Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

МУЛЬТИМЕДІА

Урок 17. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 6 «ПЕРЕГЛЯД ЗОБРАЖЕНЬ ТА ЗМІНЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ЇХ ВЛАСТИВОСТЕЙ»

Цілі:

навчальна: формувати в учнів стійкі навички перегляду та редагування зображень за допомогою засобів для перегляду зображень;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу уяву; формувати вміння застосовувати знання та навички в різних ситуаціях;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, дисциплінованість, акуратність, наполегливість; формувати вміння проводити об'єктивну самооцінку.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, файли для практичних завдань.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Picture Manager, Засіб перегляду зображень і факсів, графічний редактор Paint.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником.

2. Інтерв’ю «З якою метою змінюють графічне зображення?»

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Вправа «Усунення недоліків зображення засобами Microsoft Office Picture Manager»

Вписати на місце пропусків у тексті слова з довідки:

• ______ дозволяє регулювати баланс світлих і темних тонів. Цей засіб використовують для коригування зображень, які виглядають занадто тьмяними.

• ______ дозволяє регулювати відтінок і насиченість. Використовують для коригування бляклих або злегка забарвлених зображень.

• ______ використовують для коригування зображень, що містять не потрібні елементи. Часто використовують з метою зосередити увагу на конкретному фрагменті.

• ______ дозволяє обертати зображення за годинниковою стрілкою та проти неї.

• ______ дозволяє видаляти з очей на зображенні червоний колір, викликаний спалахом камери.

• ______ дозволяє змінювати розміри зображення. Цей засіб використовують для збільшення рисунка під час друку або для його зменшення перед розміщенням в Інтернеті.

Слова для довідки: обертання, колір, усунення ефекту червоних очей, обтинання, зміна розміру, яскравість та контрастність.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Кожна людина прагне самовдосконалення. А для цього потрібно постійно працювати над собою, набувати нових знань та вдосконалювати свої вміння і навички. Сьогодні ми переглядатимемо та редагуватимемо зображення в різних програмних середовищах.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Робота з підручником: § 15, завдання 2.

2. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Практична робота № 6 «Перегляд та змінення значень їх властивостей»

Завдання за підручником: § 17, практична робота 6 «Працюємо із зображенням на комп’ютері».

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VIІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

Рефлексія

Вправа «Валіза» (самооцінка знань)

На дошці прикріплені зображення валізи, пральної машини та кошика для сміття. Кожен учень отримує стікер, на якому записує власний результат засвоєння теми «Мультимедіа».

Якщо отримані учнем знання виявилися для нього новими та корисними, він прикріплює свій стікер до валізи, щоб забрати знання із собою та використовувати на практиці. Якщо є нові знання, але їх треба ще раз «прокрутити», стікер кладуть у пральну машину. Якщо учень не отримав жодної цінної для себе інформації — стікер викидають у кошик для сміття.

ІX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання за підручником: Розділ 3, узагальнюємо.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити