути призначення засобів перегляду графічних зображень; формувати вміння переглядати, змінювати значення властивостей графічних зображень (розмір, колір) та виконувати основні операції (обтинання, обертання);

розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення і творчу уяву; формувати вміння застосовувати вже відомі знання в новій ситуації;

виховна: формувати інтерес до предмета засобами графічного подання інформації; виховувати акуратність та уважність під час коригування та редагування зображень.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, файли для практичних завдань, таблиці «ЗХД».

Програмне забезпечення: Microsoft Office Picture Manager, Засіб перегляду зображень і факсів.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником.

2. Як скопіювати зображення з комп’ютера на мобільний телефон?

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

— З якою програмою для створення та редагування зображень ви вже працювали?

Оцінювання навчальних потреб учнів з теми «Засоби перегляду зображень»

Таблиці «ЗХД» (Знаємо, Хочемо дізнатися, Дізналися). Учні заповнюють перші два стовпці.

Що ми знаємо?

Що хочемо дізнатися?

Про що дізналися?

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Після появи кольорових моніторів зросла потреба в графічній інформації. Сьогодні ми вже не уявляємо персональний комп’ютер без графічного інтерфейсу. Графічна інформація щільно проникла в наше життя — чи то реклама, чи звичайні фотографії. Спеціалізовані програмні засоби дозволяють практично будь-якій людині створювати, редагувати, перетворювати графічні зображення. Сподіваюся, що навички перегляду та редагування зображень за допомогою спеціальних програм стануть вам у пригоді.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Програми для перегляду зображень на комп’ютері.

2. Зміна властивостей зображення (розмір, колір).

3. Операції з редагування зображення (обтинання, обертання).

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VII. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: § 16, обговорюємо: №№ 2, 3, 4; працюємо в парах: №№ 2, 3.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

1) Сісти на своє робоче місце. Підготувати комп’ютер до роботи.

2) Відкрити папку Для 6 класу, яка знаходиться в папці Мої документи.

3) Встановити спосіб відображення вмісту папки Ескізи сторінок, скориставшись кнопкою панелі інструментів Вигляд

4) Вибрати спосіб відображення вмісту вікна папки Діафільм. У чому полягають відмінності між цими двома способами відображення?

5) Відкрити папку Файлова система, що знаходиться в папці Для 6 класу папки Мої документи.

6) У контекстному меню файла Pибки.gif виконати команду Відкрити за допомогою. Зі списку команд вибрати програму Microsoft Office Picture Manager. Переглянути зображення.

7) Аналогічним способом відкрити цей же файл програмою Засіб перегляду зображень і факсів. Переглянути зображення.

8) З’ясувати, у чому полягають відмінності між цими двома програмами. Яка з них дає можливість переглянути анімоване зображення?

9) Відкрити файл 2.jpg за вказаним шляхом: С:\Мої документи\Для 6 класу\Зайчики.

10) Переглянути зображення в різних режимах подання, використовуючи відповідні кнопки панелі інструментів Перейти до режиму подання одного рисунка.

11) Повернути зображення у файлі на 90° за годинниковою стрілкою, використовуючи відповідну кнопку панелі інструментів

12) Повернути зображення до попереднього вигляду. Закрити вікно.

13) Відкрити файл Кoтики.jpg, який знаходиться за адресою: С:\Мої документи\Для 6 класу\Мультимедіа.

14) Зберегти фото у власній папці з ім’ям файла Руде кошеня.jpg. (ФайлЗберегти як...).

15) Виконати у файлі Руде кошеня.jpg такі зміни:

• змінити розмір, встановивши 90 % від початкового розміру;

• обрізати частину фото, прибравши другого кота;

• збільшити контраст та зменшити яскравість середніх тонів.

16) Зберегти зміни у файлі Руде кошеня.jpg.

17) Здати роботу вчителеві.

18) Закрити всі вікна. Завершити роботу на комп’ютері.

VIII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

IX. ПІДСУМКИ УРОКУ Рефлексія

Заповнення учнями третього стовпця таблиці «ЗХД» (Дізналися).

X. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 16, обговорюємо № 1.

2. Додаткове завдання. Дослідити питання: з якою метою змінюють графічне зображення.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити