Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 25. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 8 «ВСТАВЛЯННЯ ГРАФІЧНИХ ОБ'ЄКТІВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ДІАГРАМ У ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ»

Цілі:

навчальна: вдосконалювати навички учнів вставляти графічні об'єкти в текстовий документ та редагувати їх;

розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уваги, пам'яті; стимулювати вміння порівнювати набуті знання, розвивати вміння аналізувати та узагальнювати;

виховна: виховувати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, роздрукована незаповнена діаграма для вправи «Кольоровий настрій», файли для практичних завдань.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Вправа «Кольоровий настрій»

Учитель роздруковує на весь аркуш паперу незаповнену діаграму такого вигляду (кількість фігур повинна бути більшою за кількість дітей у підгрупі, щоб останній учень мав вибір):

Учні по черзі заповнюють діаграму, вибравши фігуру бажаного кольору та нарисувавши в ній посмішку, яка відповідає їх настрою та очікуванням від уроку.

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником.

2. Описати алгоритм вставляння в текстовий документ:

а) фігур;

б) картинок з колекції Microsoft Clip Gallery.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра «Вірю — не вірю»

1. У деяких шаблонах діаграм передбачене використання зображень. (+)

2. За потреби можна додати до діаграми нову фігуру. (+)

3. Неможливо змінити колір окремої фігури діаграми. (-)

4. Після вибору діаграми змінити її макет не можна. (-)

5. Щоб пропорційно змінити розміри рисунка, потрібно скористатися його вертикальними маркерами. (-)

6. Можна обертати рисунок на будь-який кут. (+)

7. Допускається обтинання зображення за певною фігурою. (+)

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Чи були ви впевнені у своїх відповідях? Для того щоб бути впевненим у власних знаннях, потрібно постійно їх поповнювати. Знання здобуваються не лише під час вивчення теоретичного матеріалу, а й під час виконання практичних завдань. Сьогодні ви маєте можливість поповнити знання та вдосконалити практичні навички зі вставляння графічних об’єктів і організаційних діаграм у текстовий документ.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Робота з підручником: § 25, завдання 1, 2 (теоретична частина).

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Практична робота № 8 «Вставляння графічних об'єктів та організаційних діаграм у текстовий документ»

Завдання за підручником: § 25, практична робота 8 «Вставляємо графічні об’єкти в текстовий документ».

VІІ. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VIІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

Рефлексія

За допомогою геометричної фігури (нарисувати в зошиті) продемонструвати, як вам сьогодні працювалося на уроці:

а) легко;

б) важко;

в) цікаво.

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 25, завдання 3 (теоретична частина).

2. Додаткове завдання. Повторити призначення основних інструментів програми Word.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити