Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 24. ВСТАВЛЯННЯ ЗОБРАЖЕНЬ У ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ

Цілі:

навчальна: сформулювати поняття організаційної діаграми; розглянути призначення організаційних діаграм; формувати вміння вставляти графічні об'єкти в текстовий документ та змінювати значення їх властивостей;

розвивальна: розвивати образне мислення, створювати ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності;

виховна: підвищувати інформаційну культуру учнів; виховувати вміння проводити об'єктивну самооцінку.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, графічний файл для практичного завдання.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником.

2. Як ви вважаєте, у яких випадках доцільно використовувати кожен з перелічених ефектів шрифту?

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Які геометричні фігури можна нарисувати в графічному редакторі Paint?

2. Як вставити рисунок з файла в середовищі графічного редактора?

3. Які графічні об’єкти можна розмістити на слайдах презентації?

4. Що таке лінійна діаграма? Де ви з нею стикалися?

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Тексти, оздоблені різними шрифтами та гарно ілюстровані, легше сприймаються та краще запам’ятовуються. Тому навички форматування тексту та вставляння різноманітних графічних об’єктів є досить важливими. Сьогодні ми досліджуватимемо додаткові можливості текстового процесора, завдяки яким ви зможете вставляти в документ фото, рисунки, діаграми, схеми та фігури; а також змінювати їх властивості: розмір, колір, яскравість тощо.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Вставляння графічних об’єктів у текстовий документ.

2. Зміна параметрів графічних об’єктів.

3. Створення організаційних діаграм.

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VII. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: § 24, обговорюємо: №№ 1, 2, 4; працюємо в парах: №№ 1, 2.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання

Вказати діаграму, яку можна застосувати для складання схеми:

а) розкладу уроків;

б) кругообігу води в природі;

в) родинного дерева;

г) розпорядку дня.

4. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Завдання за підручником: § 24, діємо: вправа 1, 3.

VIII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

IX. ПІДСУМКИ УРОКУ

Завдання за підручником: § 24, «Оціни свої знання та вміння».

Кожне твердження оцінити балом від 0 до 2. Порахувати здобуту кількість балів.

X. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 24, повторюємо.

2. Додаткове завдання. Намалювати в зошиті своє родинне дерево у формі організаційної діаграми.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити