Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 20. ВВЕДЕННЯ І РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ. ПЕРЕВІРКА ПРАВОПИСУ

Цілі:

навчальна: сприяти засвоєнню учнями алгоритму створення текстового документа та правил введення тексту; формувати вміння вводити та редагувати текст засобами текстового процесора; перевіряти правопис текстових документів та виправляти помилки в автоматичному режимі;

розвивальна: розвивати вміння чітко й лаконічно висловлювати свої думки, збагачувати мовлення учнів; формувати вміння застосовувати знання та навички в різних ситуаціях;

виховна: виховувати старанність, акуратність під час роботи з документами; інтерес до народної творчості.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, малюнок до вправи «Словничок», файл для практичних завдань.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником.

2. Вправа «Словничок»

Уважно розгляньте рисунок. Знайдіть на ньому назви 11 клавіш клавіатури та поясніть їх призначення.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— У сучасному світі велику роль відіграє грамотність. Освічена людина завжди має шанс на успіх та кар’єру. Якщо ви хочете бути культурною людиною, вміння грамотно писати і говорити для вас є обов’язковим. А допоможе вам навчитися грамотно писати текстовий процесор, який містить засоби для пошуку та виправлення помилок у тексті документа.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Створення текстового документа.

2. Введення тексту в середовищі текстового процесора.

3. Перевірка правопису.

4. Редагування тексту.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: § 20, обговорюємо: №№ 1, 3, 4; працюємо в парах: № 3.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання Ситуативна гра «Розв'яжи проблему»

1) Однокласник скаржиться вам на те, що коли він вводить новий текст, то попередній текст зникає. Що ви йому порадите?

2) Ви надрукували список учнів класу, а потім помітили, що в середині цього списку пропустили одне прізвище. Як виправити помилку?

3) Для уроку математики ви оформлюєте реферат, у тексті якого зустрічаються римські цифри: V, X, L. Як ви їх вставите в текст?

4. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Завдання за підручником: § 20, діємо: вправа 1-3.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Рефлексія

1. Що нового ви дізналися на уроці?

2. Що для вас виявилося складнішим: вводити текст чи редагувати?

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 20.

2. Додаткове завдання. Повторити операції над об’єктами файлової системи.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити