Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ

Урок 28. ГЛОБАЛЬНА МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ, ЇЇ СЛУЖБИ. ВСЕСВІТНЄ ПАВУТИННЯ. РОБОТА З ВЕБ-БРАУЗЕРОМ

Цілі:

навчальна: розширити знання учнів про глобальну комп'ютерну мережу; ознайомити з поняттям Всесвітнього павутиння, веб-сайту, веб-сторінки, гіперпосилання; формувати уявлення про адресу веб-сторінки; формувати вміння запускати на виконання програму-браузер; відкривати у вікні браузера веб-сторінку із заданою адресою;

розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, розвивати практичні навички

роботи з комп'ютером, уміння користуватися ресурсами інтернет;

виховна: виховувати працелюбність; прищеплювати бажання мати міцні знання.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, клубок ниток.

Програмне забезпечення: веб-браузер Google Chrome.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником.

2. Чи з’ясували ви кількість облікових записів користувачів в операційній системі свого домашнього комп’ютера? З якою метою на одному комп’ютері іноді створюють декілька облікових записів користувачів?

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування

1. Що таке комп’ютерна мережа?

2. Які види комп’ютерних мереж ви знаєте?

3. Для чого використовують комп’ютерні мережі?

4. Що ви знаєте про глобальну мережу інтернет?

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вправа «Клубок»

Учні стають у коло. Кожен матиме можливість перекинути клубок ниток своєму однокласникові, не випускаючи з рук свій кінець нитки. Передаючи клубок іншому, учні розповідають про свої очікування від сьогоднішнього уроку. Продовжувати гру слід до того часу, доки всі учні не будуть залучаються до «комунікативної павутинт».

— Що ви можете сказати про комунікаційну павутину? (Тягнеться від одного до іншого; інколи може призвести до плутанини.)

— Аналогічно пов’язані між собою ресурси глобальної мережі інтернет. Сьогодні ми більш детально ознайомимося з мережею інтернет, дізнаємось, що необхідно для під’єднання до мережі, які послуги вона надає. У майбутньому ця інформація знадобиться кожному, адже на даний час комп’ютери застосовують майже у всіх галузях. А в інтернеті сьогодні можна знайти будь-яку інформацію.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Глобальна мережа інтернет.

2. Служби інтернету.

3. Всесвітнє павутиння.

4. Робота з веб-браузером.

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VII. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ

1. Робота з підручником: § 28, обговорюємо: № 2; працюємо в парах: №№ 4, 5; § 29, обговорюємо №№ 2, 6.

2. Робота з додатковим матеріалом:

3. Додаткове завдання

Вставити в текст на місця пропусків слова з правого стовпця таблиці.

Текст з пропусками

Слова для вставляння в текст

Найпопулярнішою службою інтернету є ________ або ________.

Гіпертекстові документи, розміщені у Всесвітній павутині, називають ________. Кожна веб-сторінка має свою ________ в інтернеті. Для того щоб простіше переходити від перегляду однієї сторінки до іншої, використовують ________.

Групу веб-сторінок, що пов’язані гіперпосиланнями, мають спільну тематику та належать певному власнику, називають ________ . Веб-сторінку, що призначена для початку перегляду сайту, називають ________ або ________.

Адресою веб-сайту вважають адресу його ________ сторінки.

Для перегляду веб-сторінок призначені спеціальні програми — ________. Прикладами браузерів є: ________, ________, ________, ________, ________ та інші.

Opera

гіперпосилання

Safari

веб-сайтом

Internet Explorer

веб-сторінками

Google Chrome

адресу

домашньої

Mozilla Firefox

домашньою

www

веб-браузери

головною

Всесвітнє павутиння

4. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Завдання за підручником: § 27, діємо: вправа 1, 3.

VIII. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

IX. ПІДСУМКИ УРОКУ Вправа «Словничок»

Уважно розглянути рисунок. Знайти на ньому 10 термінів, що розглядалися на уроці, та записати їх.

X. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: §§ 28, 29.

2. Додаткове завдання. Підготувати повідомлення про історію виникнення інтернету.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити