Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ

Урок 1. ІНСТРУКТАЖ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ. ПОНЯТТЯ КОМАНДИ. КОМАНДИ І ВИКОНАВЦІ

Цілі:

навчальна: повторити правила поведінки та безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики; формувати в учнів поняття команди та виконавця; вчити відрізняти команди від речень, що не є командами; наводити приклади команд для різних виконавців;

розвивальна: розвивати логічне мислення, формувати вміння аналізувати інформацію та робити висновки;

виховна: підвищувати інформаційну культуру учнів, виховувати цілеспрямованість у досягненні поставленої мети.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, роздавальний матеріал «Карта смайлів», комп'ютерна презентація «Розпорядок дня» для практичного завдання, файл-заготовка «Сітка».

Програмне забезпечення: графічний редактор Paint, редактор презентацій Microsoft Office PowerPoint.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Для настрою іноді так мало треба —

Яскравий промінь сонечка в вікно

І синь бездонна чарівного неба,

Щоб вдома і в школі все добре було.

Вступна бесіда

1. Інструктаж з безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики.

2. Будова курсу інформатики 6 класу.

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Щодня ми з вами автоматично користуємося різноманітними інструкціями та правилами, навіть не замислюючись про них. Йдемо до школи — дотримуємося правил дорожнього руху, навчаємося в школі — виконуємо правила для учнів, купуємо продукти — слідуємо правилам здійснення покупки, готуємо їжу — користуємося рецептами приготування справ... Як ви вважаєте, чи було б можливим існування сучасної людини без правил та інструкцій?

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. План та інструкція.

2. Поняття команди та її виконавця.

3. Система команд виконавця.

ІV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: § 1, обговорюємо: №№ 1, 3, 4, 5; працюємо в парах: №№ 2, 3.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання

Гра «Ланцюжок»

Перший учень називає команду, другий учень — її виконавця чи виконавців. Потім другий учень називає свою команду, третій відповідає, хто може бути виконавцем цієї команди, тощо.

4. Робота з комп'ютером

1) Завдання за підручником: досліджуємо, вправа 3.

2) Додаткове завдання. Використовуючи інструменти графічного редактора Paint Прямокутник, Еліпс та Лінія, намалювати собаку і поруч будку.

VI. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Рефлексія

Закінчіть речення:

• Я навчився.

• Я дізнався.

• Я вмію.

Визначити за «Картою смайлів», чи змінився ваш настрій.

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 1.

2. Додаткове завдання. Скласти план генерального прибирання своєї кімнати.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити