Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ

Урок 31. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9 «ПОШУК В ІНТЕРНЕТІ. СТВОРЕННЯ СПИСКУ САЙТІВ, ВИБРАНИХ ДЛЯ ШВИДКОГО ПЕРЕГЛЯДУ»

Цілі:

навчальна: формувати вміння виконувати пошук потрібної інформації в мережі Інтернет, використовуючи правила та стратегії ефективного пошуку; вдосконалювати вміння створювати та редагувати список сайтів, вибраних для швидкого перегляду;

розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення учнів; формувати вміння швидко диференціювати великий об'єм інформації;

виховна: виховувати інтерес до пізнання інформаційного простору; вміння правильно розподіляти та використовувати робочий час і сили.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики.

Програмне забезпечення: веб-браузер Google Chrome.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Оцінити власне почуття впевненості у своїх знаннях за 100-бальною шкалою.

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником.

2. Встановити відповідність між символом та його призначенням для пошуку:

Символ

Призначення для пошуку

1

+

А

Пошук за синонімами слів

2

-

Б

Знаходження точного збігу пошукової фрази

3

:

В

Знаходження документів з будь-яким із вказаних слів

4

=

Г

Отримання переліку сайтів, що містить усі зазначені терміни

5

Д

Знаходження документів або файлів певного типу

6

|

Е

Виключення з результатів пошуку певного слова, фрази або символа

7

« »

Ж

Рядок пошуку використовується як калькулятор

Правильні відповіді: 1 — Г, 2 — Е, 3 — Д, 4 — Ж, 5 — А, 6 — В, 7 — Б.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування

1. Для чого створюють список сайтів, вибраних для швидкого доступу?

2. Як створити закладку на веб-сторінку?

3. Як відкрити веб-сторінку, на яку створено закладку?

4. Як створити папку для впорядкування закладок у списку сайтів, вибраних для швидкого доступу?

5. Як зберегти зображення, що міститься на веб-сторінці?

6. Як зберегти фрагмент тексту веб-сторінки?

7. Чи враховується під час пошуку інформаційних матеріалів регістр літер?

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

«Знання — скарбниця, ключ до неї — практика»

— Сьогодні ми пригадаємо, як створити та редагувати список сайтів, вибраних для швидкого перегляду, та як здійснити ефективний пошук у мережі Інтернет; вдосконалюватимемо наші практичні вміння та навички.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Робота з підручником: § 31, №№ 1, 2.

2. Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Практична робота № 9. Пошук в Інтернеті. Створення списку сайтів, вибраних для швидкого перегляду

Завдання за підручником: § 31, практична робота 9 «Шукаємо інформаційні матеріали в інтернеті за вказаною темою».

VІІ. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VIІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

Рефлексія

Оцінити результативність своєї роботи на уроці за 100-бальною шкалою.

Порівняти очікування з результатом.

• Що сприяло успіху?

• У чому полягає причина невдач?

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: повторити § 30.

2. Додаткове завдання

Дізнатися, які послуги надає пошукова служба Google, крім пошуку інформації.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити