Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 23. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7 «РЕДАГУВАННЯ ТА ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА»

Цілі:

навчальна: вдосконалювати навички учнів редагувати текстовий документ і виконувати форматування символів (шрифт, розмір, колір, накреслення) та абзаців (вирівнювання, встановлення відступів абзацу, міжрядкового інтервалу);

розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уваги, пам'яті; розвивати навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати впевненість у своїх силах; естетичність в оформленні тексту;

формувати навички свідомого планування своєї навчальної діяльності.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, роздавальний матеріал «Практична робота № 7».

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником.

2. Круглий стіл «Тексти з однаковим оформленням — як люди з однаковою зовнішністю».

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Для кожного з наведених нижче зразків тексту визначити накреслення.

Накреслення символів

Накреслення символів

Накреслення символів

Накреслення символів

Накреслення символів

Накреслення символів

2. Про який інструмент форматування йдеться?

а) Цей інструмент доцільно використовувати, якщо потрібно відформатувати деякий фрагмент тексту так само, як і якійсь інший.

б) Інструмент, на якому розташовані маркери лівого, правого відступів та відступу першого рядка абзацу (Лінійка масштабування).

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Уявіть, що ви відкрили на комп’ютері текстовий документ, у якому є помилки та відсутнє будь-яке форматування символів та абзаців. Чи було б вам цікаво працювати з таким текстом? Чи змогли б ви покращити цей документ? Яким чином?

— Сьогодні ви маєте можливість продемонструвати свої знання, вміння та навички редагування та форматування тексту.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Робота з підручником: § 23, завдання 2, 3.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання

— Уважно розглянути діалогові вікна Шрифт та Абзац. Вказати, які параметри символів та абзаців можна задати за їх допомогою. Як викликати ці вікна?

4. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Практична робота № 7 «Редагування та форматування текстового документа»

Завдання за підручником: § 23, практична робота 7 «Редагуємо і форматуємо текстовий документ.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Рефлексія

1. Яких нових умінь ви набули на уроці?

2. Що далося легко, а що викликало труднощі?

IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 23.

2. Додаткове завдання. З’ясувати, які спеціальні ефекти зі шрифтом дозволяє Word.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити