Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 26. КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР»

Цілі:

навчальна: перевірити якість та міцність засвоєння матеріалу з теми, рівень сформованої вмінь і навичок;

розвивальна: розвивати логічне мислення, формувати вміння узагальнювати інформацію, застосовувати знання, вміння та навички в різних ситуаціях;

виховна: зміцнювати бажання учнів мати глибокі знання, виховувати відповідальність під час виконання завдань.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, тексти тестових завдань, стікери.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Я пишу листи і вірші.

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен... (Word).

— Перевіримо, чи добре ви засвоїли тему «Текстовий процесор».

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

«Клавіатурні загадки»

Закінчити речення:

1) Увімкнення режиму вставки/заміни символів — клавіша...

2) Клавіша переходу на новий абзац...

3) Клавіша, яка робить усі літери великими...

4) Клавіша, яка вмикає верхній регістр клавіатури...

5) Щоб видалити виділений фрагмент тексту, використовують клавішу...

6) Комбінація клавіш для копіювання виділеного фрагмента тексту...

7) Комбінація клавіш для вставляння текстового фрагмента з буфера обміну...

8) Щоб вирізати виділений фрагмент тексту, використовують комбінацію клавіш...

9) Для переміщення курсора на початок та в кінець рядка використовують клавіші...

10) Комбінація клавіш для виділення всього документа...

ІV. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Тестові завдання

Початковий та середній рівні навчальних досягнень (одна правильна відповідь)

1. Для видалення символів зліва від курсора використовують клавішу ...

А) Insert; Б) Delete; В) Backspace; Г) Home.

2. Для швидкого виділення рядку тексту потрібне ...

A) подвійне натискання;

Б) потрійне натискання;

B) одинарне натискання зліва від тексту;

Г) одинарне натискання за натисненої клавіші Ctrl.

3. Виправлення помилок або внесення інших змін до тексту — це ...

А) виділення; Б) редагування; В) копіювання; Г) форматування.

Достатній рівень навчальних досягнень (декілька правильних відповідей)

4. До властивостей символів належать.

А) розмір; Б) вирівнювання; В) накреслення; Г) міжрядковий інтервал.

5. Вибрати способи форматування абзаців.

А) ФорматШрифт; Б) Значки панелі інструментів; В) ФорматАбзац; Г) Контекстне менюАбзац.

6. Вказати способи обтікання зображення текстом.

А) За контуром; Б) Зліва та справа; В) По діагоналі; Г) За текстом. Високий рівень навчальних досягнень

7. Встановити відповідність між кнопками режимів перегляду документів та їх призначенням:

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ЗАСТОСУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

1) Завантажити текстовий процесор Microsoft Office Word.

2) Задати розміри всіх полів сторінки по 2 см, використовуючи вертикальну та горизонтальну лінійки масштабування.

3) Встановити полуторний міжрядковий інтервал; шрифт Monotype Corsiva, розмір 18, колір шрифту — темно-синій та набрати такий текст:

Для вставляння символів скористатися командою ВставленняСимволІнші символи... Вибрати шрифт Webdings.

4) Вставити в документ діаграму SmartArt за зразком:

5) Перейти на новий рядок. Задати шрифт Georgia, розмір шрифту — 16 пт, чорний колір.

6) Використовуючи відповідне підкреслення, надрукувати речення:

Наполегливо вивчай шкільні предмети!

7) Вставити в документ картинку з колекції Microsoft Clip Galerry на тему «школа».

8) Задати для зображення стиль — Прямокутник із тінню

9) Зберегти роботу у власній папці з ім’ям файла Контрольна робота.

10) Здати роботу вчителеві.

VII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вправа «Рюкзак»

Вирушаючи в дорогу, ми беремо з собою необхідні речі. Закінчуючи тему, можна також зібрати «рюкзак», щоб узяти з собою знання, вміння та навички, які ви здобули на уроках.

На дошці намальований рюкзак. Кожен учень отримує стікер, на якому записує свій результат засвоєння теми «Текстовий процесор», та прикріплює його до рюкзака, щоб забрати знання та вміння з собою і використовувати на практиці.

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання за підручником: Розділ 4, узагальнюємо.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити