Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015
ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР
Урок 25. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 8 «ВСТАВЛЯННЯ ГРАФІЧНИХ ОБ'ЄКТІВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ДІАГРАМ У ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ»
Цілі:
✵ навчальна: вдосконалювати навички учнів вставляти графічні об'єкти в текстовий документ та редагувати їх;
✵ розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уваги, пам'яті; стимулювати вміння порівнювати набуті знання, розвивати вміння аналізувати та узагальнювати;
✵ виховна: виховувати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, роздрукована незаповнена діаграма для вправи «Кольоровий настрій», файли для практичних завдань.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Вправа «Кольоровий настрій»
Учитель роздруковує на весь аркуш паперу незаповнену діаграму такого вигляду (кількість фігур повинна бути більшою за кількість дітей у підгрупі, щоб останній учень мав вибір):
Учні по черзі заповнюють діаграму, вибравши фігуру бажаного кольору та нарисувавши в ній посмішку, яка відповідає їх настрою та очікуванням від уроку.
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Перевірка завдання, заданого за підручником.
2. Описати алгоритм вставляння в текстовий документ:
а) фігур;
б) картинок з колекції Microsoft Clip Gallery.
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Гра «Вірю — не вірю»
1. У деяких шаблонах діаграм передбачене використання зображень. (+)
2. За потреби можна додати до діаграми нову фігуру. (+)
3. Неможливо змінити колір окремої фігури діаграми. (-)
4. Після вибору діаграми змінити її макет не можна. (-)
5. Щоб пропорційно змінити розміри рисунка, потрібно скористатися його вертикальними маркерами. (-)
6. Можна обертати рисунок на будь-який кут. (+)
7. Допускається обтинання зображення за певною фігурою. (+)
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
— Чи були ви впевнені у своїх відповідях? Для того щоб бути впевненим у власних знаннях, потрібно постійно їх поповнювати. Знання здобуваються не лише під час вивчення теоретичного матеріалу, а й під час виконання практичних завдань. Сьогодні ви маєте можливість поповнити знання та вдосконалити практичні навички зі вставляння графічних об’єктів і організаційних діаграм у текстовий документ.
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
VІ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
1. Робота з підручником: § 25, завдання 1, 2 (теоретична частина).
2. Робота з додатковим матеріалом:
3. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ
Практична робота № 8 «Вставляння графічних об'єктів та організаційних діаграм у текстовий документ»
Завдання за підручником: § 25, практична робота 8 «Вставляємо графічні об’єкти в текстовий документ».
VІІ. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ
VIІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
Рефлексія
За допомогою геометричної фігури (нарисувати в зошиті) продемонструвати, як вам сьогодні працювалося на уроці:
а) легко;
б) важко;
в) цікаво.
ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: § 25, завдання 3 (теоретична частина).
2. Додаткове завдання. Повторити призначення основних інструментів програми Word.